Ik had een bedrag openstaan van 160 euro ongeveer bij de eindafrekening maar omdat ik dit niet kon voldoen in 1 keer heb ik in eerste instantie met eneco een betalings regeling proberen te regelen om dit in 3 maandelijkse termijnen te voldoen maar zij weigerde dit in eerste instantie en ik kreeg daarna ook een boetebedrag,hierna ben ik naar een maatschappelijkwerker gegaan en die heeft het hogerop gezocht bij eneco en toen kon het ineens wel ,dus per februari kreeg ik netjes de eerste kascheque
thuis en heb dit betaald , in maart kreeg ik de volgende binnen deze heb ik betaald op 29 maart .
Nu heb ik gisteren een aanmaning gehad op 3 april dus dat het geld niet op tijd binnen is gekomen en de betalingsregeling vervalt en het resterende bedrag onmiddelijk betaald moet worden (59 euro)
ik heb daarop gebeld met eneco en deze had er geen enkele oren naar dat de feestdagen en de storing van ing ,mogelijk de late storting op hun rekening maakte,maar hij vertelde wel dat het bedrag inmiddels binnen was gekomen .Ik heb nu echt genoeg van dit bedrijf

en ga overstappen naar een andere leverancier wat anderen mij al eerder adviseerde.