Op 1 maart wou ik mijn contract opzeggen bij T-Mobile. Toen hebben ze mij weten over te halen door mij te vertellen dat ik wel de deal kon krijgen die ik wou hebben. 230 minuten en 1000mb data waarbij de snelheid na de 1000mb op 1mbit zou worden gezet. Later kwam ik erachter dat deze bundels nergens op internet te zien zijn, en dus begon ik te twijfelen of het wel klopte. Ik gebeld, en nee hoor, ik had gewoon 230min en 500mb data met na deze 500mb een verlaging naar maar 64kb/s. Ik ben dus gewoon voorgelogen of verkeerd geïnformeerd om mij als klant te behouden. De 7 dagen waren voorbij dus ik kan volgens T-Mobile deze contractverlenging niet annuleren. In de bevestingsmail van de contract verlenging lees ik dit:
Bent u van gedachten veranderd? In dat geval maakt u de contractvernieuwing binnen 7 werkdagen na ontvangst van het toestel ongedaan. Dit kan alleen op voorwaarde dat u het ontvangen toestel en de bijbehorende accessoires compleet, onbeschadigd en vrij van gebruikssporen terugstuurt aan T-Mobile.
Ik zou denken, ik heb nog niet eens een toestel geleverd, dan moet ik het toch kunnen stop zetten??
Tevens zou het toestel binnen 8 dagen geleverd kunnen worden. Vervolgens kreeg ik 4x een sms dat de levering uitgesteld werd.
Achtereenvolgens werd de levering beloofd tussen:
15 en 19 maart
25 en 27 maart
29 maart en 2 april
1 mei en 3 mei
Dadelijk ben ik dus 2 maanden verder voor ik überhaupt het toestel geleverd krijg, en is mij een bundel aangesmeerd waar ik verkeerd over geïnformeerd of voorgelogen ben.
Weet iemand wat ik kan doen? Ik heb totaal geen zin om hier nog tot 1 a 3 mei op te wachten en gun T-Mobile ook echt niks meer.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile leugens+steeds maar uitstel
Re: T-Mobile leugens+steeds maar uitstel
Simpel, je maakt de koop gewoon ongedaan. Toestel niet geleverd binnen de beloofde termijn, Tmobile heeft zich niet aan zijn afspraak gehouden, bovendien gelogen en daarnaast bespaard u ze de verzendkosten, aangezien ze nu uberhaupt geen toestel hoeven op te sturen.
Bedankt voor je suggestie. Maar hoe doe ik dat als men aan de telefoon steeds zegt dat dit niet kan? Moet ik vragen of ik hun supervisor kan spreken of zo?
Dat doe je schriftelijk.
En dan natuurlijk dusdanig schriftelijk dat T-Mobile zich niet kan beroepen op "wij weten van niks, wij hebben nooit iets ontvangen, nooit gekregen enz.".