LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bryantx19
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mar 2013 00:23

Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door bryantx19 »

goedemorgen radar

mijn verhaal bestaat alleen maar uit problemen.
mijn abonnement is gestart op 8 mei 2012. daarnaast dacht van das mooi want ik ben 18 en nu dan 19 maar toen was ik 18 ik had een abonnement afgesloten bij hollandsnieuwe. In mijn contract staat dat ik €21,50 moet betalen maar ik ben al bezig om knap telefonie te krijgen zins 26 maart 2012 zins dien ben ik dus al bezig om 500 MB internet te krijgen 275 bel/sms te krijgen en knap telefonie.

ik ben het spuug zat ik heb 1 maand niet betaald om dat ik heel ziek ben geweest en was vergeten om geld over te maken naar me gewone rekening, ik heb dat uitgelegd aan de provider maar ze konden geen compensatie maken want daar deden ze niet aan. toen zei ik van nou is goed maar dan wil ik een afkoop contract in dat afkoop contract stond dat ik nog even €190,- euro moest betalen maar er zit een maar achter.

mijn telefoon die er bij geleverd zat die was al na 2 weken kapot en moest hem opsturen en dat dus gedaan maar hij was niet aangekomen. uit die som die ze gemaakt hadden toen ik gebeld had viel het niet te repareren zeiden hun maar ik zei dat hij nooit is aangekomen en hun zeiden van wel.
ik heb dus een andere telefoon aangeschaft. ik ben dus al sinds 26 maart 2012 bezig om knap telefonie te krijgen ik ben het zat en wou vragen wat ik hier het beste mee kan doen.

met vriendelijke groet,

Bryan Ippen

Rim69
Berichten: 565
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:37

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Rim69 »

Ik snap er geen biet van. Wat een warrig verhaal. Hoe wordt je nu geacht hier op te reageren? :roll:

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Bryan,

Dank voor het plaatsen van je klacht op dit forum. Graag zouden we van je ontvangen: het 06 nummer welke je bij hollandsnieuwe in gebruik had? Kun je deze in een privé-bericht naar ons zenden, zodat we een en ander voor je kunnen uitzoeken.




Daarbij zouden we graag concreet van je willen weten wat je nu zou willen.
We zien uit naar je bericht.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door dhc »

Als HN hier wijs uit kan worden dan is er toch nog hoop.....

Sommige mensen moet je gewoon verbieden abbo's af te sluiten!

bryantx19
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mar 2013 00:23

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door bryantx19 »

hollandsnieuwe schreef:Beste Bryan,

Dank voor het plaatsen van je klacht op dit forum. Graag zouden we van je ontvangen: het 06 nummer welke je bij hollandsnieuwe in gebruik had? Kun je deze in een privé-bericht naar ons zenden, zodat we een en ander voor je kunnen uitzoeken.




Daarbij zouden we graag concreet van je willen weten wat je nu zou willen.
We zien uit naar je bericht.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe
Laatst gewijzigd door bryantx19 op 10 apr 2013 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Rim69
Berichten: 565
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:37

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Rim69 »

bryantx19 schreef: mijn nummer is 0637194590
Met een privébericht bedoelen ze dus ook een privébericht. Niet een algemeen bericht op het forum dat dus iedereen kan lezen.

dhc heeft wel een punt.

Nengelen
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2013 19:48

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Nengelen »

Ik voel me echt opgelicht door hollandsnieuwe! Afgelopen vrijdag heb ik een abbonement afgesloten bij Hollands nieuwe. Vervolgens kreeg ik de telefoon binnen en zonder dat ik hem zelf heb gebruikt gingen er enorme bedragen af wat betreft mijn internetbundel. Ik bellen naar Hollands nieuwe. En ik kan me voorstellen dat het voor de gene aan de andere lijn niet prettig is maar het was ongelofelijk. Ik heb eerst driekwartier moeten wachten. Toen ik iemand sprak gaf hij aan dat ik gebruik had gemaakt van internet. Terwijl dit absoluut niet zo was. En vervolgens wilde ik mijn abbonement opzeggen. Wat nog zou mogen binnen de 7 dagen maar dat kon niet omdat ik al een percentage op had gemaakt. Dus ik ging er op letten en er werden mb's afgeschreven die onmogelijk waren. Ik belde naar hollands nieuwe met 212 mb resterend een uur later was er nog 192 van over terwijl de telefoon uit stond. Bij de klantenservice was niemand die mij te woord wilde staan en al helemaal niet iemand die mij wilde helpen nadat ik een uur in de wacht heb gezeten. Al met al ben ik zeer ontevreden over Hollands nieuwe! Ga er nooit mee in zee!! Het zijn grote oplichters die alleen maar hun zakken willen vullen zonder er iets voor te doen of zonder wederdienst! Ze hebben hun eigen maniertjes om je erin te luizen en eenmaal daar zit je 2 jaar vast aan deze laailichterij! Dat is nu voor mij het geval!

Gesloten