Hallo Allemaal,
Mijn naam is Han Krol en woon in Vroomshoop en, tot de huurverhoging, een tevreden huurder. Wij hebben van de cooperatie een standaard brief gekregen met de nodige bla, bla, bla over aanpassingen in hun adressenbestand en computersystemen.
Ook bevat het een aantal rubrieken zoals gegevens hoofdhuurder, partner, inkomensgegevens en verder wat , schijnbaar, van toepassing is.
Nu gaat het mij om de Inkomensgegevens. Heee, daar staat precies de 3 brutojaar inkomenens van de huurverhoging......
tot 34.000 van34.000 tot 43.000 vanaf 43.000
Mijn vraag is : moet ik dit vermelden in de brief? Mij lijkt dat zij niets te maken hebben met wat ik verdien en mijn partner. De Cooperatie is geen overheidsinstantie zoals de belastingdienst, douane etc.
Wat ik verdien samen met mijn partner lijkt mij een pure prive kwestie.
Wie kan mij adviseren hier mee of helpen.
Gr. Han Krol, Vroomshoop
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mijande Wonen brief
Re: Mijande Wonen brief
Wat je niet wil melden, laat je toch lekker leeg ?
Wanneer het echt belangrijk is kunnen ze het altijd nog - gemotiveerd - opnieuw vragen.
Wanneer het echt belangrijk is kunnen ze het altijd nog - gemotiveerd - opnieuw vragen.
Re: Mijande Wonen brief
Hallo Han, lijkt me een gewone standaard brief. Iets anders is het als ze je schrijven dat je gegevens moet invullen, maar als het een algemene brief betreft neem je het gewoon voor kennisgeving aan. Iets anders zou het liggen als je huurtoeslag zou aanvragen, dan moet je (aan de belasting) met de billen bloot. Maar daar lees ik niets over, dus....net als crazyme schrijft: als het belangrijk is krijg je nog wel een schrijven.