1. de naam, staan ze zelfs bekend om want het staat bij veel gestelde vragen?!
2. datum, ik had ze 21 dec geboekt op mijn kaartje staat 24 dec?
3. de prijs, duhu .. bijna 100 euro
4. de plaats. ik zat voorin en nu zelfs bovenin
Dus ik dacht, toch maar ff bellen. Ik ga gister ochtend om 11 uur bellen want ze waren er pas om 10.30. 3 keer gebeld, neemt niet op. Dus ik druk LiveChat, doet het niet. Dus ik stuur een mail, binnen een dag reactie? Kan je vergeten.
Ik voelde de bui al hangen dus ik het theater gebeld. daar werd ik vriendelijk geholpen en werd er verteld dat ik was opgelicht. Gelukkig, zei ze: Je hebt kaartjes gekregen de meeste krijgen ze niet! Toen dacht ik gelukkig, K*T voor die andere. Nog een geluk, er werd niet bij deze show gelegitimeerd dus ik kon naar binnen
Nogmaals ik ben altijd voorzichtig en oplettend want, je weet het maar nooit op internet. Nu hoop ik alleen 1 ding, dat de overheid eens gaat overleggen om zulk soort sites eens van het internet af te gooien!
Dus voor jullie een tip, ook van het theater, koop je kaartjes via het theater is het zeker betrouwbaar.
En voor Radar, ik wil best eens mijn verhaal bij jullie komen doen dat helpt de mensen ook weer een beetje en zo worden er minder mensen de dupe ervan. geloof mij maar, het is niet leuk!