LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELFORT sluit je gelijk af zonder aanmaning, mag dat??
TELFORT sluit je gelijk af zonder aanmaning, mag dat??
Na maanden van erger: Sinds installatie in januari: valt de modem gewoon steeds uit, moet manuel herstart worden en vanaf 1 april wil de TV het al helemaal niet meer doen, want dan valt het modem ook gelijk weer uit. Na veel klachten, per mail, per brief, telefonisch met hun zeer vriendelijke en zeker niet onbeschofte klantenservice, steeds weer afgescheept te worden met halfhartige oplossinkjes via de eerste lijn. Hebben wij de afschrijving van 28 maart (de rekening voor april want je betaald in vooruit) niet geaccepteerd: Fazit: na dus maanden erger sluiten ze ons dan gewoon af op 4 april. een aanmaning hebben ze pas op dezelfde dag per mail gestuurd (erg logisch als je afgesloten bent, we hebben of hadden het alles-in-1-pakket).
Ze hebben zelfs al met deurwaarder gedreigd. Hulp kunnen we niet krijgen want we hebben dus niet in vooruit voor de maand april betaald.
Mag dit: moeten ze niet eerst aanmanen voor ze je afsluiten??
Wie heeft er ervaring met de geschillencommissie??
Wie heeft er tips: met welke vuile truckjes zullen ze komen, waar moeten we op rekenen
Ze hebben zelfs al met deurwaarder gedreigd. Hulp kunnen we niet krijgen want we hebben dus niet in vooruit voor de maand april betaald.
Wie heeft er tips: met welke vuile truckjes zullen ze komen, waar moeten we op rekenen
Re: TELFORT sluit je gelijk af zonder aanmaning, mag dat??
U bent boos, dat kan ik begrijpen als een bedrijf u slecht behandeld. Echter op het moment dat u de verplichtingen niet nakomt en 2 maanden niet betaalt, kunt u deze actie verwachten.goost schreef:Na maanden van erger: Sinds installatie in januari: valt de modem gewoon steeds uit, moet manuel herstart worden en vanaf 1 april wil de TV het al helemaal niet meer doen, want dan valt het modem ook gelijk weer uit. Na veel klachten, per mail, per brief, telefonisch met hun zeer vriendelijke en zeker niet onbeschofte klantenservice, steeds weer afgescheept te worden met halfhartige oplossinkjes via de eerste lijn. Hebben wij de afschrijving van 28 maart (de rekening voor april want je betaald in vooruit) niet geaccepteerd: Fazit: na dus maanden erger sluiten ze ons dan gewoon af op 4 april. een aanmaning hebben ze pas op dezelfde dag per mail gestuurd (erg logisch als je afgesloten bent, we hebben of hadden het alles-in-1-pakket).
En welke vuile truckje ze nog meer komen? Als u niet betaald de deurwaarder en eventueel een dagvaarding voor de kantonrechter. En dat kost erg veel geld. En vuile truckjes zijn het niet, u betaald niet dus welke kant ook u wordt in het ongelijk gesteld.
Dus betaal gewoon je rekeningen, dan kun je naar de geschillencommissie. Anders sta je eerdaags voor de kantonrechter.
U bent boos, dat kan ik begrijpen als een bedrijf u slecht behandeld. Echter op het moment dat u de verplichtingen niet nakomt en 2 maanden niet betaalt, kunt u deze actie verwachten"
Wij hebben pas vanaf 31 maart niet betaald: dus pas 6 dagen niet?????? Dus ik weet niet waarom u dreigt: wij hebben dus nog bijna twee maanden de tijd???
Zou u dan betalen voor nietwerkende rotzooi??
Wij hebben pas vanaf 31 maart niet betaald: dus pas 6 dagen niet?????? Dus ik weet niet waarom u dreigt: wij hebben dus nog bijna twee maanden de tijd???
Zou u dan betalen voor nietwerkende rotzooi??
