LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SEO Miljonairs

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
lpc

SEO Miljonairs

Ongelezen bericht door lpc »

Afgelopen dagen heb ik 6 filmpjes gekeken die me gouden bergen beloven.
Je zou veel geld kunnen verdienen via internet en je hoeft er bijna niets voor te doen.
Als het te mooi klinkt om waar te zijn dan is het dat ook.
Ik heb de namen van de heren [persoonsgegevens verwijder door moderator] even door Google gehaald en zie dat ze al jaren met dezelfde formule bezig zijn maar dan heeft het programma namen als van dubbeltje naar kwartje, gat in de markt of geld verdien machine.
Ze hebben een mooi verhaal maar het klopt niet.
Trap er niet in want het kost je geld waarmee zij van een dubbeltje naar kwartje gaan, of waarmee jij hun geldmachine vult of ze SEO miljonair maakt.
Je bent gewaarschuwd!

Emma75

Re: SEO Miljonairs

Ongelezen bericht door Emma75 »

Ik heb deze mensen ook wel eens zien adverteren op marktplaats in de rubriek thuiswerk. Maar werk hebben ze niet voor je. Wel cursussen van dan weer 600 euro en dan weer 800 euro die je van ze kunt kopen. Ik heb eens informatie opgevraagd uit nieuwsgierigheid. Ze willen je per e-mail een zogenaamd exclusieve cursus verkopen waarmee je duizenden euro's zou kunnen verdienen. Ik dacht toen: als je er echt zoveel mee kan verdienen dan zouden ze hun cursus liever zelf in de praktijk brengen ipv deze kostbare informatie te verkopen. Het klopt dus niet. Ze proberen je lekker te maken met hoge verdiensten maar ik denk dat je aan het eind van het liedje 800 euro armer bent en een bestandje met een virtuele cursus hebt waar je niet zoveel mee kunt. Ik ben er in ieder geval maar niet op ingegaan.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

We hebben ze hier ook al eens afgepoeierd staat me bij. Als je het nu over oplichting hebt (en ik gebruik het woord niet vaak, noch graag) dan is dit het!

lpc

Ongelezen bericht door lpc »

Het is nog erger als ik dacht. Ze staan ook achter Avantix in Luxemburg.
Daarmee proberen ze ook op alle manieren geld binnen te harken. Ze hebben ook een website "etend afslanken". Kan je ook je geld aan kwijt maar dan vraag ik me af waarom is [persoonsgegevens verwijderd door moderator] dan zelf nog zo pafferig dik.
Ze hebben twee proefkonijnen die het 'concept' van SEO miljonairs hebben uitgeprobeerd. Een daarvan is
[persoonsgegevens verwijderd door moderator] . Toevallig staat hij op de website van etend afslanken en is het zogenaamd zijn website.
Weer een bewijs dat dit doorgestoken kaart is. [niet onderbouwde bewering verwijderd door moderator] .
Ze gaan vast zeggen DOE ALS WIJ.
Trap er niet in!!!!

F. Lamoes

Ongelezen bericht door F. Lamoes »

Dit riekt naar een boef dus.

newmikey

Heb trouwens met zo'n éénmalig spamvreter adresje eens aangemeld, je lacht je dood van die site! De clou is dat ze uiteindelijk €69 van je willen, heel banaal eigenlijk. Je moet toch wel een gekrompen hersenschors hebben als je....

newmikey

rvh123 schreef:Dus voordat jullie het afkraken, kom dan eerst eens met concrete punten wat er dan zo slecht aan is of waarom het oplichting zou zijn..
Het ligt eigenlijk precies omgekeerd: voordat je het ophemelt, kom dan eerst eens met concrete punten wat er dan zo goed aan is of waarom het géén oplichting zou zijn..

JanTinusPlukvet

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

rvh123 schreef: Dus voordat jullie het afkraken, kom dan eerst eens met concrete punten wat er dan zo slecht aan is of waarom het oplichting zou zijn..
En jóu moeten we serieus nemen rvh123? Het is je eerste posting op dit forum en je bent de enige die positief is.
Je hebt je speciaal aangemeld op Radar om klantjes te binden is mijn conclusie

rvh123

Ongelezen bericht door rvh123 »

