LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mart Kleppe

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
lovesjaak7
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 nov 2012 13:41

Re: Mart Kleppe

Ongelezen bericht door lovesjaak7 »

howdi schreef:Sja maar hij levert wel klasse spullen wij hebben er ooit een kinderstoel gekocht en die zit nog steeds perfect.
mooi spullen zekr maar er zitten luchtjes aan!! ze deugen niet

Jootje kadootje
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2013 06:24

Re: Mart Kleppe

Ongelezen bericht door Jootje kadootje »

Ook wij zijn niet blij met de zaak van Mart Kleppe
Wij zochten een nieuwe eethoek bij onze bestaande inrichting, bestaande uit div kleuren beige bruin cognac en creme.
Stoelen uitgezocht,maar toen nog de kleur,div staaltjes ook nog buiten gestaan om de kleur beter te bekijken.
we dachten goed voorbereid te zijn want we hadden div dingen uit de kamer meegenomen,zoals overgordijnen, stukje parket kastdeur en foto's van ons interieur en de bestaande meubels,dat moest toch wel goed komen zou je verwachten .In nov besteld en half maart geleverd.De mannen waren de deur uit en ik zag direct dat de stoelen absoluut niet kleurden bij de rest, ze zijn grijs.Hoe is het mogelijk dat we dit hebben uitgezocht,we zijn teveel op het advies van hun afgegaan.Direct gebeld en gemaild , ze hebben nog kleine staaltjes opgestuurd maar er zit het nr op wat op de bon staat.Ze zullen de stoelen wel niet terugnemen, had ik al direct voorgesteld, zet ze maar in jullie showroom.
Ze kleuren absoluut niet we willen ze niet, maar we zitten er mooi mee.
Ik denk dat ze op marktplaats terecht komen
We hebben ze erg duur betaald,en dat gaat ons veel geld kosten.
heeft iemand een idee wat ik nu nog kan doen, want van hun kant heb ik het vermoeden dat ze niks gaan doen Een ding is duidelijk, absoluut geen goed kleuradvies

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Mart Kleppe

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ook wij zijn niet blij met de zaak van Mart Kleppe
Wij zochten een nieuwe eethoek bij onze bestaande inrichting, bestaande uit div kleuren beige bruin cognac en creme.
Stoelen uitgezocht,maar toen nog de kleur,div staaltjes ook nog buiten gestaan om de kleur beter te bekijken.
we dachten goed voorbereid te zijn want we hadden div dingen uit de kamer meegenomen,zoals overgordijnen, stukje parket kastdeur en foto's van ons interieur en de bestaande meubels,dat moest toch wel goed komen zou je verwachten .In nov besteld en half maart geleverd.De mannen waren de deur uit en ik zag direct dat de stoelen absoluut niet kleurden bij de rest, ze zijn grijs.Hoe is het mogelijk dat we dit hebben uitgezocht,we zijn teveel op het advies van hun afgegaan.Direct gebeld en gemaild , ze hebben nog kleine staaltjes opgestuurd maar er zit het nr op wat op de bon staat.Ze zullen de stoelen wel niet terugnemen, had ik al direct voorgesteld, zet ze maar in jullie showroom.
Ze kleuren absoluut niet we willen ze niet, maar we zitten er mooi mee.
Ik denk dat ze op marktplaats terecht komen
We hebben ze erg duur betaald,en dat gaat ons veel geld kosten.
heeft iemand een idee wat ik nu nog kan doen, want van hun kant heb ik het vermoeden dat ze niks gaan doen Een ding is duidelijk, absoluut geen goed kleuradvies
Je was er toch zelf bij toen de keuze gemaakt is ? De winkelier geeft advies maar jij geeft uiteindelijk akkoord. daarna is toen de bon gemaakt en normaal is dat je dan even checkt of de kleurnummers goed zijn overgenomen van het staaltje. Uit je verhaal blijkt dat het geval te zijn geweest. in plaats de fout bij jezelf te zoeken geef je nu de winkel de schuld. :shock: het moet niet gekker worden.

lovesjaak7
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 nov 2012 13:41

Re: Mart Kleppe

Ongelezen bericht door lovesjaak7 »

nou @ sjoegel.... het moet niet gekker worden met deze zaak! ze smeren je van alles aan en uiteindelijk klopt het niet... ze verkopen tafels voor eiken en het is geen eiken. ze verkopen spullen waarvan ze zeggen dat ze geolied zijn en ze zijn het niet... enz enz.. dan zal ze wel zeker gelijk hebben dat ze haar verkeerde stoelen hebben verkocht!

het zijn mensen die niet eerlijk hun handel doen!