Wat zijn de "halfhartige oplossinkjes" die ze geboden hebben ?Zou u dan betalen voor nietwerkende rotzooi??
eerste lijn hulp, via telefoon, eerst was het kabeltjes vervangen ( hebben we gedaan), in- uitschakelen, restetten, dan aansluiten aan IS/RA, wat bij ons niet gaat. En dan van afstand, technisch kan ik het niet uitleggen, waardoor er wel enigzins soelaas kwam: het systeem viel nog wel steeds uit maar resette/herstartte zich dan zelf tot 29 maart de boel weer helemaal plat ging, 3 dagen op een rij, waarna de TV helemaal niet meer ingeschakeld kon worden.
Enne Puma: hoe zit het met nakomen van verplichtingen aan de zijde van TELFORT, heeft alleen de klant de verplichting om te betalen, maar TELFORT niet de verplichting een werkende alles in een pakket te leveren. Wij hebben wel al 3 maanden voor nietwerkend spul betaald.
Maar u heeft dus ook niet goed gekeken: wij hebben niet in vooruit betaald.
De kosten en gang naar de rechter is het me waard.
Enne Puma: hoe zit het met nakomen van verplichtingen aan de zijde van TELFORT, heeft alleen de klant de verplichting om te betalen, maar TELFORT niet de verplichting een werkende alles in een pakket te leveren. Wij hebben wel al 3 maanden voor nietwerkend spul betaald.
Maar u heeft dus ook niet goed gekeken: wij hebben niet in vooruit betaald.
De kosten en gang naar de rechter is het me waard.
Hier in de buurt bij iemand (die een onzettend lage snelheid had) ook een kabeltje vervangen en gecontroleerd of de stekkervebindingen goed zaten en daar is het probleem opgelost. Heb je ook in het modem gekeken wat je signaalwaarden zijn ?eerste lijn hulp, via telefoon, eerst was het kabeltjes vervangen ( hebben we gedaan), in- uitschakelen, restetten, dan aansluiten aan IS/RA, wat bij ons niet gaat.
Waarom kun je bij jou niet op het IS/RA punt aansluiten ?
uit uw eigen bijdrage van 4 april
Hier schrijft u
Dus 2 maanden niet betaaldMaar nu het steeds blijft uitvallen en adequate hulp gewoon achterwege blijft, hebben we de rekening voor maart en april tegengehouden.
Hier schrijft u
en dit begrijp ik helemaal nietWij hebben pas vanaf 31 maart niet betaald: dus pas 6 dagen niet??????
Ik dreig helemaal niks, ik heb u een aantal mogelijkheden beschreven. Dus ik zou zeggen zoek het uit met je toko. Ik hou niet van mensen die valse beschuldigingen uiten.Dus ik weet niet waarom u dreigt: wij hebben dus nog bijna twee maanden de tijd???
Klopt dat was de stand van vorige week: de rekening voor maart hebben we inmiddels voldaan. Telfort heeft ook bevestigd dat ze dat binnen hebben.
Welke valse beschuldigingen uit ik nu dan nog???
Ik heb het gevoel dat u een Telfortmedewerker bent die mij nu bedreigd zodat ik nu stop.
Ik voel me niet schuldig: ieder woord is waar!!
Ik heb het gevoel dat u een Telfortmedewerker bent die mij nu bedreigd zodat ik nu stop.
Ik voel me niet schuldig: ieder woord is waar!!
-
Goost, ik lees al langers als vandaag mee op dit forum en allerlei bedrijven met slechte klantenservice hebben hier accounts aangemaakt om tegengas te geven aan mensen die gedupeerd zijn en hier hun klacht plaatsen.
Ja zielig meisje: dat gevoel heb ik ook al langer, en ik ben pas ko:rt op dit forum, en ik voel me net zo'n David tegen Goliath. Maar ik heb bovendien een behoorlijk dikke huid en zal niet opgeven.
Mijn verhaal is echt en ik voel me echt in mijn recht staan (of dat iedereen zo ziet zij daargelaten)
Natuurlijk is het inmiddels en principekwestie: zo mogen bedrijven toch niet omgaan met hun klanten?
Mijn verhaal is echt en ik voel me echt in mijn recht staan (of dat iedereen zo ziet zij daargelaten)
Natuurlijk is het inmiddels en principekwestie: zo mogen bedrijven toch niet omgaan met hun klanten?
