LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile ronselt abonnementen WAARSCHUWING!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ed6199

T-mobile ronselt abonnementen WAARSCHUWING!!

Ongelezen bericht door ed6199 »

Ben vorig jaar mei met mijn zoon die toen net 18 jaar was geworden, naar T-mobile shop geweest voor abonnementsverlenging. Dit abonnement staat op mijn naam, maar kan ook overgezet worden naar de naam en bankrekening van mijn zoon. Omdat dit volgens de medewerker met nummerbehoud niet in 1 keer kon, heeft hij op contract gezet dat voor het nummerbehoud wij later terug dienen te komen. Wij gingen weg met een nieuwe telefoon en ook een nieuwe sim kaart. Nu heeft mijn zoon gelijk zijn nieuwe telefoon en de andere sim-kaart gebruikt, met een nieuw nummer dus. Hij heeft toen zijn nieuwe nummer maar geaccepteerd en behouden en is niet meer teruggeweest naar T-mobile shop. Maar pas op!!!! Hiermee is ook gelijk een nieuw abonnement ingegaan.
Ik kwam er vorige week pas achter dat er nog steeds € 50,44 van T-mobile van mijn rekening wordt afgeschreven. Navraag bij T-mobile gaf men aan dat dit het oude abonnement was, en doordat het nummerbehoud niet is doorgevoerd , is deze ook niet opgezegd. De medewerkster van het callcenter gaf aan dat deze handelingen wel degelijk in 1 keer kunnen uitgevoerd, en zei dat ik besodemieterd ben, ik heb haar geconfronteerd met deze uitspraak en dat dit ook opgenomen werd en toen werd de verbinding verbroken. Deze consequentie is ons dan ook door medewerker T-mobile shop niet medegedeeld dat als nummerbehoud niet wordt uitgevoerd oude abonnement gewoon door blijft lopen.
Klacht ingediend bij T-mobile, maar deze zeggen niet verkeerd gehandeld te hebben.
Het lijkt er op dat T-mobile zo extra abonnementen probeert te ronselen, en als mensen er geen weet van hebben dat het oude abonnement stilzwijgend doorloopt duurt ht een hele poos voor ze het door hebben, en dus evt. met maand opzegtermijn opzeggen.

JanTinusPlukvet

Re: T-mobile ronselt abonnementen WAARSCHUWING!!

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

Niet dat ik zo'n voorstander ben van T-Mobile hoor, ook ik vind het een bedroevende club met een zeer slechte dekking.
Toch blijft de vraag dan staan waarom u niet bent terug gegaan op dat latere tijdstip zoals de verkoper heeft voorgesteld.
Daarnaast vraag ik mij af waarom uw zoon niet even heeft gewacht en toch gebruik heeft gemaakt van die nieuwe SIMkaart.

Als u (of uw zoon) even wat geduld had gehad, had het mogelijk wel goed gegaan?

hebikweer2013

Ongelezen bericht door hebikweer2013 »

Dat denk ik niet.
Dit soort geintjes moesten wij al uithalen in de tijd dat ik nog bij een telecom winkel werkte.
Nieuwe abonnementen zijn extra bonussen voor de verkoper.
Kun je hele mooie "prijzen" mee sparen.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Lezen, lezen, lezen en nog een lezen. Dan een tijdje wachten. Dan weer lezen, en dan heel misschien je handtekening zetten. Dat is nog altijd het recept om heel veel problemen te voorkomen.

En goed voorbereiden voordat je een winkel in stapt om iets aan te schaffen. Verkopers in dat soort winkels zijn niet de meest snuggere figuren (anders hadden ze wel een betere baan gehad), dus zo moeilijk hoeft het niet te zijn om iets meer te weten dan de verkoper. Het scheelt in ieder geval weer een hoop ellende achteraf.

Edrick

Ongelezen bericht door Edrick »

ed6199 schreef:Deze consequentie is ons dan ook door medewerker T-mobile shop niet medegedeeld dat als nummerbehoud niet wordt uitgevoerd oude abonnement gewoon door blijft lopen.
En waarom had hij dat jullie dan mee moeten delen? Jullie geven toch zelf bij hem aan dat jullie nummerbehoud willen. Mag hij daar dan van uitgaan, of moet hij ook nog even alle mogelijke scenario's met jullie doornemen in het geval jullie je later nog eens mogen bedenken?

Gesloten