@ jootje: kijk wat je er nog mee kan en desnoods rechtbijstand! die hebben ons prima geholpen en we hebben al het geld terug gekregen.. je kan desnoods al de verhalen van deze site meenemen!
we hebben nu ergens anders meubels gekocht en daar hebben we goede ervaringen mee. we krijgen ze morgen.. ben nog wel beetje huiverig dat het allemaal goed komt gezien het vertrouwen dat je had in mart kleppe en dat het beschaamd wordt. maar we hopen dat het hier allemaal goed mee komt.

sterkte!!

Jootje kadootje
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2013 06:24

Re: Mart Kleppe

Ongelezen bericht door Jootje kadootje »

We hadden al een jaar gezocht naar een eethoek en konden steeds niet slagen
Uiteindelijk kwamen we bij Mart Kleppe terecht. Ze adverteren in diverse woonbladen goede interieur adviezen te geven.
Daar hebben we op vertrouwd, we werden tot 3 keer toe in de watten gelegd, koffie appeltaart bij de open haard.
we gingen mee in hun advies, en dachten dat we de bekleding taupe hadden gekozen.
Nu ze in huis staan kleurt het absoluut niet.
Gisteren nog een email gehad van hun, ze doen niks we hadden weloverwogen dit uitgekozen.
oke dat is wel zo, maar we hebben ons teveel laten lijden door hun advies, foutje van ons
we hebben wel een rechtsbijstands verzekering,maar of we daar nog iets mee kunnen, ik weet het niet.
Het is wel een kostenpost van 2200.00 euro.

lovesjaak7
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 nov 2012 13:41

Re: Mart Kleppe

Ongelezen bericht door lovesjaak7 »

sterkte!! je kan het altijd met rechtbijstand proberen.. ik zit nu heerlijk om nieuwe meubels andere zaak en het is perfecte staat

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Mart Kleppe

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Jootje kadootje schreef:We hadden al een jaar gezocht naar een eethoek en konden steeds niet slagen
Uiteindelijk kwamen we bij Mart Kleppe terecht. Ze adverteren in diverse woonbladen goede interieur adviezen te geven.
Daar hebben we op vertrouwd, we werden tot 3 keer toe in de watten gelegd, koffie appeltaart bij de open haard.
we gingen mee in hun advies, en dachten dat we de bekleding taupe hadden gekozen.
Nu ze in huis staan kleurt het absoluut niet.
Gisteren nog een email gehad van hun, ze doen niks we hadden weloverwogen dit uitgekozen.
oke dat is wel zo, maar we hebben ons teveel laten lijden door hun advies, foutje van ons
we hebben wel een rechtsbijstands verzekering,maar of we daar nog iets mee kunnen, ik weet het niet.
Het is wel een kostenpost van 2200.00 euro.
M.a.w.: u heeft zélf de staaltjes van uw eigen interieur er naast gehouden, zélf foto's gemaakt om te vergelijken, zélf buiten gestaan om te kijken, zélf voor de kleur gekozen (en na levering bleek ook dat dit precies de kleur was die u besteld had)....maar het is de schuld van de winkel dat u de verkeerde kleur kiest? U had ook kunnen vragen of u een staaltje thuis kon 'proberen' bij de rest van de meubels bijvoorbeeld. Ik vind niet dat u de winkel de 'schuld' kunt geven van uw eigen verkeerde inschatting wta betreft kleur. Ik lees ook nergens dat de winkel u gedwongen heeft deze kleur te kiezen.

ruste004
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mei 2013 22:39

Re: Mart Kleppe

Ongelezen bericht door ruste004 »

Ik heb vanavond de firma Kleppe een laatste mail gestuurd met deadline van 1 juni. ik word al 2 weken aan het lijntje gehouden met de mededeling dat ik door dhr Kleppe zelf zal worden teruggebeld :twisted:
Hebben stoelen geleverd en mee terug genomen vanwege verkeerde stof. Afhankelijk van reactie deze week zal ik ervaringen op dit en andere fora met u delen.

