LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips DSR 8121 HD PVR (CanalDigitaal) zoek mensen die...

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
kartner
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mar 2013 22:03

Re: Philips DSR 8121 HD PVR (CanalDigitaal) zoek mensen die...

Ongelezen bericht door kartner »

Nou, niet mogen is een groot woord misschien,maar ze raadden aan om er een van CD te nemen.
En die Topfield had ook een nadeel, mijn broer kan niet direct naar een opgenomen programma kijken,het komt na een paar uur of zo beschikbaar.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Philips DSR 8121 HD PVR (CanalDigitaal) zoek mensen die...

Ongelezen bericht door nevermind »

kartner schreef:Nou, niet mogen is een groot woord misschien,maar ze raadden aan om er een van CD te nemen.
En die Topfield had ook een nadeel, mijn broer kan niet direct naar een opgenomen programma kijken,het komt na een paar uur of zo beschikbaar.
Natuurlijk gaat CD niet een ander merk adviseren, anders verkopen zij zelf de troep niet meer.

Wat de Topfield betreft, ga eens googelen, hoe en wat de Topfield kan, want jou redenatie slaat op niets.

misaba
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 mei 2012 12:22

Re: Philips DSR 8121 HD PVR (CanalDigitaal) zoek mensen die...

Ongelezen bericht door misaba »

Ik heb de DSR 8121 maar nooit freeze momenten.

Alleen het opnemen is soms een probleem dat de helft van het programma niet is opgenomen. Dit gebeurt vooral al er achter elkaar 2 afleveringen van een serie worden uitgezonden en moeten opgenomen worden. De instellingen werken dan niet en houden gewoon 15 minuten voor en na aan :evil:

henkiepenkie12
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 aug 2008 23:29

Re: Philips DSR 8121 HD PVR (CanalDigitaal) zoek mensen die...

Ongelezen bericht door henkiepenkie12 »

Ik heb heb een Homecast er daarop werkt de EPG perfect.
Van CD heb ik de M7 ontvangen er daarop werkt de EPG heel slecht. Programma informatie werkt alleen maar van het programma waar je naar kijkt.
CD zegt na iedere gedeponeerde klacht dat er gewerkt wordt aan een software update maar zij kunnen niet zeggen wanneer de release datum is.
Heb nu om een andere tuner gevraagd want ik ben het ZAT!

Fabmini
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2013 23:00

Re: Philips DSR 8121 HD PVR (CanalDigitaal) zoek mensen die...

Ongelezen bericht door Fabmini »

Hier nog een ontevreden CanalDigitaal-klant; ben sinds 2011 in bezit van maar liefst twee Philips DSR 8121 HD PVR-ontvangers…
Ik kan de problemen met opnemen, op eigen houtje initialiseren, vastlopers enz. enz. jammer genoeg bevestigen. Het exemplaar van m'n moeder neemt nog wel op, maar wat instellingen betreft leidt het ding een eigen leven. M'n eigen ontvanger neemt tegenwoordig alleen nog maar een minuut op, ongeacht hoe je opneemt (vanuit de gids, direct, whatever: ik heb alle mogelijke instellingen geprobeerd in een poging iets te kunnen opnemen). Timeshift werkt ook niet meer. Het apparaat moet vaak worden gereset door de stroom eraf te halen, maar zelfs dat lijkt nu niet meer te helpen. Software updaten heb ik ook geprobeerd, maakt niks uit.
Jammer dat ik destijds niet beter op internet had gekeken, dan had ik deze twee waardeloze apparaten wel links laten liggen. Ze zijn me destijds aanbevolen door A… Antennebouw in Siegerswoude, Friesland, omdat ze enorm gebruiksvriendelijk zouden zijn. 't Is maar waar je 't mee vergelijkt :lol:. We hebben met dit bedrijf trouwens aardig wat problemen gehad; ze zijn niet geïnteresseerd als je serieuze klachten hebt.

marieke_r
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2014 14:25

Re: Philips DSR 8121 HD PVR (CanalDigitaal) zoek mensen die...

Ongelezen bericht door marieke_r »

Vandaag maar weer eens een mail naar CD gestuurd. Vorige week decoder nummer 4 of 5 ontvangen en weer hetzelfde gezeur.
1 minuut opnemen
uitvallen
opstarten in de 1e installatie
Geluidsverschil in zenders, toen we de decoder aansloten was er geen verschil in geluid op de verschillende zenders.

Ik heb nu voor een passende oplossing gevraagd. Ik weet een andere decoder zou een oplossing moeten zijn maar naar welke zou ik dan moeten kijken?

Rick47
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jan 2016 23:17

Re: Philips DSR 8121 HD PVR (CanalDigitaal) zoek mensen die...

Ongelezen bericht door Rick47 »

Ik heb ook een Philips DSR 8121
Ik woon in het buitenland en ben afhankelijk van mijn CanalDigitaal abonnement en decoder om Nederlandse televisie te kunnen ontvangen via satelliet.

Ik heb behalve de meestal een (na een lange inlaad tijd) nog steeds niet werkende EPG,
Dat de decoder opeens updates ophaalt , terwijl de update optie in het menu is uitgeschakelt
dat als ik een zender bekijk boven kanaal 11 en dan terug wil naar net5 of een andere zender behalve NPO1 dat al mijn zenders in een keer niet meer vindbaar zijn.
Daarbij ook nog het probleem dat wanneer ik iets heb opgenomen all mijn zenders niet meer werken.
het enige wat ik kan doen; (de schotel is namelijk door een vakman geïnstalleerd, de instellingen zijn alle gecontroleerd en in orde en mijn signaal sterkte is rond de 8 blokjes (van de 10))
Is elke keer als dit probleem zich voor doet de receiver in het menu te herstellen naar fabrieks-instellingen en dit ongeveer elke 2 dagen.
Ik moet zeggen dat dit op een gegeven moment wel een beetje gaat vervelen

Gesloten