LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OPROEP klachten nieuwe interactieve decoder van ziggo Cisco
-
Re: OPROEP klachten nieuwe interactieve decoder van ziggo Cisco
Bekende problemen die zich hier ook voordoen..dus:
Klacht ingediend via website, alle klachten omschreven...krijg je een mail terug wat de klachten zijn verzonden vanaf een no-reply adres!!!!!!!!!...ze lezen je klacht niet eens en antwoorden kan dus ook al helemaal niet.
dan bellen: vriendelijke jongeman die me vertelde het apparaat best te willen vervangen, maar de andere merken hebben DEZELFDE problemen???
en dan over de firmware-update...wordt aan gewerkt (al 3 jaar)...
Kortom, mij is duidelijk dat ZIGGO dermate veel dingen aan de firmware laat aanpassen waardoor alle ontvangers waarschijnlijk dezelfde problemen hebben. Er is dus een product geleverd wat niet doet wat het zou moeten doen.
Klacht ingediend via website, alle klachten omschreven...krijg je een mail terug wat de klachten zijn verzonden vanaf een no-reply adres!!!!!!!!!...ze lezen je klacht niet eens en antwoorden kan dus ook al helemaal niet.
dan bellen: vriendelijke jongeman die me vertelde het apparaat best te willen vervangen, maar de andere merken hebben DEZELFDE problemen???
en dan over de firmware-update...wordt aan gewerkt (al 3 jaar)...
Kortom, mij is duidelijk dat ZIGGO dermate veel dingen aan de firmware laat aanpassen waardoor alle ontvangers waarschijnlijk dezelfde problemen hebben. Er is dus een product geleverd wat niet doet wat het zou moeten doen.
Andere merken hebben dezelfde problemen? Ja, als bij Ziggo weer eens een storing is, dat is logisch (en dat is vrij vaak). Maar ik ben van de Cisco overgestapt naar een Humax iHDR5200 en die werkt prima. Sinds december 2011 is dt apparaat middels een update ook geschikt voor interactieve TV en op dit apparaat werkt het dus WEL!
Ziggo kletst weer eens uit hun nek als ze zeggen dat dat bij andere merken ook zo is!
Ziggo kletst weer eens uit hun nek als ze zeggen dat dat bij andere merken ook zo is!
humax dus...tsja, dat gaat weer extra geld kosten....toch jammer. Misschien te claimen bij ziggo....?? haha
Ben er zo ziek van dat ik mijn Ziggo abonnement ga opzeggen.
Dan maar alles via de telefoonlijn.
Dan maar alles via de telefoonlijn.
Goeie middag,
Ook ik heb enorm veel problemen met ziggo.
Sinds juli 2011 heb ik mij geregistreerd als nieuwe klant. In augustus 2011 heb ik voor het eerst contact opgenomen over problemen met de digitale ontvanger van Cisco (8485DVB HD PVR).
Na veel telefonisch contact, retour zendingen, monteurs die langs komen, nieuw ontvangen ontvangers en credit nota's ter compensatie, heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds problemen.
Het product dat ziggo aanbied, functioneert ver beneden de maat!
Er staat voor maandag 1 oktober a.s. weer een monteur ingepland die komt kijken of de digitale ontvanger defect is.
De problemen zijn inderdaad, geluid wat weg valt, opnames die niet gelukt zijn, zwart beeld en loading tijdens het kijken. Nou alles wat er al opgenoemd is heb ik al ervaren.
Nu ik het probleem echt zat ben en Ziggo een email heb gestuurd dat ik een blijvende oplossing wil voor dit probleem zeggen ze 'elk probleem moeten we apart behandelen en kunnen we niet als 1 klacht zien. Toen ik hierop antwoorden dan de problemen hetzelfde zijn namelijk de Cisco ontvanger. Reageren ze met het volgende:
Geachte mevrouw,
Het is niet mogelijk om 1 uniforme oplossing te geven voor de steeds verschillende problemen die u ervaart met de ontvanger.
Wij begrijpen dat u door de problemen die u heeft gehad met uw Cisco ontvanger het vertrouwen hierin kwijt bent, echter kunnen wij dit niet in één keer wegnemen.
Elk probleem dat u ervaart moeten wij als op zichzelf staand probleem behandelen en oplossen.
De monteur zal langskomen om te controleren of uw problemen uit de ontvanger komen, of dat er een andere oorzaak in.
Hierna zou uw probleem opgelost moeten zijn, echter kunnen wij toekomstige problemen nooit 100% buitensluiten.
