LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] arke

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
henk300

arke

Ongelezen bericht door henk300 »

Arke is een grote reisaanbieder die veel korting geeft als je vroeg boekt, maar die korting flink terug pakt door b.v.comfort class flink in prijs teverhogen (meer als 100% tenopzichte van vorig jaar) dus voor mij nooit meer Arke .Je voelt je flink genaait.

nevermind

Re: arke

Ongelezen bericht door nevermind »

henk300 schreef:Arke is een grote reisaanbieder die veel korting geeft als je vroeg boekt, maar die korting flink terug pakt door b.v.comfort class flink in prijs teverhogen (meer als 100% tenopzichte van vorig jaar) dus voor mij nooit meer Arke .Je voelt je flink genaait.

Ok henk en welke maatschappij wordt het dan nu?
Ben je zeker, dat de verhoging bij andere aanbieders tegenover vorig jaar niet ook zo is?

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

henk300 schreef:Arke is een grote reisaanbieder die veel korting geeft als je vroeg boekt, maar die korting flink terug pakt door b.v.comfort class flink in prijs teverhogen (meer als 100% tenopzichte van vorig jaar) dus voor mij nooit meer Arke .Je voelt je flink genaait.
Comfort class is niet verplicht, dat is een keuze.
De korting hoeft dus niet te verdwijnen.

Rim69

Ongelezen bericht door Rim69 »

Bedankt voor het meldn henk. Geen idee wat mijn weekend zonder deze wetenschap had moeten worden. Bij Arke huilen ze nu tranen met tuiten.

Qqkoll

Ongelezen bericht door Qqkoll »

De prijs is ook niet voor alle routes hetzelfde van Arkefly voor Comfortclass.
Maar je hoeft toch niet persee met Arkefly te vliegen? Of heeft u al geboekt.

henk300

Ongelezen bericht door henk300 »

als je groter bent als 2meter dan zul je wel iets moeten.

mika21

Ongelezen bericht door mika21 »

Simpele oplossing: dan boek je toch niet?

mika21

Ongelezen bericht door mika21 »

Simpele oplossing: dan boek je toch niet?

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

henk300 schreef:als je groter bent als 2meter dan zul je wel iets moeten.
Tsja, maar dat is niet iets waar ze bij Arke wat aan kunnen doen. :wink:

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

henk300 schreef:als je groter bent als 2meter dan zul je wel iets moeten.
Tip: kijk eens bij een maatschappij uit Centraal-Europa. Mijn ervaring is dat je daar meer comfort krijgt voor hetzelfde geld (of minder betaald voor hetzelfde comfort, het is maar hoe je het bekijkt). Het hangt natuurlijk wel van de bestemming af of dit een optie is.

Gesloten