LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
spaceone
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mar 2013 10:51

Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?

Ongelezen bericht door spaceone »

De site van Tickets4u.nl is al een paar dagen offline. Waarschijnlijk bestaat Tickets4u.nl niet meer.

Geen kaarten ontvangen en kan ze niet meer bereiken.

Tickets4u.nl staat zeer slecht bekend en er is op internet zelfs een blog om mensen die opgelicht te zijn te helpen.

Het webadres is:

http://tickets4uoplichters.blogsnel.nl/ ... HTERS.html

Mocht jij ook slechte ervaringen hebben met Tickets4u.nl meldt het dan hier of op de blog.

Rim69
Berichten: 565
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:37

Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?

Ongelezen bericht door Rim69 »

Ho maar!

Kap eens even met spammen!

spaceone
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mar 2013 10:51

Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?

Ongelezen bericht door spaceone »

Spam ???

Ben jij soms van Tickets4u.nl zelf ?

De site ligt er uit. Heb geen kaarten ontvangen en Tickets4u.nl is niet te bereiken.

Internet staat vol met klachten over dit ¨bedrijf ¨

Rim69
Berichten: 565
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:37

Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?

Ongelezen bericht door Rim69 »

spaceone schreef: Ben jij soms van Tickets4u.nl zelf ?
Ja.

Ik heb de site even off-line gehaald.
Werd gek van al die klagers. :mrgreen:

Auti-Mama
Berichten: 674
Lid geworden op: 26 jan 2011 07:45

Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

Tickets4U is altijd, vanaf het begin af aan al oplichting geweest. Koop toch je kaarten gewoon bij de reguliere verkooppunten, dan gaan al die oplichtingssites offline.

mvenix
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2011 14:43

Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?

Ongelezen bericht door mvenix »

Hier ook een gedupeerde. Kunnen jullie hier aandacht aan besteden? Je word aan het lijntje gehouden en krijgt uiteindelijk geen kaarten en ook niet je geld terug (na drie weken nog steeds niet)!

Dit moet afgelopen zijn met deze praktijken. Bij een vriend van mij cancelde ze gewoon de kaarten paar dagen van tevoren, waarschijnlijk omdat ze meer geld konden vangen.

Dit moet stoppen!

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?

Ongelezen bericht door VioletPrue »

mvenix schreef:Hier ook een gedupeerde. Kunnen jullie hier aandacht aan besteden? Je word aan het lijntje gehouden en krijgt uiteindelijk geen kaarten en ook niet je geld terug (na drie weken nog steeds niet)!

Dit moet afgelopen zijn met deze praktijken. Bij een vriend van mij cancelde ze gewoon de kaarten paar dagen van tevoren, waarschijnlijk omdat ze meer geld konden vangen.

Dit moet stoppen!
Als dit moet stoppen, moet je ze zelf vooral niet stand houden door er kaarten te bestellen!
Zolang mensen het nog steeds vertikken om alleen bij de officiële verkooppunten kaartjes te kopen, blijven dit soort bureau's klanten hebben.
En vraag=aanbod.

henk51
Berichten: 1680
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?

Ongelezen bericht door henk51 »

Dit moet stoppen!
Hoe dacht u dat te doen?

In de krant een item plaatsen , dat is al vele malen gebeurd echter wie leest de krant.
Op google zoeken alleen eerste hit wordt gelezen en aangeklikt.
In TV consumenten programma's vele malen aandacht aan besteed.
Topics radar en kassa e.d. honderden worden niet vooraf maar pas achteraf geraadpleegd.
Bestellen bij officiële verkoop punten echter teveel werk om dit op te zoeken gewoon 1e hit google gebruiken en daarom blijven dit soort verkoop sites in leven.


gr Henk

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik laat me altijd oplichten bij http://www.notickets4u.nl Ik weet niet hoe het komt, maar ik trap elke keer weer in.

mvenix
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2011 14:43

Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?

Ongelezen bericht door mvenix »

Henk,

je hebt gelijk, maar je verwacht het niet als je via een betaalde link in Google naar de site gaat dat hier fraudeurs achter zitten. Daarnaast leven we in een kromme wereld dat als je met iDeal betaald, je nooit en te nimmer je geld terug kan vragen. Ook een gerechtelijke procedure starten heeft geen zin, want het kost klauwen met geld. Inmiddels hebben we een hoop dingen lopen en ik ga door tot ik mijn geld terug heb

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?

Ongelezen bericht door Barman »

mvenix schreef:maar je verwacht het niet als je via een betaalde link in Google naar de site gaat dat hier fraudeurs achter zitten.
Leg mij maar eens uit waarom je dat niet hoeft te verwachten.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?

Ongelezen bericht door VioletPrue »

mvenix schreef: maar je verwacht het niet als je via een betaalde link in Google naar de site gaat dat hier fraudeurs achter zitten.
Dus omdat u liever op het bovenste zoekresultaat klikt dan dat u even checkt wat de officiële kaartverkoper is, kunt u toch niet opgelicht worden?
Tip: dat is DE manier om opgelicht te worden.
Voortaan gewoon de site van de artiest of de locatie van het optreden checken, daar staan directe links naar de officiële verkoper van kaartjes.
Ik weet het, meer werk, maar liever 5 minuten extra googlen dan opgelicht worden!

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?

