LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] C1000 actie-artikelen uitverkocht
C1000 actie-artikelen uitverkocht
Wie heeft er bij de C1000 ook last van dat de artikelen die in de reclame zijn, zeer snel uitverkocht zijn en de rest van de actieweek niet meer verkrijgbaar zijn terwijl de reclame een week geldig is?
Het stoort mij meer dan mateloos keer op keer naast de actie-artikelen te grijpen omdat ik niet op woensdagmorgen vroeg al in de winkel kan staan maar dit op z'n vroegst pas op vrijdag na 5'en of op zaterdag kan doen. Elke keer zijn vele artikelen uitverkocht en sta je voor lege schappen. En dat niet een dag, nee, gewoon 4 dagen achter elkaar, en niet bij een winkel, nee, bij 4 van de 5 winkels die Zwolle rijk is; winkel nr. 5 is mij te ver uit de buurt om voor noppes naar toe te rijden.
Bij Schuitemaker zullen ze wel denken, als een klant binnen is, gaat hij/zij wsl. toch wel met iets de winkel uit, kassa!
Wie loopt hier ook tegenaan en stoort zich hiet ook mateloos aan?
Het stoort mij meer dan mateloos keer op keer naast de actie-artikelen te grijpen omdat ik niet op woensdagmorgen vroeg al in de winkel kan staan maar dit op z'n vroegst pas op vrijdag na 5'en of op zaterdag kan doen. Elke keer zijn vele artikelen uitverkocht en sta je voor lege schappen. En dat niet een dag, nee, gewoon 4 dagen achter elkaar, en niet bij een winkel, nee, bij 4 van de 5 winkels die Zwolle rijk is; winkel nr. 5 is mij te ver uit de buurt om voor noppes naar toe te rijden.
Bij Schuitemaker zullen ze wel denken, als een klant binnen is, gaat hij/zij wsl. toch wel met iets de winkel uit, kassa!
Re: C1000 actie-artikelen uitverkocht
Een beetje supermarkt geeft u dan een tegoedbon voor het aangeboden reclame artikel wat dan "uitverkocht is". Tenminste, AH doet dat en de PLUS.
Dit zijn in het kort de voorwaarden van de C1000.
Maak er gebruik van de regel hier!
Maak er gebruik van de regel hier!
Bekijk in de winkel welke varianten van het product meedoen.
Maximaal 4 dezelfde aanbiedingen per klant.
Het kan voorkomen dat de C1000 bij u in de buurt bovenstaande aanbiedingen niet (meer) in de aanbieding en/of in haar assortiment heeft.
Prijswijzigingen, typefouten en uitverkocht voorbehouden. Aanbiedingen zijn niet bestemd voor grootverbruikers en/of wederverkopers.
Op bovenstaande aanb iedingen is onze actiegarantie van toepassing (met uitzondering van OP=OP aanbiedingen). Onze actiegarantie houdt in dat u, indien de aanbieding is uitverkocht, u een tegoedbon kan vragen bij uw C1000, zodat u als nog dit product voor de genoemde actieprijs kan kopen.
Op de aanbiedingen waarbij 'OP=OP!' staat vermeld, is onze actiegarantie niet van toepassing. Deze zijn uitsluitend geldig zolang de voorraad strekt.
De wettelijke bepalingen m.b.t. verkoop alcohol zijn ook van toepassing in onze winkels.
Alcohol onder de 16, natuurlijk niet. Nog geen 20 jaar? Laat je legitimatie zien.
-
Verwacht u bij uw bakker ook nog net versgebakken brood om 17.58 uur?assantar schreef:Wie heeft er bij de C1000 ook last van dat de artikelen die in de reclame zijn, zeer snel uitverkocht zijn en de rest van de actieweek niet meer verkrijgbaar zijn terwijl de reclame een week geldig is?
Acties die op woensdag in gaan zijn inderdaad vaak op vrijdag na 17 uur of op zaterdag op ja.
Dat ligt denk ik eerder aan de tijden waarop u boodschappen kunt doen, dan aan de C1000.