Onze excuses voor het ongemak.
De loze woorden die je elke ronde ontvangt!
Het is belachelijk en vele met mij zijn het spuugzat.
Hopen dat tros radar dit op gaat pakken!
Mvg,
Birgit
Ook ik heb enorm veel problemen met ziggo.
Sinds juli 2011 heb ik mij geregistreerd als nieuwe klant. In augustus 2011 heb ik voor het eerst contact opgenomen over problemen met de digitale ontvanger van Cisco (8485DVB HD PVR).
Na veel telefonisch contact, retour zendingen, monteurs die langs komen, nieuw ontvangen ontvangers en credit nota's ter compensatie, heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds problemen.
Het product dat ziggo aanbied, functioneert ver beneden de maat!
Er staat voor maandag 1 oktober a.s. weer een monteur ingepland die komt kijken of de digitale ontvanger defect is.
De problemen zijn inderdaad, geluid wat weg valt, opnames die niet gelukt zijn, zwart beeld en loading tijdens het kijken. Nou alles wat er al opgenoemd is heb ik al ervaren.
Nu ik het probleem echt zat ben en Ziggo een email heb gestuurd dat ik een blijvende oplossing wil voor dit probleem zeggen ze 'elk probleem moeten we apart behandelen en kunnen we niet als 1 klacht zien. Toen ik hierop antwoorden dan de problemen hetzelfde zijn namelijk de Cisco ontvanger. Reageren ze met het volgende:
Geachte mevrouw,
Het is niet mogelijk om 1 uniforme oplossing te geven voor de steeds verschillende problemen die u ervaart met de ontvanger.
Wij begrijpen dat u door de problemen die u heeft gehad met uw Cisco ontvanger het vertrouwen hierin kwijt bent, echter kunnen wij dit niet in één keer wegnemen.
Elk probleem dat u ervaart moeten wij als op zichzelf staand probleem behandelen en oplossen.
De monteur zal langskomen om te controleren of uw problemen uit de ontvanger komen, of dat er een andere oorzaak in.
Hierna zou uw probleem opgelost moeten zijn, echter kunnen wij toekomstige problemen nooit 100% buitensluiten.
Onze excuses voor het ongemak.
De loze woorden die je elke ronde ontvangt!
Het is belachelijk en vele met mij zijn het spuugzat.
Hopen dat tros radar dit op gaat pakken!
Mvg,
Birgit
Tsja, het volgende speelt. Ziggo heeft bij Cisco een decoder aangeschaft. Dit is een prima apparaat. Ziggo heeft echter de firmware laten aanpassen. o.a. zijn de ethernet poort en de usb dichtgetimmerd en is het opnemen van uitzending gemist eruit gesloopt. De eigen ziggo firmware is zo bagger en buggy dat ze nog steeds bezig zijn dit op te lossen.
Ooit, ooit, ooit gaat het ze lukken. Waarschijnlijk is er dan al lang een nieuwe decoder op de markt.
Ooit, ooit, ooit gaat het ze lukken. Waarschijnlijk is er dan al lang een nieuwe decoder op de markt.
Die heet dan waarschijnlijk HumaxOoit, ooit, ooit gaat het ze lukken. Waarschijnlijk is er dan al lang een nieuwe decoder op de markt.
En dat doen ze nu net niet! Anders hadden ze wel al een andere software versie uitgebracht, in de 2 jaar die ze dit ding verkopen!olaf79 schreef:Tsja, het volgende speelt. Ziggo heeft bij Cisco een decoder aangeschaft. Dit is een prima apparaat. Ziggo heeft echter de firmware laten aanpassen. o.a. zijn de ethernet poort en de usb dichtgetimmerd en is het opnemen van uitzending gemist eruit gesloopt. De eigen ziggo firmware is zo bagger en buggy dat ze nog steeds bezig zijn dit op te lossen.
De Cisco decoder heeft zijn nukken maar is ook ontzettend gevoelig voor een kwalitatief goed signaal, een retourgeschikte versterker etc. Dat is allemaal in orde ?
-
- verified
- Contacteer:
Hallo allen,
Het is inderdaad bij ons bekend dat er een aantal issues zijn met de cisco decoder. Hiervoor wordt nu een nieuwe firmware gemaakt. Het is helaas nog niet bekend wanneer deze uit komt.
@Birry15,
Heeft de monteur jou probleem met de decoder nog op kunnen lossen?