Haha ik heb er geen baat bij als jullie lid worden. En ik gaf al een concreet punt waarom het geen oplichting is: ''Als je binnen een maand je investering niet terug hebt verdient, krijg je je geld terug'' Lijkt me vrij helder toch? En hoeveel van jullie hebben een van die cursusen daadwerkelijk aangeschaft? En dit is mijn eerste post omdat ik mij heb aangemeld voor dit topic. Maargoed ik zeg ook niet dat je er rijk van wordt, het is heel simpel: Het is een informatieproduct en als dit juist toepast kun je er geld mee verdienen maar dat gaat niet vanzelf.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

rvh123 schreef:Haha ik heb er geen baat bij als jullie lid worden. En ik gaf al een concreet punt waarom het geen oplichting is: ''Als je binnen een maand je investering niet terug hebt verdient, krijg je je geld terug'' Lijkt me vrij helder toch? En hoeveel van jullie hebben een van die cursusen daadwerkelijk aangeschaft? En dit is mijn eerste post omdat ik mij heb aangemeld voor dit topic. Maargoed ik zeg ook niet dat je er rijk van wordt, het is heel simpel: Het is een informatieproduct en als dit juist toepast kun je er geld mee verdienen maar dat gaat niet vanzelf.
Krijg je dan ook je gespendeerde tijd vergoed? Immers, in die besteedde tijd had ik ook een betaalde baan kunnen hebben.

rvh123

sjohie schreef:
rvh123 schreef:Haha ik heb er geen baat bij als jullie lid worden. En ik gaf al een concreet punt waarom het geen oplichting is: ''Als je binnen een maand je investering niet terug hebt verdient, krijg je je geld terug'' Lijkt me vrij helder toch? En hoeveel van jullie hebben een van die cursusen daadwerkelijk aangeschaft? En dit is mijn eerste post omdat ik mij heb aangemeld voor dit topic. Maargoed ik zeg ook niet dat je er rijk van wordt, het is heel simpel: Het is een informatieproduct en als dit juist toepast kun je er geld mee verdienen maar dat gaat niet vanzelf.
Krijg je dan ook je gespendeerde tijd vergoed? Immers, in die besteedde tijd had ik ook een betaalde baan kunnen hebben.
Wat is dat nou weer voor een dom antwoord? Dat heet tijd investeren, ik weet niet wat voor baan jij hebt, maar mensen die meer willen worden dan vuilnisman zullen daar voor moeten leren, en dus tijd in investeren wat zich later terug betaald met de kennis die je dan hebt opgedaan.. En ps: ik heb al een goede baan, dit doe ik ernaast.

sjohie

rvh123 schreef:
sjohie schreef:
Wat is dat nou weer voor een dom antwoord? Dat heet tijd investeren, ik weet niet wat voor baan jij hebt, maar mensen die meer willen worden dan vuilnisman zullen daar voor moeten leren, en dus tijd in investeren wat zich later terug betaald met de kennis die je dan hebt opgedaan.. En ps: ik heb al een goede baan, dit doe ik ernaast.
Ik heb een prima baan hoor.. Maar de geïnvesteerde tijd ben je dus kwijt, en dus krijg je niet ál je geinvesteerde vermogen terug als het binnen die maand niet lukt, enkel het aankoopbedrag, áls dat echt zo is. Dat riep mijn herbalife verkopende oom ook altijd, maar de paar niet tevreden klanten wachten nog steeds op hun geld.

rvh123

Ik heb een prima baan hoor.. Maar de geïnvesteerde tijd ben je dus kwijt, en dus krijg je niet ál je geinvesteerde vermogen terug als het binnen die maand niet lukt, enkel het aankoopbedrag, áls dat echt zo is. Dat riep mijn herbalife verkopende oom ook altijd, maar de paar niet tevreden klanten wachten nog steeds op hun geld.
[/quote][/quote]

Kan zijn.. Maar, bij investeren hoort een risico nemen, wie dat niet durft zal voor altijd in loondienst werken.

newmikey

rvh123 schreef: Kan zijn.. Maar, bij investeren hoort een risico nemen, wie dat niet durft zal voor altijd in loondienst werken.
Ach, ja, daar hebben we die ook weer eens... :lol: En nu nog de goegemeente ervan overtuigen dat in loondienst werken slecht is en per definitie altijd minder oplevert dan een één of ander "get rich easy" scheme. Ga toch fietsen!

