Alleen zit ik in een geheel andere (vak)dicipline als waar jij je doet voorkomen
Ik heb me inderdaad laten bezwendelen door misleidende reclame, door gladde praatjesmakers zoals jij nu ook doet enz enz..
En als jij individueel wilt beleggen, dan weetje waar je aan begint anders doe je zoiets niet. Of je besteedt het (zoals ik) uit een vermeende eerlijke, betrouwbaar, goedoverkomende lijkende proffessionele deskundige. Snap je zo heeft dit gewerkt.
Dus inderdaad als jij dan verliest (zeker als jij iets ondeneemt waar jij geen verstand van hebt), dan ben je inderdaad een *** en is er inderdaad sprake van eigen schuld dikke bult. En heb je dus ook GEEN recht op een vergoeding op welke manier dan ook
Wellicht begrijpje nu ook hoe de vork in de steel zit, en je nu eerst gaat nadenken voordat je weer commetaar geef want wat jij allemaal beweert is gewoon volkomen nonsence. Verdiep je dus eerst eens goed in de zaak of volg nog eens een studie beleggen..en kom dan nog eens terug, hopelijk kom je dan met verstandige praat of commetaar op deze topic
Groet
el