angel1978 schreef:
Voice-conferencing / screensharing gaat prima over een 30Mbit lijn hoor.. tenzij je 10 HD-kanalen over de lijn wil conferencen..
Klopt. Ik heb grote delen van de dag (als ik thuis werk) HD video conferencing open staan op mijn laptop, met op het tweede scherm Lync screensharing. Op dezelfde lijn zitten mijn kinderen op Youtube en Spotify en dat allemaal over mijn 25Mbps UPC lijntje.
En , zoals je zegt, 100.000+ paginas via je PC upgraden lijkt me ook niet efficient. Normaal log je in op de server en doet via de WebGUI de dingen die je moet doen.
Zwaar internet hebben we niet nodig, dus nemen we dat ook niet mee in de overweging.Wat wel meetelt is dat we met familie gratis kunnen bellen, vandaar dat Ziggo het goedkoopste uit komt.
Zoals hierboven aangeraden wordt gaan wij inderdaad KPN bel budget/basis nemen om in ieder geval een ISRA punt te krijgen. Deze kunnen we na 1 jaar weer opzeggen.
Door dit abonnement te nemen besparen we het eerste jaar 5 euro p/m bij ziggo (geen telefonie), maar kost KPN ons 10 euro per maand. Na 1 jaar (einde abbo), gaan we telefonie overhevelen naar Ziggo. Zo hebben we dus door 60 euro extra te betalen een ISRA punt.
Bedankt voor jullie tips ! Dit topic mag op slot =).
Zwaar internet hebben we niet nodig, dus nemen we dat ook niet mee in de overweging.Wat wel meetelt is dat we met familie gratis kunnen bellen, vandaar dat Ziggo het goedkoopste uit komt.
Zoals hierboven aangeraden wordt gaan wij inderdaad KPN bel budget/basis nemen om in ieder geval een ISRA punt te krijgen. Deze kunnen we na 1 jaar weer opzeggen.
Door dit abonnement te nemen besparen we het eerste jaar 5 euro p/m bij ziggo (geen telefonie), maar kost KPN ons 10 euro per maand. Na 1 jaar (einde abbo), gaan we telefonie overhevelen naar Ziggo. Zo hebben we dus door 60 euro extra te betalen een ISRA punt.
Bedankt voor jullie tips ! Dit topic mag op slot =).
Dat is alleen van Ziggo naar Ziggo, niet van KPN naar Ziggo.