LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile bellen/internet en t.v + gratis tablet

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Daniel81
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2013 13:09

T-mobile bellen/internet en t.v + gratis tablet

Ongelezen bericht door Daniel81 »

Ik heb onlangs een nieuw abbo afgesloten bij T-mobile Online internet/bellen en t.v + een gratis tablet.
Het begint bij mijn nieuwe provider al meteen slecht vanaf de eerste maand i.v.m het beloofde tablet(Samsung 7.0)

Er was mij duidelijk beloofd dat ik de tablet binnen 10 dagen in de bus zou krijgen , vervolgens gaat dat dus al niet door. Dan krijg ik een mail van T-mobile van het verwacht word in week 10 en het voor de 15de hopelijk verzonden zou worden.
Nu kreeg ik een nummer van Dimass in mijn mailbox van T-mobile om te bellen voor eventuele vragen, nu blijkt dat het opgegeven nummer al een verkeerd nummer is. i.p.v 088-8009887 blijkt het 088-8009890 te zijn.....ooohhhh
Bel ik hun vervolgens op blijkt nu weer dat het pas waarschijnlijk eind maart gaat worden zonder vast uitsluitsel, dus het word maar hopen dat ik de tablet pas ruim 1 maand later in huis heb.

Ik voel me nu behoorlijk misleid door T-mobile online en de loze beloftes dat ik 100% de tablet binnen 10 dagen zou krijgen.
Ik zit hier met een geleende laptop die volgende week weer terug moet vandaar zit ik te springen op het tablet om online te blijven.
Maar als de consument te laat betaald dan mogen ze er wel een boete bij opleggen vanwege te late betaling, ik vind dat ik als consument nu ook wel op een vergoeding mag rekenen wegens misleiding.
Zo dat moest ik even kwijt en misschien waarschijnlijk dat er meerdere gedupeerde zijn met dit verhaal! :(
(btw mocht het toch nog netjes opgelost worden laat ik dat ook wel even weten)

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: T-mobile bellen/internet en t.v + gratis tablet

Ongelezen bericht door ciske »

Alles wat gratis is, duurt langer, als je er voor moet betalen waren ze wel sneller geweest.

By the way...de rest van de diensten lopen wel goed?

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: T-mobile bellen/internet en t.v + gratis tablet

Ongelezen bericht door sjohie »

Daniel81 schreef:Ik heb onlangs een nieuw abbo afgesloten bij T-mobile Online internet/bellen en t.v + een gratis tablet.
Het begint bij mijn nieuwe provider al meteen slecht vanaf de eerste maand i.v.m het beloofde tablet(Samsung 7.0)

Er was mij duidelijk beloofd dat ik de tablet binnen 10 dagen in de bus zou krijgen , vervolgens gaat dat dus al niet door. Dan krijg ik een mail van T-mobile van het verwacht word in week 10 en het voor de 15de hopelijk verzonden zou worden.
Nu kreeg ik een nummer van Dimass in mijn mailbox van T-mobile om te bellen voor eventuele vragen, nu blijkt dat het opgegeven nummer al een verkeerd nummer is. i.p.v 088-8009887 blijkt het 088-8009890 te zijn.....ooohhhh
Bel ik hun vervolgens op blijkt nu weer dat het pas waarschijnlijk eind maart gaat worden zonder vast uitsluitsel, dus het word maar hopen dat ik de tablet pas ruim 1 maand later in huis heb.

Ik voel me nu behoorlijk misleid door T-mobile online en de loze beloftes dat ik 100% de tablet binnen 10 dagen zou krijgen.
Ik zit hier met een geleende laptop die volgende week weer terug moet vandaar zit ik te springen op het tablet om online te blijven.
Maar als de consument te laat betaald dan mogen ze er wel een boete bij opleggen vanwege te late betaling, ik vind dat ik als consument nu ook wel op een vergoeding mag rekenen wegens misleiding.
Zo dat moest ik even kwijt en misschien waarschijnlijk dat er meerdere gedupeerde zijn met dit verhaal! :(
(btw mocht het toch nog netjes opgelost worden laat ik dat ook wel even weten)
Tsja, dat is balen. Vermoedelijk een gevalletje onderschatting van het succes van de actie, wat wel vaker voorkomt helaas. Ook kan er een zeecontainer onderweg vanuit China/Taiwan naar hier van de boot afgeklettert zijn tijdens een storm oid, dat wil ook nog wel eens gebeuren, maar dat soort dingen zijn overmacht buiten T-mobile om natuurlijk.

