LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotmail account geblokkeerd.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
DenizA
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 sep 2012 16:41

Hotmail account geblokkeerd.

Ongelezen bericht door DenizA »

Hallo mensen,


Mijn hotmail account is geblokkeerd omdat ik blijkbaar virussen had op mijn computer, ik had een andere pc als veilig pc ingesteld dus ik zou mijn wachtwoord kunnen veranderen en er weer op kunnen, nee dit was niet het geval.. ik moest verschillende formulieren mailen en dat kon per keer maar 2x dus dat heb ik 1 week lang gedaan met elke keer alles goed ( mijn account is al minimaal 7 jaar oud dus het kan zijn dat ik dingen ben vergeten) en elke keer kreeg ik het zelfde antwoord namelijk dat hij niet was goedgekeurd dus ik heb uiteindelijk gebeld, en lekker 20 minuten moeten wachten en ze zouden zogenaamd het regelen en sturen naar een nieuwe mail van mij, heel erg leuk dacht ik dus ik heb 5 werkdagen gewacht daarna weer gebeld en een nummer gekregen dat ik kan gebruiken zodat ze mijn status kunnen bekijken, na 1 week weer niks gehoord dus heb ik weer gebeld en die code gebruikt. De jongen die ik aan de lijn kreeg vroeg verbaasd: Heb je echt niks ontvangen?? ik nee en hij stuurde het weer in het begin van het gesprek vertelde ik hoe erg ik het vond dat ik niet goed was geholpen de vorige keer en vroeg zijn naam, hij zegt Nick ik zeg Nick wie want er werken vast zoveel Nick's bij jullie hij zegt nee Ho... en hangt dan in een keer op.. Ik heb net weer mijn best gedaan om die zogenaamde ''Nick'' op te sporen maar ik kan niks vinden.. Mijn account is ook niet niks waard... alles staat erop mijn bank zooi mijn steam account dus ik kan mijn 250 euro aan games niet installeren op mijn nieuwe pc.. mijn itunes account die om de paar maanden zijn wachtwoord verandert dus die kan ik niet beheren en nog veel meer, Dus ik heb er erg last van.


Ik heb ook gezocht naar mensen die dit probleem ook hadden en ik ben blijkbaar niet de enige... Wel merkwaardig dat dit net gebeurde toen heel hotmail werd verandert in dat outlook gedoe...

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Hotmail account geblokkeerd.

Ongelezen bericht door Har06 »

Ik ben erg tevreden over ::::::@outlook.com :lol:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Hotmail account geblokkeerd.

Ongelezen bericht door bprosman »

alles staat erop mijn bank zooi mijn steam account dus ik kan mijn 250 euro aan games niet installeren op mijn nieuwe pc.. mijn itunes account die om de paar maanden zijn wachtwoord verandert dus die kan ik niet beheren en nog veel meer, Dus ik heb er erg last van.
Steam kun je benaderen op de helpdesk, die lossen dat op, je zult dan wel wat betalingsbewijzen moeten overleggen. iTunes het zelfde. Waarom gebruik je het mail account van je provider niet ? Een gratis dienst heb je gewoon weinig tot geen rechten.

Dekseldopje
Berichten: 221
Lid geworden op: 05 mei 2010 14:25

Re: Hotmail account geblokkeerd.

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

Dat ineens je account geblokkeerd is, heeft niks te maken met outlook interface. Dat is alleen een nieuwe interface/weg die Microsoft wil inslaan.

Sinds jaren terug is het beleid dat wanneer ze ontdekken dat jij virussen verspreid voor een lange periode, ze er van uit gaan dat je in die periode of niks merkt op je pc, of er niks gedaan hebt om je pc up to date te houden danwel je via pc''s waar dan ook virussen verspreid en dus misschien wel deel uit maakt van een botnet. Immers, hotmail kan je overal benaderen.... Ze weten niet wie je bent persoonlijk, dus blokkeren ze het gewoon. Ik heb het bij diverse mensen gezien dat ze eerst mailtjes krijgen van hotmail support waarin aangegeven wordt dat je virussen verspreid.....bij geen reactie gaan ze een keer de deur dicht gooien. Dat heeft met veiligheid te maken. Wat soms in je nadeel werkt, en voor anderen een voordeel want die kunnen het virus iig niet meer vanaf jouw account krijgen. Lesson learned zou ik zeggen.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Hotmail account geblokkeerd.

Ongelezen bericht door bprosman »

Dat ineens je account geblokkeerd is, heeft niks te maken met outlook interface. Dat is alleen een nieuwe interface/weg die Microsoft wil inslaan.
Microsoft wil ook van het .msn/.hotmail domeinen af en de gebruikers overhalen naar .outlook te gaan.

Dekseldopje
Berichten: 221
Lid geworden op: 05 mei 2010 14:25

Re: Hotmail account geblokkeerd.

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

bprosman schreef:
Dat ineens je account geblokkeerd is, heeft niks te maken met outlook interface. Dat is alleen een nieuwe interface/weg die Microsoft wil inslaan.
Microsoft wil ook van het .msn/.hotmail domeinen af en de gebruikers overhalen naar .outlook te gaan.
Klopt, waar niks mis mee is imho. Een bedrijf slaat een bepaald weg in, een strategie if you will. Maar nogmaals, daarom is niet iemand's account ineens geblokkeerd....

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Hotmail account geblokkeerd.

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:Microsoft wil ook van het .msn/.hotmail domeinen af en de gebruikers overhalen naar .outlook te gaan.

Dat is al gaande , mijn hotmail is verandert in outlook.com, maar alles staat er nog in. Dus zal mij een worst wezen hoe het heet. :lol:

Gesloten