LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone glasvezel
Re: Vodafone glasvezel
Zoals ik schreef in een vorig bericht als niet alleen het Internet maar ook je TV en Telefoon uitvallen heeft het weinig zin om de storing in de router te zoeken, daar kan ook wel iets niet lekker zitten (omdat het na een reset wel werkt) maar het is dan niet de hoofdoorzaak.
JJRC schreef:
edit: De laatste reactie's had ik nog niet gelezen, had dit bericht al een tijdje open staan.
Ik zal zo het pdf bestand geven.
Laatst gewijzigd door ciske op 08 apr 2013 20:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Hallo
Naar aanleiding van een uitzending over glasvezel van vodofone het volgende
bij mij komen ze vanmiddag alles installeren.!!
maar:
overstap service niet geregeld huidige provider weet nergens van Upc !!
telefoonnummer behoud niet geregeld gewoon ander nummer ...
dus ......
maar eens gebeld helpdesk nou ze die weten het mooi te vertellen trekken alles uit de kast om je te laten geloven dat het goedkomt.maar ben er niet ingetrapt geen zin om met 2 abbonnementen aan mijn broek te zitten
meteen zelfde nummer gebeld met optie 1-5 dan kom je bij de administratie terecht
heb hun verteld dat ik vanmiddag alles mee teruggeef aan de installatie monteur en van mijn contract afwil omdat hun niet doen wat ze beloven en wat ik zelfs nog zwart op wit heb staan in dat contract...(vodje) wat ik destijds febr 2012 van een man die hier aan de deur kwam verkopen heb ontvangen.
opzeg service kan alleen internet en bellen opzeggen vertellen ze nu ????? die man verteld het toch wel anders hoor? opzeg service voor u huidige abbonement .. dat is dus alles volgens mij toch?
kortom klopt helemaal niks van en ga het zeker niet laten installeren en als het echt moet dan maar naar de rechtbank.
dit is voor mijn gevoel iets verkopen onder valse voorwendselen !!!!!!!!
Naar aanleiding van een uitzending over glasvezel van vodofone het volgende
bij mij komen ze vanmiddag alles installeren.!!
maar:
overstap service niet geregeld huidige provider weet nergens van Upc !!
telefoonnummer behoud niet geregeld gewoon ander nummer ...
dus ......
maar eens gebeld helpdesk nou ze die weten het mooi te vertellen trekken alles uit de kast om je te laten geloven dat het goedkomt.maar ben er niet ingetrapt geen zin om met 2 abbonnementen aan mijn broek te zitten
meteen zelfde nummer gebeld met optie 1-5 dan kom je bij de administratie terecht
heb hun verteld dat ik vanmiddag alles mee teruggeef aan de installatie monteur en van mijn contract afwil omdat hun niet doen wat ze beloven en wat ik zelfs nog zwart op wit heb staan in dat contract...(vodje) wat ik destijds febr 2012 van een man die hier aan de deur kwam verkopen heb ontvangen.
opzeg service kan alleen internet en bellen opzeggen vertellen ze nu ????? die man verteld het toch wel anders hoor? opzeg service voor u huidige abbonement .. dat is dus alles volgens mij toch?
kortom klopt helemaal niks van en ga het zeker niet laten installeren en als het echt moet dan maar naar de rechtbank.
dit is voor mijn gevoel iets verkopen onder valse voorwendselen !!!!!!!!
Wat een rot organisatie.
Heb dus veel ergenis voor oplevering gehad van mijn fiber.
Geen vergoeding van de ontstane kosten mogelijk.
MAAR ze hebben het contract ook eerder laten ingaan als dat ik aangesloten ben.
En zelfs dat wijgeren ze aan te passen.
Vraagje : heb je recht op de opgenomen gesprekken ?
Heb dus veel ergenis voor oplevering gehad van mijn fiber.
Geen vergoeding van de ontstane kosten mogelijk.
MAAR ze hebben het contract ook eerder laten ingaan als dat ik aangesloten ben.
En zelfs dat wijgeren ze aan te passen.
Vraagje : heb je recht op de opgenomen gesprekken ?