Daniel81
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2013 13:09

Re: T-mobile bellen/internet en t.v + gratis tablet

Ongelezen bericht door Daniel81 »

ciske schreef:Alles wat gratis is, duurt langer, als je er voor moet betalen waren ze wel sneller geweest.

By the way...de rest van de diensten lopen wel goed?
De rest van de diensten verlopen goed en ben daar wel tevreden over, nummer behoud is goed verlopen internet aansluiting ook t.v kastje doet het prima.
Het is enkel de belofte van het tablet wat me dwars zit (en had er ook op gerekend), komt vast wel goed maar ik ben ook iemand van afspraken en daar dienen bedrijven zich ook aan te houden in mijn ogen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: T-mobile bellen/internet en t.v + gratis tablet

Ongelezen bericht door ciske »

Wees blij dat je diensten goed lopen, dat tablet komt wel :wink:

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: T-mobile bellen/internet en t.v + gratis tablet

Ongelezen bericht door devious »

tablet krijg je echt wel, alleen omdat jij een dienst afneemt van je ISP heb geen recht op vergoeding. Door overmacht is er een vertraging met de uitgifte van het gratis produkt. Helaas, ergernis valt u ten deel. En dat was het.

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: T-mobile bellen/internet en t.v + gratis tablet

Ongelezen bericht door stekel »

Ik wacht nu al 3 weken op de tv ontvanger. Heeft iemand het e-mail adres van online. Het bellen duurt mij te lang.


stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: T-mobile bellen/internet en t.v + gratis tablet

Ongelezen bericht door stekel »

Ik zoek naar mijn provider online.nl. Ik weet ook wel dat online.nl van t-mobile is,maar bij t-mobile word ik niet geholpen. Dankzij devious het mailadres ontdekt [email protected] en bijna direkt een telefoontje van online. Tv ontvanger is vandaag naar postnl gegaan. Maandag of dinsdag krijg ik het thuisbezorgd.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: T-mobile bellen/internet en t.v + gratis tablet

Ongelezen bericht door devious »

jaja

soms zeg ik heel nuttige dingen.

nog 1 > Online is niet meer van T-Mobile ... Alhoewel het domein nog wel het TMob adres heeft...

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: T-mobile bellen/internet en t.v + gratis tablet

Ongelezen bericht door stekel »

devious schreef:jaja

soms zeg ik heel nuttige dingen.

nog 1 > Online is niet meer van T-Mobile ... Alhoewel het domein nog wel het TMob adres heeft...
Bedankt nog.Het kastje is vandaag al in huis.Het lijkt wel toverij.

Diian
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 mei 2013 13:46

Re: T-mobile bellen/internet en t.v + gratis tablet

Ongelezen bericht door Diian »

Dit is dus precies wat ik nu ook mee maak he...Heel vervelend en jammer.
Het gaat er niet om of het gratis is of niet en of het nou onmacht is van T-Mobile enz enz
Het gaat mij er ook om dat het mij beloofd is. En belofte maakt schuld...
En ook zoiets, ik zou de 29e van april internet hebben. Dit is dus mooi niet
doorgegaan, omdat hun monteur niet op tijd zijn werk af kon krijgen... :?
En modem nog eens aan het trippen...Zat ik dan 5(!!) dagen zonder internet...Jaajaa :|

Misschien wordt er anders gepraat wanneer men het zelf ook meemaakt... :roll:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: T-mobile bellen/internet en t.v + gratis tablet

Ongelezen bericht door bprosman »

Misschien wordt er anders gepraat wanneer men het zelf ook meemaakt...
5 dagen zonder Internet, stichting Correlatie al gebeld ? :wink: .
Ja ik heb het zelf ook meegemaakt en in dat geval regel ik iets met één van mijn buren wat andersom ook wel eens gebeurt.