Diegenen die niet (kunnen) werken , daarom over het algemeen minder te besteden hebben , hebben WEL de hele dag de tijd om op tijd in de winkel te zijn, diegenen die werken doen dat op Vrijdag of zaterdag, soort van nivelleringHet stoort mij meer dan mateloos keer op keer naast de actie-artikelen te grijpen omdat ik niet op woensdagmorgen vroeg al in de winkel kan staan maar dit op z'n vroegst pas op vrijdag na 5'en of op zaterdag kan doen
-
Vp sorry maar winkels zijn tegenwoordig tot 21'00 open dus...en op zaterdag ook.de werkende mensen gaan dus veelal op die dagen,VioletPrue schreef:Verwacht u bij uw bakker ook nog net versgebakken brood om 17.58 uur?assantar schreef:Wie heeft er bij de C1000 ook last van dat de artikelen die in de reclame zijn, zeer snel uitverkocht zijn en de rest van de actieweek niet meer verkrijgbaar zijn terwijl de reclame een week geldig is?
Acties die op woensdag in gaan zijn inderdaad vaak op vrijdag na 17 uur of op zaterdag op ja.
Dat ligt denk ik eerder aan de tijden waarop u boodschappen kunt doen, dan aan de C1000.
Ik dus ook,ikwerk niet maar man wel,en vrijdag boodschappen,dag!
Dus beetje..simpel gedacht ,sorry...
We hebben hier vaker topic gehad da c1000'dit vaak heeft...
En??? Uitverkocht is uitverkocht. Loop nooit op die aanbiedingen, maar als ik in C1000 ben is het er altijd.We hebben hier vaker topic gehad da c1000'dit vaak heeft
Diegenen die werken kunnen dat toch op hun vrije woensdagochtend doen? Of voor dat ze naar 't werk gaan? Of op weg naar huis, vanuit de nachtdienst?bprosman schreef:Diegenen die niet (kunnen) werken , daarom over het algemeen minder te besteden hebben , hebben WEL de hele dag de tijd om op tijd in de winkel te zijn, diegenen die werken doen dat op Vrijdag of zaterdag, soort van nivelleringHet stoort mij meer dan mateloos keer op keer naast de actie-artikelen te grijpen omdat ik niet op woensdagmorgen vroeg al in de winkel kan staan maar dit op z'n vroegst pas op vrijdag na 5'en of op zaterdag kan doen
Sinds wanneer hebben werkenden een "vrije woensdagochtend" ?Diegenen die werken kunnen dat toch op hun vrije woensdagochtend doen?
Op de lagere school voor het laatst een vrije woensdagmiddag.
@brosman, kom 's even met beide benen op de grond/denk 's out of the box van de maandag-vrijdag kantooruren baan.
-
Hier in het dorp is de C1000 open van 7 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds. Dus 13 uur lang. Lijkt me toch dat er voor de meeste werkenden een gaatje moet zijn om even vlug die aanbiedingen te halen.
En ja, voor sommige dingen geldt inderdaad op=op, dus vandaar dat ik gisteren (dus woensdagochtend) al om 8 uur daar naar binnen liep om voor 15 euro een contact-grill te halen. En raad eens? Hij doet het, en hij doet het goed... Maar ook daarvoor geldt, op=op, degenen die op zaterdag eens binnen komen schommelen zullen er waarschijnlijk naast grijpen...
En ja, voor sommige dingen geldt inderdaad op=op, dus vandaar dat ik gisteren (dus woensdagochtend) al om 8 uur daar naar binnen liep om voor 15 euro een contact-grill te halen. En raad eens? Hij doet het, en hij doet het goed... Maar ook daarvoor geldt, op=op, degenen die op zaterdag eens binnen komen schommelen zullen er waarschijnlijk naast grijpen...
Ik sta met beide benen op de grond :@brosman, kom 's even met beide benen op de grond/denk 's out of the box van de maandag-vrijdag kantooruren baan
Of voor dat ze naar 't werk gaan?
Om 06:45 zit ik in de auto, dan is de C1000 nog niet open.
Of op weg naar huis
Rond 19:30 thuis dan is de C1000 hier al dicht
Vandaar dat voor mij de Vrijdagavond of Zaterdag overblijven, of de AH.
