| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 verplicht of niet?
-
Boet vd Bosch
Tele2 verplicht of niet?
Beste Radar,
Ik ben sinds 2 á 3 maanden klant bij Tele2. Nou kreeg ik de eerste maand netjes een smsje van Tele2 dat ik bijna over mijn verbruik heen was. Afgelopen maand (Februari) kreeg ik geen smsje van iets, dus ik dacht dat ik netjes binnen mijn verbruik ben gebleven. Nou kreeg ik van de week mijn factuur binnen en tot mijn schrik zag ik dat ik DIK over mijn abonnement heen ben gegaan. Terwijl ik helemaal GEEN smsje heb gekregen.
Nou heb ik vandaag al meerdere keren naar Tele2 gebelt, ook omdat ik me niet kan activeren voor de nieuwe MijnTele2 app (Door deze app kan je je verbruik zien). Ik heb deze vrouw die mij te woord stond gevraagt waarom ik geen sms had gekregen. Hier kon ze mij geen/vaag antwoord op geven.
Mijn vraag is nu dus moet ik de gewoon de factuur betalen en hopen dat ik de volgende keer wel binnen verbuik blijf. Of kan ik dit declareren bij Tele2?
Ik ben namelijk niet van gedient dat zij mij geen sms sturen als ik bijna/over me verbruik heen ga.
Boet
Ik ben sinds 2 á 3 maanden klant bij Tele2. Nou kreeg ik de eerste maand netjes een smsje van Tele2 dat ik bijna over mijn verbruik heen was. Afgelopen maand (Februari) kreeg ik geen smsje van iets, dus ik dacht dat ik netjes binnen mijn verbruik ben gebleven. Nou kreeg ik van de week mijn factuur binnen en tot mijn schrik zag ik dat ik DIK over mijn abonnement heen ben gegaan. Terwijl ik helemaal GEEN smsje heb gekregen.
Nou heb ik vandaag al meerdere keren naar Tele2 gebelt, ook omdat ik me niet kan activeren voor de nieuwe MijnTele2 app (Door deze app kan je je verbruik zien). Ik heb deze vrouw die mij te woord stond gevraagt waarom ik geen sms had gekregen. Hier kon ze mij geen/vaag antwoord op geven.
Mijn vraag is nu dus moet ik de gewoon de factuur betalen en hopen dat ik de volgende keer wel binnen verbuik blijf. Of kan ik dit declareren bij Tele2?
Ik ben namelijk niet van gedient dat zij mij geen sms sturen als ik bijna/over me verbruik heen ga.
Boet
Re: Tele2 verplicht of niet?
Als dat het geval is dan kan je het natuurlijk declareren bij Tele2.Boet vd Bosch schreef: Ik ben namelijk niet van gedient dat zij mij geen sms sturen als ik bijna/over me verbruik heen ga.
-
HTCHenk007
Het sturen van een sms is een dienst van Tele2, dit zijn zij niet verplicht om te doen. Blijft natuurlijk wel het feit dat dit wel sociaal zou zijn. Het kan natuurlijk gebeuren dat door technische redenen deze sms niet verstuurd is of aangekomen.
Tevens is het nog steeds jouw eigen verantwoordelijkheid hoe met je bundel om te gaan. Eventueel een MB/Bel/Sms meter app. instaleren?
Declareren lijkt mij een onbegonnen zaak, ik raad je wel aan zo snel mogelijk de benodigde applicaties te downloaden om het gebruik bij te houden.
MVG,
Henk
Tevens is het nog steeds jouw eigen verantwoordelijkheid hoe met je bundel om te gaan. Eventueel een MB/Bel/Sms meter app. instaleren?
Declareren lijkt mij een onbegonnen zaak, ik raad je wel aan zo snel mogelijk de benodigde applicaties te downloaden om het gebruik bij te houden.
MVG,
Henk
-
Boet vd Bosch
Dat is dus het probleem, ik kan mijn account niet activeren op de app heb hier al meerdere malen over gebeld. En het antwoord wat ik krijg is ja abonnees die langer abonnee zijn kunnen het wel gebruiken jij nog niet. Heb toen me zus haar nummer geprobeerd die net zo lang abonnee is als ik en zij kon wel activeren. Waar gaat het mis?HTCHenk007 schreef:
MVG,
Henk
Er is geen app die mijn belbundel in de gaten kan houden, dus zou ik van de hele maand iedere keer alles bij elkaar op tellen hoeveel ik gebeld heb? Lijkt mij een onbegonnen zaak..