LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] contract beeindigd UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
thea619
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 mar 2013 14:47

contract beeindigd UPC

Ongelezen bericht door thea619 »

Heb onlangs mijn contract beeindigd bij UPC. het contract liep af op 22 februari 2013 had deze al opgezegd op 28 december 2012, wist ik dat ik zeker op tijd zou zijn.

Nu wil het geval dat mijn abonnement op 22 februari inderdaad is beeindigd en alles afgesloten, maar op 26 februari halen ze toch weer 61 € van mijn rekening AF.

en wat is hun antwoord, er wordt altijd een volle maand in rekening gebracht ongeacht opzegging abonnement snappen jullie het nog ik niet ben nu bezig mijn geld terug te krijgen wie heeft er meer problemen met UPC

sjohie
Berichten: 11244
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: contract beeindigd UPC

Ongelezen bericht door sjohie »

thea619 schreef:Heb onlangs mijn contract beeindigd bij UPC. het contract liep af op 22 februari 2013 had deze al opgezegd op 28 december 2012, wist ik dat ik zeker op tijd zou zijn.

Nu wil het geval dat mijn abonnement op 22 februari inderdaad is beeindigd en alles afgesloten, maar op 26 februari halen ze toch weer 61 € van mijn rekening AF.

en wat is hun antwoord, er wordt altijd een volle maand in rekening gebracht ongeacht opzegging abonnement snappen jullie het nog ik niet ben nu bezig mijn geld terug te krijgen wie heeft er meer problemen met UPC
Ja dat snap ik wel. Dat geld wordt vanzelf gecrediteerd, dat kan even een maand duren, maar komt wel terug. Ze betalen niet elke dag van de maand abonnee X of Y uit als het contract net die dag af loopt, maar dat doen zulke grote bedrijven op vaste dagen of in blokken binnen een maand.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: contract beeindigd UPC

Ongelezen bericht door Har06 »

thea619 schreef:Heb onlangs mijn contract beeindigd bij UPC. het contract liep af op 22 februari 2013 had deze al opgezegd op 28 december 2012, wist ik dat ik zeker op tijd zou zijn.

Nu wil het geval dat mijn abonnement op 22 februari inderdaad is beeindigd en alles afgesloten, maar op 26 februari halen ze toch weer 61 € van mijn rekening AF.

en wat is hun antwoord, er wordt altijd een volle maand in rekening gebracht ongeacht opzegging abonnement snappen jullie het nog ik niet ben nu bezig mijn geld terug te krijgen wie heeft er meer problemen met UPC


Al contact gehad met UPC ??????????????????????????????????????? makkelijker dan hier een vraag te stellen

Gesloten