LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht PostNL aangetekend pakket
Klacht PostNL aangetekend pakket
Ruim een maand geleden heb ik een pakket aangetekend verstuurd met PostNL. Dit pakket is nooit aangekomen. Hier heb ik melding van gemaakt bij PostNL en er werd mij verteld dat er binnen 48 uur telefonisch contact opgenomen zal worden. Tot op vandaag ruim een maand nadat het pakket is verstuurd nog steeds geen telefonische reactie. In die tijd heb ik 12x gebeld (nagevraagd bij het telecom bedrijf) en een hoop kosten verder (0,45 cent per minuut). Wat ik persoonlijk ook al hoog vind voor een klantenservice.
Er zal een case medewerker aan dit aangetekende pakket werken die in contact met mij zal gaan. Tot op heden heeft deze medewerker nog niks anders gedaan dan niet reageren of reageren met standaard e-mails. Dit nadat er herhaaldelijk van mijn kant dezelfde e-mail wordt gestuurd of er een keer geantwoord kan worden. In elk telefoongesprek naar de klantenservice heb ik herhaaldelijk gevraagd voor een terugbel verzoek van de case medewerker. Ook hier wordt niet op gereageerd door PostNL.
Kortom PostNL reageert niet op klanten als er een aangetekend pakket weg is, laat staan vergoeden. Nu vraag ik me af wat voor stappen ik kan nemen aangezien PostNL mij niet serieus neemt.
En zijn er ook andere mensen die in deze situatie zijn beland.
Er zal een case medewerker aan dit aangetekende pakket werken die in contact met mij zal gaan. Tot op heden heeft deze medewerker nog niks anders gedaan dan niet reageren of reageren met standaard e-mails. Dit nadat er herhaaldelijk van mijn kant dezelfde e-mail wordt gestuurd of er een keer geantwoord kan worden. In elk telefoongesprek naar de klantenservice heb ik herhaaldelijk gevraagd voor een terugbel verzoek van de case medewerker. Ook hier wordt niet op gereageerd door PostNL.
Kortom PostNL reageert niet op klanten als er een aangetekend pakket weg is, laat staan vergoeden. Nu vraag ik me af wat voor stappen ik kan nemen aangezien PostNL mij niet serieus neemt.
En zijn er ook andere mensen die in deze situatie zijn beland.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 19 mar 2013 09:56
Re: Klacht PostNL aangetekend pakket
Schriftelijk de klacht (nogmaals) indienen en een klacht bij de OPTA neerleggen. Want dit voldoet niet aan de Postwet. De OPTA kun je indirect bereiken via Consuwijzer. (OPTA schakelt consumenten automatisch door naar Consuwijzer)
Re: Klacht PostNL aangetekend pakket
ik wacht al 9 maanden op een aangetekende zending, afgeleverd moet worden.
De vergoeding 5 tientjes de schade 3k
Voor de rest mag de klant het uitzoeken
De vergoeding 5 tientjes de schade 3k
Voor de rest mag de klant het uitzoeken
Re: Klacht PostNL aangetekend pakket
Moet je het verzekeren! Eigen schuld....falang schreef:ik wacht al 9 maanden op een aangetekende zending, afgeleverd moet worden.
De vergoeding 5 tientjes de schade 3k
Voor de rest mag de klant het uitzoeken
Re: Klacht PostNL aangetekend pakket
vind het prima dat je hier reacties geeft(>2970 keer al)dhc schreef:Moet je het verzekeren! Eigen schuld....falang schreef:ik wacht al 9 maanden op een aangetekende zending, afgeleverd moet worden.
De vergoeding 5 tientjes de schade 3k
Voor de rest mag de klant het uitzoeken
maar als je niet weet wat er is gebeurd, heb ik liever dat je niet reageert
Re: Klacht PostNL aangetekend pakket
OPTA?
Weet je überhaupt waar je het over hebt… Hoe lang zoiets duurt.
Heel de postwet moet op de schop!
Al die verschillende tarieven, wel/niet aangetekend, wel/niet verzekerd. Ze moeten de wet zodanig maken dat posterijen bij definitie altijd verantwoordelijk zijn en dat er een standaard vergoeding van tenminste 2500 euro moet komen voor elk poststuk dat beschadigd of zoek raakt door hun toedoen.
Dat gaat er in ieders geval voor zorgen dat ze hun personeel beter selecteren en beter gaan opleiden.
Nu is het overal een zooitje en kunnen ze gewoon hun gang blijven gaan.
En gaat er eens wat mis dan geven ze niet thuis en is het beleid erop gericht om zo min mogelijk uit te keren en de klant zo lang mogelijk aan het lijntje te houden.
