Beste MXMBRN,
Allereerst wil ik je van harte feliciteren met het moederschap dat je ondanks je onvruchtbaarheidsverklaring toch gegund wordt. Ik kan je echter geen goed nieuws geven op het gebied van je rechten omdat je zoals al vaker aangegeven... nergens recht op hebt.
Er is echter licht aan het eind van de tunnel... maar het is wel een donkere tunnel. Je bent nog circa 10 weken verwijderd van je bevalling. In deze 10 weken zul
jij ongetwijfeld weinig tot geen inkomen kunnen genereren. 10 weken komt dus ongeveer neer op 3 maal zorgpremie betalen. Ga er maar vanuit dat je dit zal moeten betalen via incassobureau...
Na deze 10 weken wordt het echter het lastigst. Je woont momenteel bij andere personen in. Dit brengt als voordeel mee dat je wellicht direct oppas hebt voor je kleine. Ga na de bevalling zo snel mogelijk als n wilde op zoek naar een baantje. Hierbij laat ik het opbouwen van een band met je kleine echter buiten beschouwing hoe hard dit ook klinkt.
Maar om de schade te beperken raad ik je aan om iets te zoeken bij post-nl als BEZORGER. Deze wijze kun je voor een groot deel zelf je werktijden beïnvloeden door hard te werken. Neem dan twee wijken indien mogelijk. Dan heb je alsnog geen 9 tot 5 werktijd maar verdien je wel bij EN kun je alsnog een redelijk deel tijd doorbrengen met je pasgeborene. (en snachts opstaan hehehe succes).
Vergeef me als mn post iets te dominerend overkomt. Ik probeer echter zo goed mogelijk met je mee te denken.
Veel sterkte en geef niet op.