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Het is inderdaad bij ons bekend dat er een aantal issues zijn met de cisco decoder. Hiervoor wordt nu een nieuwe firmware gemaakt. Het is helaas nog niet bekend wanneer deze uit komt.
@Birry15,
Heeft de monteur jou probleem met de decoder nog op kunnen lossen?
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Ziggowebteam schreef:Hallo allen,
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Haha, dat van die nieuwe firmware roepen jullie al 2 jaar
Ja, klopt, ik wacht er ook al weer anderhalf jaar op....
Het ziet er dan ook niet uit dat dit het echte webcareteam is..... Die laten altijd een mail adres achter....
Het ziet er dan ook niet uit dat dit het echte webcareteam is..... Die laten altijd een mail adres achter....
-
ik heb ook al klachten sinds 2009. Ik heb inmiddels al 3 x een nieuwe decoder gehad van ziggo. Maar telkens kreeg de nieuwe decoder ook weer kuren. Nu heb ik zelfs al een heel ander type dan dat ik had van cisco en heeft ook al weer kuren. Ik ken de bekende zoethoudertjes die ze je bij ziggo vertellen, stekker er uit, kabels afkoppelen, terug zetten naar fabriek instellingen, er is zelfs een monteur geweest om te kijken of hij wel goed aan gesloten was. Er was misschien een storing in de straat, er was een nieuwe update in ontwikkeling, hierna zou alles verholpen zijn. ik heb al die tijd niets anders dan last gehad. opname,s die mislukten, bij het spoelen dat je programma in eens versprong waardoor je alles kwijt was, vastlopers, opname's die verdwenen, opname,s zonder geluid, beeld waarin je gewoon de pixels ziet verspringen in een ander beeld, opname's die je gewist hebt komen spontaan weer terug.
ik heb gewoon het gevoel omdat ik al 3 decoders heb omgeruild voor een ander dat ik geen rechten meer heb. Maar ik zit nog wel met een ergelijke decoder.
ik heb gewoon het gevoel omdat ik al 3 decoders heb omgeruild voor een ander dat ik geen rechten meer heb. Maar ik zit nog wel met een ergelijke decoder.
Nu heb ik zelfs al een heel ander type dan dat ik had van cisco
Wat heb je nu voor type dan ?
Je kan je cisco inruilen voor 49 euro voor een humax, gewoon afd opzegging bellen en duidelijk maken dat je probleem bij die cisco ligt
Dan lees hier in dit topic, of het zo makkelijk gaat.Frantic2 schreef:Je kan je cisco inruilen voor 49 euro voor een humax, gewoon afd opzegging bellen en duidelijk maken dat je probleem bij die cisco ligt
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 0&t=131367
was voor mij, 1 telefoontje met de afdeling opzeggingen..... Humax is een verademing!!!
en nee, ik ben niet boos geworden en ja, de medewerker vroeg zelf! of ik opzegde omdat nieuwe klanten de Humax kregen voor 49 euro.....( ik kende die actie niet eens) Ik snapte wel meteen dat ik ja moest zeggen..... ik belde omdat de Humax goedkoper was voor nieuwe klanten.....
Ik belde in werkelijkheid echt om op te zeggen, ik had de andere provider al uitgezocht...Maar deze oplossing was voor mij voldoende.
Iemand nog een Ciscobox kopen? Ze hoefden hem niet terug te hebben....
en nee, ik ben niet boos geworden en ja, de medewerker vroeg zelf! of ik opzegde omdat nieuwe klanten de Humax kregen voor 49 euro.....( ik kende die actie niet eens) Ik snapte wel meteen dat ik ja moest zeggen..... ik belde omdat de Humax goedkoper was voor nieuwe klanten.....
Ik belde in werkelijkheid echt om op te zeggen, ik had de andere provider al uitgezocht...Maar deze oplossing was voor mij voldoende.
Frantic2 schreef:was voor mij, 1 telefoontje met de afdeling opzeggingen..... Humax is een verademing!!!
Nou kopen, ik zou hem gratis aan TS aanbieden, misschien werkt deze bij haar wel.
Frantic2 schreef: Iemand nog een Ciscobox kopen? Ze hoefden hem niet terug te hebben....
Dat zegt toch ook genoeg, denk ik? Die bagger willen ze niet eens in hun magazijn hebben.
Ik heb reeds geruime tijd een Humax iHDR5200 en die heeft me nog niet in de steek gelaten. Alleen even opletten bij zomer/wintertijd wil hij wel eens stom doen...