LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] symio van KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
baardagaam

symio van KPN

Ongelezen bericht door baardagaam »

Ik wil even een compliment geven over een provider genaamd Symio. Deze is alleen op het internet te bestellen(simkaart)en opwaarderen kun je ook alleen via ideal betaling (of auto. afschr.)
Ik hoef geen kaarten te kopen in d winkel maar kan alles regelen via mijn pc.Opwaarderen, zelfs een dongel voor internet kun je regelen in geval van nood.(let wel;voor nood want er zitten kosten aan maar bij afsluiting en andere rottigheid wel erg handig.
Ik heb nog nooit problemen gehad in al die jaren en het bied een hoop voordelen.
Echt de moeite waard; ga eens surfen op de site van symio.nl.
En let op de prijzen voor verbruik want daar ligt het voordeel.

Edrick

Re: symio van KPN

Ongelezen bericht door Edrick »

baardagaam schreef: Ik heb nog nooit problemen gehad in al die jaren en het bied een hoop voordelen.
Dat is wel erg makkelijk praten. Als je nooit problemen hebt dan is iedere provider de beste. Pas bij problemen kan een provider zich onderscheiden en dan heb je bij Symio dus een klein nadeel, juist omdat alles via internet gaat. Ze hebben wel een helpdesk, maar die is slechts minimaal bemand en volgens mij alleen door studenten.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Ik heb ook nog nooit problemen gehad welke genoeg hier te vinden zijn.

Je moet alleen donders goed opletten dat een en ander gedeactiveerd staat anders heb je wel problemen.

HTCHenk007

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Even voor de duidelijkheid ik denk dat TS simyo bedoeld.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Ja....da's wel duidelijk...we kunnen lezen....

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

dhc schreef:Ja....da's wel duidelijk...we kunnen lezen....
:mrgreen: kon het niet laten

Gesloten