LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Politie IJsselmuiden

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
tenormin

Re: Politie IJsselmuiden

Ongelezen bericht door tenormin »

Sorry, overheen gelezen.

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

ciske schreef:
Ja, maar kennelijk niet 'jong' in de vorm van 'ik doe wat ik wil en poep aan de rest van de wereld'.
Heeft denk ik met opvoeding te maken, niet met jong zijn.
Dat heeft geen bal met je opvoeding te maken, of heb jij nooit buiten de pot gepiest??
Dat heeft zeker wel met je opvoeding te maken.
Als je van jongs af aan al geleerd wordt om je niet aso te gedragen, doe je dat dus ook niet.
Tuurlijk heb ik wel eens kattenkwaad uitgehaald, maar niet op de manier die TS beschrijft, namelijk 25 km per uur te hard op een scooter rijden.
En als mijn ouders er achter kwamen, was ik mooi zuur en kreeg ik straf.
Maar goed, dan zal ik wel een heilig boontje zijn.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

25 km te veel, vind ik niet overdreven hard, en nogmaals dat heeft echt niks met je opvoeding te maken.

Je kan niet altijd aan het handje van je ouders lopen.

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

ciske schreef:Je kan niet altijd aan het handje van je ouders lopen.
Opvoeden is niet je kind aan zijn/haar handje overal doorheen loodsen, maar ze genoeg normen en waarden mee te geven zodat ze dit zelf kunnen.
En ik vind 25 kilometer te hard wel erg veel.
We hebben het hier over bijna de dubbele toegestane snelheid.
Dus een auto die 160 km rijdt waar hij 80 km mag.
Dat vind ik inderdaad veel en veel te veel.

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

ciske schreef:25 km te veel, vind ik niet overdreven hard.
tot je zonder je helm met je hoofd op het plaveisel landt met zo'n snelheid. maakt die 25km net even het verschil of je schedel wel of niet splijt

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

kokka schreef:tot je zonder je helm met je hoofd op het plaveisel landt met zo'n snelheid. maakt die 25km net even het verschil of je schedel wel of niet splijt

Dat is de keus die TS zelf maakt.

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

dat wel, maar de kosten daarvan komen wel voor rekening van de maatschappij.. althans een (groot) deel daarvan

Thommie

Ongelezen bericht door Thommie »

.
Laatst gewijzigd door Thommie op 08 apr 2013 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Thommie schreef:
Daarnaast is het niet je eigen keuze dat die snorscooters harder rijden, dat doen ze standaard vanuit de fabriek. Je zult als consument dus een snorscooter moeten kopen, en daarna laten afvoeren.

Dank.
Hieruit kun je gelijk concluderen dat TS een compleet onzinbericht heeft geplaatst, een paar dagen na 1 april.

Een snorscooter af fabriek rijd niet harder dan er voor de typegoedkeuring is toegestaan met een kleine foutmarge naar boven en onder. Een snorscooter zal nooit harder rijden, anders raakt de importeur/fabrikant de typegoedkeuring kwijt.

Thommie ga ergens anders spelen, want je hebt een heel erg grote en dikke duim waar je bedtijd verhaaltjes uitzuigt.

lumarak

Ongelezen bericht door lumarak »

Thommie schreef:Dank voor de reacties, laat wel zien welke kant de verloedering in NL opgaat.

Klaarblijkelijk is het tegenwoordig heel normaal dat meneer de agent je ergens voor mag bekeuren en je daarna doorleuk weer weg laat rijden.

Daarnaast is het niet je eigen keuze dat die snorscooters harder rijden, dat doen ze standaard vanuit de fabriek. Je zult als consument dus een snorscooter moeten kopen, en daarna laten afvoeren.

Onderwerp mag wat mij betreft dicht, gezien de kinderachtige en onvolwassen reacties.

Dank.
A.Is het al onvolwassen om 40 te rijden waar 20 mag.
B.Terug gaan als je een bon gehad heb is dus kinderachtig.
C.Je was 3 dagen te laat met je aanmelding.
D. Doe wat puma73 zegt

Thommie

Ongelezen bericht door Thommie »

:roll:
Laatst gewijzigd door Thommie op 08 apr 2013 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.

puma73

Thommie schreef:Ik reed helemaal niet te hard, ik reed gewoon 20, maargoed.
Die brommer rijd harder en dat mag niet in NL en dat is ook niet het probleem grote vriend.
Daarnaast komen brommers standaard met minimaal 40 km per uur van de lopende band af.

Zoals ik al zei, om niet in kinderachtige discussies te geraken;
AUB GEEN REACTIES MEER EN EEN SLOTJE OP DIT TOPIC.
Uit je openingspost
Gisteren kwam ik van mijn werk en moest ik meekomen met de snorscooter naar de rollerbank onder het mom van de verkeersveiligheid. Mijn snorscootertje reed 40 km per uur, terwijl 25 km per uur toegestaan is. Boete gekregen, tot dusver geen probleem en begrijp ik het.
Als jij gewoon normaal rijdt met je snorscootertje heeft de politie geen enkele reden om je te controleren op de rollerbank.

Twee mogelijkheden, de politie kent je en weet wat voor vlees ze in de kuip hebben of je hebt gewoon te hard gereden.

Als je een bekeuring krijgt voor een te hoge constructiesnelheid wordt je kenteken deel 1 ingenomen en krijg je pas terug nadat je scootertje weer aan de constructiesnelheid voldoet.

De enige die kinderachtig is ben jijzelf. Je valt door de mand met je onzinverhaaltje en wil nu dat het op slot gaat? echt niet.

Je weer laten gaan rijden is nooit een optie, immers je begaat opnieuw een overtreding/misdrijf. Dus dat deel van je verhaal is dikke duimen fantasie.

weetnietveel

Ongelezen bericht door weetnietveel »

puma73 schreef:
Uit je openingspost
Gisteren kwam ik van mijn werk en moest ik meekomen met de snorscooter naar de rollerbank onder het mom van de verkeersveiligheid. Mijn snorscootertje reed 40 km per uur, terwijl 25 km per uur toegestaan is. Boete gekregen, tot dusver geen probleem en begrijp ik het.
Als jij gewoon normaal rijdt met je snorscootertje heeft de politie geen enkele reden om je te controleren op de rollerbank.

Twee mogelijkheden, de politie kent je en weet wat voor vlees ze in de kuip hebben of je hebt gewoon te hard gereden.
Niet waar. Je kunt ook zonder te hard te hebben gereden een rollerbank controle krijgen en er was een melding gemaakt van een rollerbank controle 4 april in IJsselmuiden. :)
Laatst gewijzigd door weetnietveel op 09 apr 2013 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.

puma73

weetnietveel schreef:
puma73 schreef:
Uit je openingspost

Niet waar. Je kunt ook zonder te hard te hebben gereden een rollerbank controle krijgen en er was een melding gemaakt van een rollerbank controle 4 april in IJmuiden.
Tja het scheelt hemelsbreed maar 100 km. IJmuiden is een hele andere omgeving dan IJsel Muiden. Dat (is) was namelijk de politieregio rondom Kampen.

Maar buiten dat gegeven is het gewoon een feit dat TS het helle verhaal uit zijn dikke duim heeft getoverd.

Gesloten