rvh123

newmikey schreef:
rvh123 schreef: Kan zijn.. Maar, bij investeren hoort een risico nemen, wie dat niet durft zal voor altijd in loondienst werken.
Ach, ja, daar hebben we die ook weer eens... :lol: En nu nog de goegemeente ervan overtuigen dat in loondienst werken slecht is en per definitie altijd minder oplevert dan een één of ander "get rich easy" scheme. Ga toch fietsen!
Haha ik hoef niemand te overtuigen, dat was ook helemaal niet het punt dat ik deze discussie begon... En ik beweer ook helemaal niet dat het meer opleverd dan in loondienst werken(ik verdien meer bij mijn gewone werk, dan met dit, dit is puur een extra'tje)... Mijn hele punt is dat dit niet voor iedereen is weggelegd, en dus ook niet voor iedereen een goede investering zal zijn. Alleen voor de mensen die geen eurotekens in hun ogen hebben, maar realistish zijn en niet denken dat je hier slapend rijk mee kunt worden (hoewel ik eerlijk toegeef dat ze dit soms zo proberen te brengen) . Het is simpelweg een cursus internet marketing met waardevolle informatie, geloof ervan wat je wil, maar ga niet uit de hoogte doen alsof je weet hoe dit in zijn werk gaat of dat dit oplichting is terwijl je nooit een cursus hebt genomen of dit helemaal niet jou vakgebied is, thats all..

sjohie

rvh123 schreef:
newmikey schreef:
Haha ik hoef niemand te overtuigen, dat was ook helemaal niet het punt dat ik deze discussie begon... En ik beweer ook helemaal niet dat het meer opleverd dan in loondienst werken(ik verdien meer bij mijn gewone werk, dan met dit, dit is puur een extra'tje)... Mijn hele punt is dat dit niet voor iedereen is weggelegd, en dus ook niet voor iedereen een goede investering zal zijn. Alleen voor de mensen die geen eurotekens in hun ogen hebben, maar realistish zijn en niet denken dat je hier slapend rijk mee kunt worden (hoewel ik eerlijk toegeef dat ze dit soms zo proberen te brengen) . Het is simpelweg een cursus internet marketing met waardevolle informatie, geloof ervan wat je wil, maar ga niet uit de hoogte doen alsof je weet hoe dit in zijn werk gaat of dat dit oplichting is terwijl je nooit een cursus hebt genomen of dit helemaal niet jou vakgebied is, thats all..
Dan doe je het toch niet helemaal goed, een goede vriend van me heeft een SEO bedrijfje, waar hij leuk van kan leven, die hoeft er niet, al dan niet in loondienst, bij te werken. Overigens verdient hij zijn geld niet op de manier zoals in dit topic, via wazige pdfjes, mailtjes en youtube filmpjes, maar gewoon door bedrijven te helpen mbv zijn SEO kennis. Die kennis en kunde komt overigens van >15 jaar ervaring, hij was al op internet bezig lang voor de dotcom boom, toen google nog vanuit een garage gehost werd.

Opgelichte9474

Ongelezen bericht door Opgelichte9474 »

Wat de aanbieding van Tom en Eduard betreft:
Ik heb me in december 2012 aangemeld voor de cursus 100 euro per uur.
Je kon het immers voor 69 euro proberen? Als je binnen 30 dagen je geld terug wilde kon dat!
Ik kon niet veel met het concept en wilde binnen die 30 dagen mijn geld terug.
Het zou binnen 30 dagen worden terug gestort.Dat werd zelfs bevestigd!
Het is nu anderhalve maand geleden en hoe ik ook mail, je krijgt echt geen antwoord meer!!
Je krijgt je geld niet terug!!! De vogels zijn gevlogen. Ze worden dus rijk van de betalingen van eerlijke mensen die er in trappen zoals ik.
Ik voel me opgelicht.

avantixsarl

Ongelezen bericht door avantixsarl »

Opgelichte9474 schreef:Wat de aanbieding van Tom en Eduard betreft:
Ik heb me in december 2012 aangemeld voor de cursus 100 euro per uur.
Je kon het immers voor 69 euro proberen? Als je binnen 30 dagen je geld terug wilde kon dat!
Ik kon niet veel met het concept en wilde binnen die 30 dagen mijn geld terug.
Het zou binnen 30 dagen worden terug gestort.Dat werd zelfs bevestigd!
Het is nu anderhalve maand geleden en hoe ik ook mail, je krijgt echt geen antwoord meer!!
Je krijgt je geld niet terug!!! De vogels zijn gevlogen. Ze worden dus rijk van de betalingen van eerlijke mensen die er in trappen zoals ik.
Ik voel me opgelicht.
Beste ... ,

Wij houden ons altijd aan onze afspraken en overeengekomen garanties.

Graag nogmaals contact met ons opnemen op ons telnr of email. Helaas kunnen we niet met jou contact opnemen, want je naam staat er niet bij.

Dan zullen we direct uitzoeken wat er is misgegaan en je bedrag terug betalen.

Avantix SARL

Gesloten