LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Balbo Power Pad

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
daddycrash
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 jan 2004 20:18

Balbo Power Pad

Ongelezen bericht door daddycrash »

Na de veelbelovende reclame op de TV bij Kruidvat de dubbele verpakking BALBO Power Pad gekocht.
Wat er misgaat weet ik niet, maar slechts bij licht gebruik van de PAD, blijft er na een kwartiertje mee gewerkt te hebben niet veel over dan een frummeltje schuim.
Niet keihard boenen dus, of schrobben, maar gewoon gebruik. Als dit de innovatieve pad is, dan zit de innovativiteit alleen maar in de prijs
van 2,99 euro per twee.
Kortom koop dit product niet, het is geldklopperij.

Gast

Re: Balbo Power Pad

Ongelezen bericht door Gast »

Oh

dc

Re: Balbo Power Pad

Ongelezen bericht door dc »

En wat zijn in ...snaam Balbo Power Pads??

Tanya

Re: Balbo Power Pad

Ongelezen bericht door Tanya »

Die van mij was na 1 licht poestklusje ook een handje vol kruimels. Op die manier zijn het wel erg dure sponsjes en erg innovatief vind ik ze ook niet.

dc

Re: Balbo Power Pad

Ongelezen bericht door dc »

En nog steeds geen idee wat dit voor pads zijn! Kan iemand het uitleggen?

calastra
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 dec 2003 21:32

Re: Balbo Power Pad

Ongelezen bericht door calastra »

ik vond deze schoonmaak-sponsjes nou ook niet bepaald fantastisch. Het werkt gewoon niet, ga maar weer over op de oude vertrouwde microvezel doekjes.

Gast

Re: Balbo Power Pad

Ongelezen bericht door Gast »

Je kunt ze in de wasmachine doen en dan weer gebruiken.

daddycrash
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 jan 2004 20:18

Re: Balbo Power Pad

Ongelezen bericht door daddycrash »

antwoord op de vraag wat is een Power Pad ????


zie hiervoor http://www.balbo.nl
mooie site met mooi verhaal, maar werken doet het niet.

dc

Re: Balbo Power Pad

Ongelezen bericht door dc »

Bedankt, daddycrash, eindelijk weet ik wat 't is....maar of ik al die tijd dat ik 't niet wist iets gemist heb??? :D

Gast

Re: Balbo Power Pad

Ongelezen bericht door Gast »

Wie zegt dat ze in de wasmachine kunnen..... natuurlijk maar wat wil je er dan verder mee en hoe ziet de rest van de was eruit?
De wasmachine wordt er mooi schoon van.

Verweij

Re: Balbo Power Pad

Ongelezen bericht door Verweij »

Ook wij hebben ons laten verleiden tot de aanschaf van de zogenaamde wondersponsjes. En ook bij ons vielen ze uitelkaar na het eerste gebruik: de autoruiten afnemen, dus geen hard schuurwerk: beide sponsjes mee verbruikt. In een handomdraai 2.99 euro weggegooid.
Wij waren zo verbaasd dat we het telefoonnummer op de verpakking hebben gebeld om om uitleg te vragen. De reactie was een laconiek advies om de sponsjes (11x7x3cm!) in kleine stukjes te knippen voor gebruik, om te voorkomen dat ze tijdens gebruik in stukken uit elkaar vallen! Klachten had de man tot nog toe vreemd genoeg nog niet gehad. Wel een zeer tevreden mevrouw die 195 stalramen had afgenomen met de spons. Naar zijn zeggen met slechts 4 sponsjes. Het zullen er wel 195 geweest zijn.
Een waardeloos en dus veel te duur product. En zeer klant-onvriendelijk te woord gestaan door de man van Trade Point BV.(de importeur?)

Plien

Re: Balbo Power Pad

Ongelezen bericht door Plien »

Rare dingen.
Ze vallen niet uit elkaar bij mij, maar schoonmaken doet het ook niet. :roll:

ricardo1

Re: Balbo Power Pad

Ongelezen bericht door ricardo1 »

Gewoon terug brengen naar het Kruitvat en je geld terug eisen.

En die zeer hinderlijke TV reclame's die je ook altijd bij de Blokker en zo ziet, die moet je gewoon niet geloven... Da's toch allemaal Bla Bla Bla onzin.....

Jan Willem

Re: Balbo Power Pad

Ongelezen bericht door Jan Willem »

Mijn ervaringen met de Power Pad zijn toch wat positiever moet ik ff melden.. Valt idd uit elkaar maar is goedkoper dan een nieuwe gaspit..

Wel eens kattenvoer van je muur geprobeerd te halen?

Plien

Re: Balbo Power Pad

Ongelezen bericht door Plien »

Ik krijg er mijn gaspitjes niet mee schoon. :?

Gast

Re: Balbo Power Pad

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 18 Oct 2004 16:26 door Jan Willem


--------------------------------------------------------------------------------

Mijn ervaringen met de Power Pad............enz.

Wel eens kattenvoer van je muur geprobeerd te halen?
Nee. Normaal gesproken behoort kattenvoer ook niet op je muur te zitten. Of je moet er een iets eigenaardige sfeer er op nahouden. Sta nergens meer van te kijken. :roll:

edj

Re: Balbo Power Pad

Ongelezen bericht door edj »

Bij een schoonmaakwinkel in Gouderak heb ik 10 van die dingen gekocht voor 6 euro nogwat, het is een ander merk maar ze gaan nog langer mee ook. :lol:

Jol

Re: Balbo Power Pad

Ongelezen bericht door Jol »

Ik heb wel erg goede ervaringen met de Balbo sponsjes. Voor de keukendeurtjes, ovenruit, wastafel, maar vooral voor niet gladde kunstof oppervlakken zijn ze ideaal. Voorheen moest ik mijn keukenstoelen met een harde borstel en jif schoonboenen, maar met zo'n sponsje is het klusje zo geklaard. Je moet er niet teveel kracht op uitoefenen, maar gewoon lichtjes wrijven.

Gast

Re: Balbo Power Pad

Ongelezen bericht door Gast »

ricardo1
Gast

Geplaatst op 16 Oct 2004 13:27 door ricardo1


--------------------------------------------------------------------------------

Gewoon terug brengen naar het Kruitvat en je geld terug eisen.

En die zeer hinderlijke TV reclame's die je ook altijd bij de Blokker en zo ziet, die moet je gewoon niet geloven... Da's toch allemaal Bla Bla Bla onzin.....



Wat heeft kruidvat hier mee te maken zou dus gewoon de fabrikant opbellen anders blijft de balbo te snel oplossen

dimitri

Re: Balbo Power Pad

Ongelezen bericht door dimitri »

koop gewoon schuursponsen gaan altijd veel langer mee :P

Gesloten