Beste pbrosman: omdat een TELFORTmedewerker dit bevestigd heeft!!!
Bovendien waarom zou de installateur, die via Telfort kwan, dat dan ook niet daarop aangesloten hebben.
Bovendien waarom zou de installateur, die via Telfort kwan, dat dan ook niet daarop aangesloten hebben.
goost schreef:Klopt dat was de stand van vorige week: de rekening voor maart hebben we inmiddels voldaan. Telfort heeft ook bevestigd dat ze dat binnen hebben.
Ik heb het gevoel dat u een Telfortmedewerker bent die mij nu bedreigd zodat ik nu stop.Ik voel me niet schuldig: ieder woord is waar!!
Jij verwacht nog hulp van mensen??? Moet je zo doorgaan.
Puma loopt al wat langer mee hier op het forum, en jij zit fout door niet te betalen!
Waar heeft hij hem dan wel op aangesloten ?Bovendien waarom zou de installateur, die via Telfort kwan, dat dan ook niet daarop aangesloten hebben.
Sorry hoor ik probeer te helpen.Beste pbrosman: omdat een TELFORTmedewerker dit bevestigd heeft!!!
En NEE ik werk niet bij Telfort.
Laatst gewijzigd door bprosman op 06 apr 2013 17:45, 2 keer totaal gewijzigd.
O ben jij er een dan?
En jij betaald wel in vooruit voor niet werken-spul
goost schreef:O ben jij er een dan?
Lezen is een vak.
Puma geeft precies aan wat je moet doen, maar eigenwijs als je bent ga je op de beschuldigende toer.
bprosman, Ja dankje, heb ik ook zo opgevat, hoor. We zijn al sinds januari bezig namelijk en dus ook alwel veel met hun technische support contact gehad en achter een aantal dingen gekomen.
En die medewerkersaccounts: Je hebt soms wel het gevoel
En die medewerkersaccounts: Je hebt soms wel het gevoel
Ciske: Als het niet waar is dat jullie medewekers zijn, dan mijn oprechte verontschuldigingen, maar hebben jullie ook iets betere tips: behalve dan dat ik de verplichting heb te betalen??
Dus jij en Puma hebben geen andere tips voor mij. Jullie zijn dus van mening dat de klant de verplichting heeft (in vooruit) te betalen, maar een bedrijf niet de verplichting heeft te leveren?
Dan reageer ik hiermee de laatste keer op jullie bijdragen
Dus jij en Puma hebben geen andere tips voor mij. Jullie zijn dus van mening dat de klant de verplichting heeft (in vooruit) te betalen, maar een bedrijf niet de verplichting heeft te leveren?
Dan reageer ik hiermee de laatste keer op jullie bijdragen
Laatst gewijzigd door goost op 06 apr 2013 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Prima, ik heb mijn bijdrage weggehaald , we zien wel een topic van je over incasso.
Danke Ciske: daar heb ik wat aan. Mijn vorige reactie kwam tegelijk met deze.
Wij hebben inmiddels een tweede klachtenbrief aangetekend verstuurd. De eerste in februari hadden we helaas niet aangetekend verstuurd.
Maar zie nog niet in dat ze nadat we de rekening van 28 maart (voor april) niet hebben betaald, zonder aanmaning ons gelijk afsluiten
Wij hebben inmiddels een tweede klachtenbrief aangetekend verstuurd. De eerste in februari hadden we helaas niet aangetekend verstuurd.
Maar zie nog niet in dat ze nadat we de rekening van 28 maart (voor april) niet hebben betaald, zonder aanmaning ons gelijk afsluiten
goost , je bent zo wispelturig als de ,,,,,,
Dan betaal je niet , maar dan kom je in de shi/t.
Voor de duidelijkheid , leuk is anders maar er zijn meer mensen die betalen zonder diensten.
Dan betaal je niet , maar dan kom je in de shi/t.
Voor de duidelijkheid , leuk is anders maar er zijn meer mensen die betalen zonder diensten.