Fout!
Weet je überhaupt waar je het over hebt… Hoe lang zoiets duurt.
Heel de postwet moet op de schop!
Al die verschillende tarieven, wel/niet aangetekend, wel/niet verzekerd. Ze moeten de wet zodanig maken dat posterijen bij definitie altijd verantwoordelijk zijn en dat er een standaard vergoeding van tenminste 2500 euro moet komen voor elk poststuk dat beschadigd of zoek raakt door hun toedoen.
Dat gaat er in ieders geval voor zorgen dat ze hun personeel beter selecteren en beter gaan opleiden.
Nu is het overal een zooitje en kunnen ze gewoon hun gang blijven gaan.
En gaat er eens wat mis dan geven ze niet thuis en is het beleid erop gericht om zo min mogelijk uit te keren en de klant zo lang mogelijk aan het lijntje te houden.
Fout!
Re: Klacht PostNL aangetekend pakket
Hootie schreef:OPTA?
Weet je überhaupt waar je het over hebt… Hoe lang zoiets duurt.
Heel de postwet moet op de schop!
Al die verschillende tarieven, wel/niet aangetekend, wel/niet verzekerd. Ze moeten de wet zodanig maken dat posterijen bij definitie altijd verantwoordelijk zijn en dat er een standaard vergoeding van tenminste 2500 euro moet komen voor elk poststuk dat beschadigd of zoek raakt door hun toedoen.
Dat gaat er in ieders geval voor zorgen dat ze hun personeel beter selecteren en beter gaan opleiden.
Nu is het overal een zooitje en kunnen ze gewoon hun gang blijven gaan.
En gaat er eens wat mis dan geven ze niet thuis en is het beleid erop gericht om zo min mogelijk uit te keren en de klant zo lang mogelijk aan het lijntje te houden.
Fout!
In deze nog steeds de verantwoordelijkheid van de consument. Een pakje met een bepaalde waarde aantekenen en niet verzekeren, tja dan krijg je problemen.
Ergo een onzin bericht van iemand die geen verantwoording wil dragen.
Re: Klacht PostNL aangetekend pakket
Verzekeringsgelden opstrijken en nooit thuisgeven.. Dat is de oplossing he...
Re: Klacht PostNL aangetekend pakket
Dat zijn uitspraken voor uw rekening, maar belastende uitspraken dienen wel onderbouwd te worden. Oftewel bewijzen dat men dit systematisch doet.Hootie schreef:Verzekeringsgelden opstrijken en nooit thuisgeven.. Dat is de oplossing he...
Re: Klacht PostNL aangetekend pakket
Een mega zeperd gehad met Post.nl.
Daarna alle pakketten verstuurd met GLS en nooit geen problemen meer gehad.
In de meeste gevallen is GLS goedkoper en last but not least veel sneller als het drama Post.nl.
Als je ook ziet hoe dat schorum pakketbezorgers van post.nl met die pakketten omgaat...ze staan wel eens bij ons voor de deur om de pakketten te `sorteren` , ze gooien en smijten met de pakketten.
te triest voor woorden.
Nooit en nooit meer zal ik iets met post.nl versturen
Daarna alle pakketten verstuurd met GLS en nooit geen problemen meer gehad.
In de meeste gevallen is GLS goedkoper en last but not least veel sneller als het drama Post.nl.
Als je ook ziet hoe dat schorum pakketbezorgers van post.nl met die pakketten omgaat...ze staan wel eens bij ons voor de deur om de pakketten te `sorteren` , ze gooien en smijten met de pakketten.
te triest voor woorden.
Nooit en nooit meer zal ik iets met post.nl versturen
Re: Klacht PostNL aangetekend pakket
Wanneer je op een pakket van GLS wacht en in de online tracking iedere dag uiteindelijk de melding 'route niet afgemaakt' ziet staan kan ik je vertellen dat je hier ook niet vrolijk van wordt.. Ik bedoel maar, ieder bedrijf heeft problemen..hawkwind schreef:Een mega zeperd gehad met Post.nl.
Daarna alle pakketten verstuurd met GLS en nooit geen problemen meer gehad.
In de meeste gevallen is GLS goedkoper en last but not least veel sneller als het drama Post.nl.
Als je ook ziet hoe dat schorum pakketbezorgers van post.nl met die pakketten omgaat...ze staan wel eens bij ons voor de deur om de pakketten te `sorteren` , ze gooien en smijten met de pakketten.
te triest voor woorden.
Nooit en nooit meer zal ik iets met post.nl versturen