LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo discrimineert bestaande klanten

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Hrietveld
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mar 2013 20:34

Re: Ziggo discrimineert bestaande klanten

Ongelezen bericht door Hrietveld »

Wat een feest!! wij zijn al zeker 5 jaar abonnee bij XMSNET glasvezel.
Sinds vorige week nieuwe led tv gekocht, blijkt er op ons AMINO kastje geen HDMI aansluiting te zitten.
Dus maar de analoge aansluiting aangesloten. Wij bellen met XMSNET. Ja u heeft een oud kastje en moet een nieuwe kopen? Nieuwe kopen? wat kost ons dit? Kost u 170 euro. Wat raar u blijft in gebreke door een abonnee geen juist kastje te geven om digitale TV te kijken en verolgens vraagt u 170 euro. Als ik nu mijn abonnement nu opzeg bij u en bij een andere provider een abonnement neem krijg ik dit kastje en soms een HD recorder gratis. Ik zal uw klacht neerleggen bij de klachtenafdeling. Krijg ik vandaag een mail dat men geen nieuw kast beschikbaar geeft. Ik kan wel een nieuw kastje kopen a 170 euro.

We nemen dus een andere provider!!! Voor bestaande klanten geen service.

Wat een flut provider! :?

ps. nieuwe abonnees krijgen dit kastje gratis bij xmsnet

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo discrimineert bestaande klanten

Ongelezen bericht door bprosman »

We nemen dus een andere provider!!!
Komt mooi uit dat je al in een Ziggo topic zit dan :wink:

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Ziggo discrimineert bestaande klanten

Ongelezen bericht door nevermind »

bprosman schreef:
We nemen dus een andere provider!!!
Komt mooi uit dat je al in een Ziggo topic zit dan :wink:

Glazvezel?

sjohie
Berichten: 11240
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ziggo discrimineert bestaande klanten

Ongelezen bericht door sjohie »

Hrietveld schreef:Wat een feest!! wij zijn al zeker 5 jaar abonnee bij XMSNET glasvezel.
Sinds vorige week nieuwe led tv gekocht, blijkt er op ons AMINO kastje geen HDMI aansluiting te zitten.
Dus maar de analoge aansluiting aangesloten. Wij bellen met XMSNET. Ja u heeft een oud kastje en moet een nieuwe kopen? Nieuwe kopen? wat kost ons dit? Kost u 170 euro. Wat raar u blijft in gebreke door een abonnee geen juist kastje te geven om digitale TV te kijken en verolgens vraagt u 170 euro. Als ik nu mijn abonnement nu opzeg bij u en bij een andere provider een abonnement neem krijg ik dit kastje en soms een HD recorder gratis. Ik zal uw klacht neerleggen bij de klachtenafdeling. Krijg ik vandaag een mail dat men geen nieuw kast beschikbaar geeft. Ik kan wel een nieuw kastje kopen a 170 euro.

We nemen dus een andere provider!!! Voor bestaande klanten geen service.

Wat een flut provider! :?

ps. nieuwe abonnees krijgen dit kastje gratis bij xmsnet
Pps, de meeste mensen kijken even naar de aansluitingen op een decoder, voordat ze een nieuwe tv kopen. :wink:

Overigens zijn de enige decoders zonder hdmi op de site van xmsnet die ik kan vinden, SD decoders, géén HD decoders, en dus is er ook geen nut voor het aanwezig zijn van een hdmi aansluiting op zo'n decoder, aangezien voor het doorgeven van een SD signaal naar een SD tv, geen hdmi nodig is.

Rim69
Berichten: 565
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:37

Re: Ziggo discrimineert bestaande klanten

Ongelezen bericht door Rim69 »

Hrietveld schreef: Dus maar de analoge aansluiting aangesloten.
Dat ding heeft toch wel een scart aansluiting?

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo discrimineert bestaande klanten

Ongelezen bericht door bprosman »

SCART is toch (ook) analoog :wink:

grunnn75
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jun 2013 16:39

Re: Ziggo discrimineert bestaande klanten

Ongelezen bericht door grunnn75 »

goedemiddag

het is heel simpel
wel vreemd dat het zo moet maar....
ben zelf al jaren klant bij hun
en ik wou ook de hd recorder
ik vroeg er naar en ja ik moest ook een hoop betalen
oke dan zeg ik me abonnement op en wil me gelijk weer aan melden als klant
??????????? waarom dat dan meneer vraagt ze lief aan de andere kant van de lijn
omdat ik dan WEL een hd recorder van jullie krijg omdat ik dan een NIEUW lid bij jullie ben (zucht)
ja maar dat wel een beetje vreemd zegt ze w8 u even zal even over leggen en kijken of we dat niet op een andere manier kunnen op lossen
en 1 min later was ze er weer en alles op gelost
kost niks heb 2 maand gratis weet ik veel hoeveel zenders er gratis bij om te proberen kost normaal 13,50 en was nu aanbieding 2 maand voor 13,50 maar ja omdat ik al zo lang klant was kreeg ik 2 maand gratis om te proberen
dus............... met andere woorden er kan veel geregeld worden maar je moet er zelf om vragen
maar dat is niet alleen bij ziggo of bij een stroom leverancier of bij je telefoon abonnement
zolang je als klant niks zegt is het goed en krijg je helemaal niks terwijl de nieuwe klanten nog gelokt moeten worden en ze daar alles voor over hebben en een oude klanten daarmee in het vergeet hoekje komen

dus kom voor je zelf op een ander doet eht neit voor je

is met de pap lepel in gegoten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zal altijd zo blijven hoor

mvg bjorn

Mhjpronk
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 aug 2013 20:17

Re: Ziggo discrimineert bestaande klanten

Ongelezen bericht door Mhjpronk »

Tip: bel Ziggo en geef aan dat je je abonnement op wilt zeggen. Geef als reden aan dat je graag de HD recorder voor 99 EUR had willen kopen en dus teleurgesteld bent in Ziggo. Ik heb het zo geprobeerd en kon gelijk de HD recorder voor 99 EUR aanschaffen. Succes!

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo discrimineert bestaande klanten

Ongelezen bericht door Har06 »

Mhjpronk schreef:Tip: bel Ziggo en geef aan dat je je abonnement op wilt zeggen. Geef als reden aan dat je graag de HD recorder voor 99 EUR had willen kopen en dus teleurgesteld bent in Ziggo. Ik heb het zo geprobeerd en kon gelijk de HD recorder voor 99 EUR aanschaffen. Succes!
BLACK MAIL WERKT DUS :(

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Ziggo discrimineert bestaande klanten

Ongelezen bericht door devious »

Har06 schreef: BLACK MAIL WERKT DUS :(
caps lock ook. En het is de meest normale manier van een aanbieding krijgen als je ergens al klant bent. Opzeggen, dan moet de afdeling Retentie je een tegenbod doen om je alsnog te behouden. Zo werkt het bij àlle providers, al jaren.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo discrimineert bestaande klanten

Ongelezen bericht door ciske »

Zo werkt het bij àlle providers, al jaren
Jij gelooft nog in sprookjes??? Er zijn zat providers die dat niet doen.

Gesloten