Ongelezen bericht door GJvdZ »

mvenix schreef: maar je verwacht het niet als je via een betaalde link in Google naar de site gaat dat hier fraudeurs achter zitten.
Geloof jij iedere advertentie op de blauwe ogen van een adverteerder? Zo ja, dan is tientallen jaren consumentenvoorlichting in programma's als Radar, Kassa, en in een ver verleden Koning Klant dus allemaal voor niks geweest. Jammer voor de mensen die die programma's hebben gemaakt.

sjohie
Berichten: 11240
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?

Ongelezen bericht door sjohie »

mvenix schreef:Henk,

je hebt gelijk, maar je verwacht het niet als je via een betaalde link in Google naar de site gaat dat hier fraudeurs achter zitten. Daarnaast leven we in een kromme wereld dat als je met iDeal betaald, je nooit en te nimmer je geld terug kan vragen. Ook een gerechtelijke procedure starten heeft geen zin, want het kost klauwen met geld. Inmiddels hebben we een hoop dingen lopen en ik ga door tot ik mijn geld terug heb
Iedereen kan van die Google advertenties maken, kwestie van een willekeurig computerblad kopen, waar 9 van de 10 keer een adwords coupon van 50 euro bij zit, en je kan gratis en voor niks beginnen. Dat zegt dus niks over het bedrijf er achter, of de intenties van dat bedrijf.

Zo heb ik als particulier er ook een account, handig als je zeg een referral link van dropbox of je antivirus programma wilt verspreiden voor gratis abonnementen etc. :D

Trepwox
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 jun 2013 08:43

Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?

Ongelezen bericht door Trepwox »

vogels schreef:
Dit moet stoppen!
Stopt vanzelf als mensen eens hun verstand gaan gebruiken. Zolang er mensen zoals jij zijn, stopt het niet.
Dat lijkt mij ook ja.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?

Ongelezen bericht door GJvdZ »

sjohie schreef:
mvenix schreef:Henk,

je hebt gelijk, maar je verwacht het niet als je via een betaalde link in Google naar de site gaat dat hier fraudeurs achter zitten. Daarnaast leven we in een kromme wereld dat als je met iDeal betaald, je nooit en te nimmer je geld terug kan vragen. Ook een gerechtelijke procedure starten heeft geen zin, want het kost klauwen met geld. Inmiddels hebben we een hoop dingen lopen en ik ga door tot ik mijn geld terug heb
Iedereen kan van die Google advertenties maken, kwestie van een willekeurig computerblad kopen, waar 9 van de 10 keer een adwords coupon van 50 euro bij zit, en je kan gratis en voor niks beginnen. Dat zegt dus niks over het bedrijf er achter, of de intenties van dat bedrijf.

Zo heb ik als particulier er ook een account, handig als je zeg een referral link van dropbox of je antivirus programma wilt verspreiden voor gratis abonnementen etc. :D
Dat geldt overigens niet alleen voor Google: ook bij ouderwetse media kan iedere oplichter gewoon advertentieruimte kopen. En dat gebeurde vroeger ook regelmatig (en nog steeds als je sommige van die dubieuze rommel in bijvoorbeeld de Kampioen ziet). Niks nieuws onder de zon dus.

johanmeeren
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 nov 2008 17:38

Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?

Ongelezen bericht door johanmeeren »

Vertrouw het voor geen meter, zeker na wat zoeken op verschillende forums.
Ze zeggen zelf dat ze wat duurder zijn en dat dit komt omdat ze doorverkopen en omdat het meestal uitverkochte concerten betreft, etc.
Ik was echter net aan het zoeken naar kaarten voor Status Quo (nog lang niet uitverkocht) zijn bij tickets4u dik 20 euro duurder (via de site van Status Quo 49,25 incl servicekosten en annuleringsverzekering, bij tickets4u 70 euro excl servicekosten en annuleringsverzekering) dus die vlieger gaat al niet helemaal op.
Daarbij heb ik het idee dat de positieve berichten in de meeste forums door mensen van tickets4u zelf zijn geplaatst.
Kortom, neem ff de tijd en zoek naar een ticket verkoper die goed aangescheven staat, bespaart je waarschijnlijk een hele hoop kopzorgen...
mvg, Johan

PeterW1572
Berichten: 145
Lid geworden op: 02 jul 2013 10:31

Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?

Ongelezen bericht door PeterW1572 »

Als het niet was uitverkocht, wat deed je dan in vredesnaam op sites als die van tickets4u? Dan kan je toch gewoon tickets voor de normale prijs bij de officieele ticketverkoper kopen?

johanmeeren
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 nov 2008 17:38

Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?

Ongelezen bericht door johanmeeren »

Omdat ik als zovelen op de eerste link van de google resultaten heb geklikt, maar het niet vertrouwde dus verder ben gaan zoeken...

PeterW1572
Berichten: 145
Lid geworden op: 02 jul 2013 10:31

Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?

Ongelezen bericht door PeterW1572 »

johanmeeren schreef:Omdat ik als zovelen op de eerste link van de google resultaten heb geklikt, maar het niet vertrouwde dus verder ben gaan zoeken...
Dan heb je op een advertentie geklikt. Niet op een zoekresultaat. Het staat niet voor niets in een kadertje met daarin de tekst "Ads"... Makkelijker kunnen ze het echt niet maken.

Gesloten