Diian
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 mei 2013 13:46

Re: T-mobile bellen/internet en t.v + gratis tablet

Ongelezen bericht door Diian »

.
Laatst gewijzigd door Diian op 06 mei 2013 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Diian
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 mei 2013 13:46

Re: T-mobile bellen/internet en t.v + gratis tablet

Ongelezen bericht door Diian »

Diian schreef:
bprosman schreef:Misschien wordt er anders gepraat wanneer men het zelf ook meemaakt...
5 dagen zonder Internet, stichting Correlatie al gebeld ? :wink: .
Ja ik heb het zelf ook meegemaakt en in dat geval regel ik iets met één van mijn buren wat andersom ook wel eens gebeurt.
Hahah gelukkig ben ik niet zo verslaafd dat ik bij mn buren ga aankloppen voor internet. Zover kwam het niet bij mij... :wink: Zelf persoonlijk vind ik gewoon dat dit niet de manier is hoe je met klanten omgaat... :roll:

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: T-mobile bellen/internet en t.v + gratis tablet

Ongelezen bericht door devious »

Tja, dat ben ik ook welmet je eens. Het grote probleem van providers is hun gebrek aan communicatie. Dat is opmerkelijk voor een communicatiebedrijf, maar goed. Er is echt een goede reden voor je vertraagde aansluiting. Alleen niemand die dat even tegen je zegt opdat je er rekening mee kunt houden. Ook kun je er geen klacht over indienen. Nou ja, je kunt het proberen.
Mail vanuit je online.nl account naar [email protected] en begin je onderwerp met **KLACHT** vertraagde aansluiting ** en er komt echt een reaktie. Verdikkie..nu nog kalm blijven. Lukt mij ook niet. Misschien dat ik toch maar eens ga werken bij een provider. Kijken wie er eerder gek is..O_o

Diian
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 mei 2013 13:46

Re: T-mobile bellen/internet en t.v + gratis tablet

Ongelezen bericht door Diian »

devious schreef:Tja, dat ben ik ook welmet je eens. Het grote probleem van providers is hun gebrek aan communicatie. Dat is opmerkelijk voor een communicatiebedrijf, maar goed. Er is echt een goede reden voor je vertraagde aansluiting. Alleen niemand die dat even tegen je zegt opdat je er rekening mee kunt houden. Ook kun je er geen klacht over indienen. Nou ja, je kunt het proberen.
Mail vanuit je online.nl account naar [email protected] en begin je onderwerp met **KLACHT** vertraagde aansluiting ** en er komt echt een reaktie. Verdikkie..nu nog kalm blijven. Lukt mij ook niet. Misschien dat ik toch maar eens ga werken bij een provider. Kijken wie er eerder gek is..O_o
Jaa daarom ik zeg altijd waar mensen werken kunnen fouten gebeuren weetje. Maar is wel zo netjes als je daar iets over hoort zoals je zegt. Want Online zei tegen mij binnen 10 werkdagen vanaf 29april (dag van oplevering) Diezelfde dag na contact met dimass hoorde ik weer nee wij hebben uw gegevens op 1 mei van Online gekregen dus 10 werkdagen vanaf 1 mei...Nou scheelt het wel 2 dagen maar toch. Vermoeiend zijn ze hoor. Maar ja thnx voor je tip. Ga even checken...

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: T-mobile bellen/internet en t.v + gratis tablet

Ongelezen bericht door devious »

het heet "bureaucratie en streberige medewerkers" ... Als iedereen gewoon wat verantwoording neemt en net gewoon een stapje meer zet. Scheelt niks in de cijfers, maar levert zoveel meer gelukkige klanten op.

Vincentvz
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2013 13:50

Re: T-mobile bellen/internet en t.v + gratis tablet

Ongelezen bericht door Vincentvz »

Troost je.. Heb op 12 maart 2013 mijn abbonoment verlengt met de tablet aktie..
Nou.. Het modem had ik binnen 1week binnen , geen probleem.
Maar de tv- ontvanger liet wat langer op zich wachten.. Digitene na afsluiten nieuw contract opgezegd.. En wachten maar.. Na 2 weken wachten toch maar even gebeld , mooie beloftes aan de telefoon gekregen. Inmiddels geen beeld meer op de tv. Nou na 4 keer bellen kreeg ik hem uiteindelijk 5 april!

Maar het gratis tablet spant de kroon!
Die heb ik dus nu nog steeds niet!! Klantenservice kent me nu z'n beetje bij naam en ik krijg er echt de sch**t van.. Ben zelfs aant denken om de hele rotzooi terug te sturen!

Conclusie.. Veel mooie praatjes 15 EUR kwijt aan klantenservice bellen en totaal geen communicatie tussen online en klant . Voel me lichtelijk genaaid want een vast contract hebben ze al .
Positief afsluiten.. Alles wat ik van online heb werkt wel 100 %
Maar een aktie met gratis spul doe ik nooit meer

norbert2
Berichten: 38
Lid geworden op: 21 apr 2005 00:41

Re: T-mobile bellen/internet en t.v + gratis tablet

Ongelezen bericht door norbert2 »

aangepast

Gesloten