lovesjaak7
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 nov 2012 13:41

Re: Mart Kleppe

Ongelezen bericht door lovesjaak7 »

ruste004 schreef:Ik heb vanavond de firma Kleppe een laatste mail gestuurd met deadline van 1 juni. ik word al 2 weken aan het lijntje gehouden met de mededeling dat ik door dhr Kleppe zelf zal worden teruggebeld :twisted:
Hebben stoelen geleverd en mee terug genomen vanwege verkeerde stof. Afhankelijk van reactie deze week zal ik ervaringen op dit en andere fora met u delen.
uhm dat gaat dus niet gebeuren hoor... dat werd ons ook gezegd...
en je kan ons verhaal lezen....
ik zou uitvoorzorg al rechtbijstand inschakelen. die heb je waarschijnlijk al afgesloten bij de koop van een huis of als je kinderen hebt.. en die kan je daarvoor gebruiken...

ik hoop natuurlijk dat het allemaal niet nodig is... en dat je snel op je goede stoelen kan zitten!
maar ze hebben meer zaakjes met luchtjes...

Carolien70
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2013 08:43

Re: Mart Kleppe

Ongelezen bericht door Carolien70 »

Hier even een positief bericht! Wij hebben een nieuwe interieur gekocht bij Mart Kleppe. Nieuw bankstel, eethoek, kleed, kasten e.d. We zijn echt super tevreden! De bediening vinden we echt top.
Ze nemen alle moeite om je goed te helpen. Er werd voor ons een tekening gemaakt en we kregen uitgebreid advies. Nu alles in ons huis staat is het echt prachtig. Bij aflevering een kleine beschadiging maar dit werd heel snel opgelost. Wij horen juist veel goede berichten van Mart Kleppe. We zijn veel winkels afgeweest maar nergens zo goed geholpen. Een paar vrienden van ons hebben er ook gekocht . Zijn ook blij met hun spullen. Vind dit ook belangrijk te melden.

ruste004
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mei 2013 22:39

Re: Mart Kleppe

Ongelezen bericht door ruste004 »

Wat later dan eerder aangegeven, maar ik moet eerlijk bekennen dat de wijze waarop de firma Kleppe met mijn bericht is omgegaan mij aangenaam verrast heeft. De stoelen worden opnieuw bekleed en ik heb een passende reactie gehad op mijn mail. Ik vind het jammer dat het zo hoog op moest lopen, maar in het bijzonder dhr. K. van de firma Kleppe heeft echt zijn best gedaan om eea in orde te maken. Chapeau!

ArtRose
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 sep 2013 12:21

Re: Mart Kleppe

Ongelezen bericht door ArtRose »

Voor de mensen die klagen over de verkeerde kleur: dat is heel vaak gezichtsbedrog.

Kijk hier eens:

http://www.freewebs.com/aboutpixie/illusie.html

Je moet dus altijd een staaltje mee naar huis nemen.

nelli
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2013 20:11

Re: Mart Kleppe

Ongelezen bericht door nelli »

In juni 2012 heb ik 2 banken gekocht bij mart kleppe voor 5000 euro waarvan een showmodel in hun winkel stond. Hoewel ik een wollen of katoenen stof wilde werd dit heftig afgeraden omdat mijn kamer op het zuiden ligt, dus achter af een goedkope polyester stof, waarvan ik dacht dat het een duurzame stof zou zijn. De zit kussens moesten stevig zijn en de rugkussens en armkussens gelijk lopen met de achter en zijkant, zoals de bank daar. Eind augustus werden de banken geleverd en de kussens waren 10 cm te hoog.
Direct gebeld met de verkoper en die zei dat ze moesten inzakken. Na 2 maanden gebeld dat dit niet gebeurd was en dat de banken terug moesten naar de fabrikant (J&B) werd de zaak in handen gegeven van de service afdeling. Er kwam iemand die vulling uit de rugkussens plukte en zei dat het probleem opgelost wat, ik zei dus niet want nu is de stof te groot. Weer gemaild en ze zouden in januari de banken ophalen, terug naar de fabriek die de kussens op maat zou maken. Heb zelf tientallen keren moeten bellen totdat ze opgehaald werden, was inmiddels eind februari en toen pas gaven ze toe dat ik een oud model had gekocht en het nieuwe model geleverd was. 5 weken op leenbanken gezeten, eigen banken terug, bleek dezelfde hoeveelheid vulling in kleinere rugkussens te zitten terwijl de zijkussens niet aangepast waren. Die werden weken later opgehaald en ik kreeg 2 zijkussens ui de showroom bank te leen.
De man van de service afdeling vond mij maar een zeur en behandelde me zeer onbeschoft. Mart kleppe wilde het probleem van de rugkussens ter plaatste oplossen zonder dat me werd verteld wat ze gingen doen .dit heb ik geweigerd en via de rechtsbijstand verzekering ligt het nu bij de geschillencommissie. Ik ben anderhalf jaar verder, hen banken waar ik nog geen dag van hen kunnen genieten, waarvan de kussens keihard zijn en de stof er al sleets uitziet. Noch de heer kleppe noch zijn verkoper hebben ooit de moeite genomen om een keer te bellen of zelf te komen kijken of zelfs maar excuses aangeboden, terwijl ze uit willen stralen dat ze zon christelijk zijn.
Wat ik wil, banken terug naar kleppe en ik mijn geld terug.
Nelli

