Voor mij never nooit meer Essent, dit is niet normaal

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
sephora30 schreef:Kreeg vandaag de eindnota van Essent............294,15 bijbetalen va 18-08 tot 01-03. Zit 175 van termijn Feb bij, dus 119+300= bijna 420 bijbetalen voor 1 jaartje Essent.
sephora30 schreef:T gaat erom dat ik hier al 9 jaar woon en dat er in het verbruik niks is verandert ten nadele. Eerder in het voordeel omdat ik 6 jaar geleden mn droger dr uit heb gegooid en nu nog minder stook, en dat ik toch nog nooit zoveel heb moeten bijbetalen![]()
Essent is gewoon afgrijselijk duur
sephora30 schreef:Zet de thermostaat trouwens snachts op 15 omdat het anders hier 10 graden is in de ochtend en dat trekken we niet
18-8 tot 1-3 is geen jaar! Verder zijn dit precies de topmaanden van iemands verbruik. U weet toch dat iemands termijnbedrag gedurende deze maanden te laag is ten opzichte van het daadwerkelijke (vooral gas) verbruik. Maar dat dit zich weer rechttrekt gedurende de voorjaar,zomermaanden.sephora30 schreef:Kreeg vandaag de eindnota van Essent............294,15 bijbetalen va 18-08 tot 01-03. Zit 175 van termijn Feb bij, dus 119+300= bijna 420 bijbetalen voor 1 jaartje Essent.
Ja dat zeker. Zouden hier dit jaar gaan renoveren maar Vesia is blutSlobberbone schreef:sephora30 schreef:Zet de thermostaat trouwens snachts op 15 omdat het anders hier 10 graden is in de ochtend en dat trekken we niet
Slecht geisoleerd dus
Ik neem toch aan dat je gekozen hebt voor Essent gebaseerd op jouw verbruik en de tarieven van Essent? Als Essent volgens jou te duur is, waarom dan geen andere leverancier gekozen?sephora30 schreef:Kreeg vandaag de eindnota van Essent............294,15 bijbetalen va 18-08 tot 01-03. Zit 175 van termijn Feb bij, dus 119+300= bijna 420 bijbetalen voor 1 jaartje Essent.
Omdat je maandelijkse voorschotbedrag te laag was?sephora30 schreef: Dus gewoon 600 extra voor iets meer dan een jaar. Wie weet hoe het komt mag het zeggen.........
Roosje1957 schreef: Wie weet hoe het komt mag het zeggen.........
Aangezien je zo'n absurd hoog verbruik hebt, zou je je apparaten eens door kunnen laten meten?
Voor je zulke hoge rekeningen blijft krijgen.....
Roosje1957 schreef:Even buiten de kosten: vind je 2556 niet ontzettend hoog voor een jaar gasverbruik? Daar doe ik bijna 2,5 jaar over!!
Denk ik ook zie je aan je voorschotbedrag dat komt niet overeen met verbruikskosten bij Essent zeker als je geen welkomsbonus hebt ontvangen.asterix346 schreef:Omdat je maandelijkse voorschotbedrag te laag was?sephora30 schreef: Dus gewoon 600 extra voor iets meer dan een jaar. Wie weet hoe het komt mag het zeggen.........