Het begint bij mijn nieuwe provider al meteen slecht vanaf de eerste maand i.v.m het beloofde tablet(Samsung 7.0)
Er was mij duidelijk beloofd dat ik de tablet binnen 10 dagen in de bus zou krijgen , vervolgens gaat dat dus al niet door. Dan krijg ik een mail van T-mobile van het verwacht word in week 10 en het voor de 15de hopelijk verzonden zou worden.
Nu kreeg ik een nummer van Dimass in mijn mailbox van T-mobile om te bellen voor eventuele vragen, nu blijkt dat het opgegeven nummer al een verkeerd nummer is. i.p.v 088-8009887 blijkt het 088-8009890 te zijn.....ooohhhh
Bel ik hun vervolgens op blijkt nu weer dat het pas waarschijnlijk eind maart gaat worden zonder vast uitsluitsel, dus het word maar hopen dat ik de tablet pas ruim 1 maand later in huis heb.
Ik voel me nu behoorlijk misleid door T-mobile online en de loze beloftes dat ik 100% de tablet binnen 10 dagen zou krijgen.
Ik zit hier met een geleende laptop die volgende week weer terug moet vandaar zit ik te springen op het tablet om online te blijven.
Maar als de consument te laat betaald dan mogen ze er wel een boete bij opleggen vanwege te late betaling, ik vind dat ik als consument nu ook wel op een vergoeding mag rekenen wegens misleiding.
Zo dat moest ik even kwijt en misschien waarschijnlijk dat er meerdere gedupeerde zijn met dit verhaal!
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
(btw mocht het toch nog netjes opgelost worden laat ik dat ook wel even weten)