Maar mij hoor je ook niet mopperen dat de aanbiedingen er niet meer zijn , WEL constateer ik dat er inderdaad aanbiedingen vaak niet meer zijn.
bprosman schreef:Ik sta met beide benen op de grond :@brosman, kom 's even met beide benen op de grond/denk 's out of the box van de maandag-vrijdag kantooruren baan
Of voor dat ze naar 't werk gaan?
Om 06:45 zit ik in de auto, dan is de C1000 nog niet open.
Of op weg naar huis
Rond 19:30 thuis dan is de C1000 hier al dicht
Vandaar dat voor mij de Vrijdagavond of Zaterdag overblijven, of de AH.
Maar mij hoor je ook niet mopperen dat de aanbiedingen er niet meer zijn , WEL constateer ik dat er inderdaad aanbiedingen vaak niet meer zijn.
Sinds wanneer hebben werkenden een "vrije woensdagochtend" ?
Neem een baan met wisselende diensten, dan kun je werken EN op woensdagochtend vrij zijn.
-
Of zoek een C1000 op in de buurt van je werk, kun je er voor werktijd of anders in de pauze even langs.
En je kan bij de meeste C1000 winkels tot 20.00 uur terecht, nog effe en dan moeten alles winkels zich aanpassen aan het gezei/k van klanten.Jolijn schreef: Neem een baan met wisselende diensten, dan kun je werken EN op woensdagochtend vrij zijn.
OP=OP
-
Jolijn schreef:@brosman, kom 's even met beide benen op de grond/denk 's out of the box van de maandag-vrijdag kantooruren baan.
Die van mij werkt 48 uur en vaak ook nog in de avond thuis,heeft niet ff zin om dan nog ff boodschappen te gasn doen...
Klaag ook niet over aanbiedingen!!ga altijd appie...heb geen c1000
Maar uh kantoor niet altijd lekker makkelijk baantje
Woe ochtend vrij??hij neemt amper de tijd om naar de dr te gaan..kom ik..uhhh we moeten ff aanbieding halen igiihihi als je thuis komt..
Ho als er wat gedaan moet worden doet ie het hoor!!maar gaat even over...makkelijk gedacht over uren werken
Ik kan altijd appie nog thuis laten komen nooit gedaan?
Ik zeg helemaal nergens en nooit niet dat een kantoorbaan makkelijk is.
Ik 'viel' alleen over het punt dat werkenden geen gelegenheid zouden hebben op woensdagochtend naar de C-1000 voor de aanbiedingen zouden kunnen gaan.
Dat heb je wel als je bijv. een baan met wisselende diensten ( dus geen kantooruren) hebt.
Dat was mijn punt.
Wie dat dan op zijn persoonlijke situatie wil betrekken en wil uitleggen waarom hij of zij dat echt niet kan ...
Ik 'viel' alleen over het punt dat werkenden geen gelegenheid zouden hebben op woensdagochtend naar de C-1000 voor de aanbiedingen zouden kunnen gaan.
Dat heb je wel als je bijv. een baan met wisselende diensten ( dus geen kantooruren) hebt.
Dat was mijn punt.
Wie dat dan op zijn persoonlijke situatie wil betrekken en wil uitleggen waarom hij of zij dat echt niet kan ...
-
Bel gewoon en vraag dat ze het opzij zetten.. Ik werk zelf in een supermarkt, wel in BE maar ik val daar allemaal niet over om er eentje opzij te houden als de klant belt
Wat ik veel irritanter vind zijn die "halve aanbiedingen" , zo is bijv. alles van een merk in de aanbieding, maar niet dit, dit, dit, dit, dit, dit, dit, dit, dit, dit, dit, dit, dit, dit en dat ook niet. Zodat er maar drie dingen overblijven die dan wèl in de aanbieding zijn. Maar die lust niemand. Of laatst met de eigen-merk kaas... Alleen die met de ronde achterkant waren in de aanbieding...Hoe dom is dat? Alle varianten staat er, maar niet die in jouw karretje ligt.assantar schreef: ...Wie loopt hier ook tegenaan en stoort zich hier ook mateloos aan?