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Mart Kleppe

Ongelezen bericht door crazyme »

nelli schreef:In juni 2012 heb ik 2 banken gekocht bij mart kleppe voor 5000 euro waarvan een showmodel in hun winkel stond. Hoewel ik een wollen of katoenen stof wilde werd dit heftig afgeraden omdat mijn kamer op het zuiden ligt, dus achter af een goedkope polyester stof, waarvan ik dacht dat het een duurzame stof zou zijn. De zit kussens moesten stevig zijn en de rugkussens en armkussens gelijk lopen met de achter en zijkant, zoals de bank daar. Eind augustus werden de banken geleverd en de kussens waren 10 cm te hoog.
Direct gebeld met de verkoper en die zei dat ze moesten inzakken. Na 2 maanden gebeld dat dit niet gebeurd was en dat de banken terug moesten naar de fabrikant (J&B) werd de zaak in handen gegeven van de service afdeling. Er kwam iemand die vulling uit de rugkussens plukte en zei dat het probleem opgelost wat, ik zei dus niet want nu is de stof te groot. Weer gemaild en ze zouden in januari de banken ophalen, terug naar de fabriek die de kussens op maat zou maken. Heb zelf tientallen keren moeten bellen totdat ze opgehaald werden, was inmiddels eind februari en toen pas gaven ze toe dat ik een oud model had gekocht en het nieuwe model geleverd was. 5 weken op leenbanken gezeten, eigen banken terug, bleek dezelfde hoeveelheid vulling in kleinere rugkussens te zitten terwijl de zijkussens niet aangepast waren. Die werden weken later opgehaald en ik kreeg 2 zijkussens ui de showroom bank te leen.
De man van de service afdeling vond mij maar een zeur en behandelde me zeer onbeschoft. Mart kleppe wilde het probleem van de rugkussens ter plaatste oplossen zonder dat me werd verteld wat ze gingen doen .dit heb ik geweigerd en via de rechtsbijstand verzekering ligt het nu bij de geschillencommissie. Ik ben anderhalf jaar verder, hen banken waar ik nog geen dag van hen kunnen genieten, waarvan de kussens keihard zijn en de stof er al sleets uitziet. Noch de heer kleppe noch zijn verkoper hebben ooit de moeite genomen om een keer te bellen of zelf te komen kijken of zelfs maar excuses aangeboden, terwijl ze uit willen stralen dat ze zon christelijk zijn.
Wat ik wil, banken terug naar kleppe en ik mijn geld terug.
Nelli
Met de geschillencommissie zul je zeker je recht halen.

celine57
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2013 11:48

Re: Mart Kleppe

Ongelezen bericht door celine57 »

Wij hebben een hele nieuwe inrichting voor onze kamer gekocht bij Mart Kleppe Apeldoorn, en ik kan U zeggen dat wij tot volle tevredenheid zijn behandeld door Mart Kleppe, we hadden een tafel met een teak blad wat niet goed was, gebeld met Mart Kleppe en er is iemand wezen kijken, en we kregen een nieuwe tafel, en wij kunnen overal voor bellen als er iets is, ik vind het een TOP zaak en een TOP service.
Dit is onze ervaring met Mart Kleppe, fijne mensen die de meubelen komen bezorgen, ook een hele goede service afdeling en ik vind Dhr Karels een hele goede en fijne verkoper, dus ik kan geen klacht over mijn lippen krijgen, want dan zou ik liegen.

Wij zijn een super tevreden klant.

Gesloten