
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klantenservice V&D
Klantenservice V&D
Eergisteren een horloge gebracht bij V&D Doetinchem. Waarschijnlijk batterijtje leeg. Maar omdat het een waterdicht horloge is moet deze opnieuw worden geseald. Daarvoor moet hij opgestuurd worden. het zal 6-8 weken duren. ABSURD!!! 

Re: Klantenservice V&D
Niks absurds aan. Dat is de normale procedure voor waterdichte horloges. Dan moet je er maar gewoon alleen een batterij in laten zetten. Heb je hem direct terug, maar is hij niet waterdicht mee.
Zes tot acht weken is wel lang, maar jij gaat zelf naar V&D toe. Dan had je dat horloge maar ergens anders moeten brengen.
Zes tot acht weken is wel lang, maar jij gaat zelf naar V&D toe. Dan had je dat horloge maar ergens anders moeten brengen.
Re: Klantenservice V&D
Dat wordt (iig voor swatch horloges) zo door de importeur afgedwongen, en dan kan V&D ook niet veel meer. Maar relatief goed nieuws, mijn vriendin had hetzelfde 2 maanden geleden bij V&D, en dat werd krap 4 weken, geen 6-8.Willem4de schreef:Eergisteren een horloge gebracht bij V&D Doetinchem. Waarschijnlijk batterijtje leeg. Maar omdat het een waterdicht horloge is moet deze opnieuw worden geseald. Daarvoor moet hij opgestuurd worden. het zal 6-8 weken duren. ABSURD!!!
Re: Klantenservice V&D
Dat komt omdat het een paar weken blijft liggen bij VenD
totdat ze meerdere artikelen hebben om te vesturen.
totdat ze meerdere artikelen hebben om te vesturen.
Re: Klantenservice V&D
Barman schreef:Niks absurds aan. Dat is de normale procedure voor waterdichte horloges. Dan moet je er maar gewoon alleen een batterij in laten zetten. Heb je hem direct terug, maar is hij niet waterdicht mee.
Zes tot acht weken is wel lang, maar jij gaat zelf naar V&D toe. Dan had je dat horloge maar ergens anders moeten brengen.
Het horloge is nog geen jaar oud, dus dan moet je terug naar V&D
Re: Klantenservice V&D
sjohie schreef:Dat wordt (iig voor swatch horloges) zo door de importeur afgedwongen, en dan kan V&D ook niet veel meer. Maar relatief goed nieuws, mijn vriendin had hetzelfde 2 maanden geleden bij V&D, en dat werd krap 4 weken, geen 6-8.Willem4de schreef:Eergisteren een horloge gebracht bij V&D Doetinchem. Waarschijnlijk batterijtje leeg. Maar omdat het een waterdicht horloge is moet deze opnieuw worden geseald. Daarvoor moet hij opgestuurd worden. het zal 6-8 weken duren. ABSURD!!!
Oke, dan kan het dus meevallen
Re: Klantenservice V&D
Niet voor een batterij.Willem4de schreef: Het horloge is nog geen jaar oud, dus dan moet je terug naar V&D
Re: Klantenservice V&D
Swatch heeft de onhebbelijke gewoonte om zo ongeveer alles mee te gieten in het plastic van de behuizing, dus testen of het uurwerk nog mechanisch goed is kan een V&D niet, en ook het batterijtje vervangen op een manier waardoor hij erna nog waterdicht is, vergt een zekere expertise die ze in het filiaal niet hebben. De mensen achter de bijou en horloge afdeling staan een week later op de dameskleren en zo verder, die hebben behalve het kunnen vervangen van een schakel of bandje, geen kaas gegeten van de fijnere werking van een horloge.Barman schreef:Niet voor een batterij.Willem4de schreef: Het horloge is nog geen jaar oud, dus dan moet je terug naar V&D
Re: Klantenservice V&D
Je moet niks.Willem4de schreef:Barman schreef:Niks absurds aan. Dat is de normale procedure voor waterdichte horloges. Dan moet je er maar gewoon alleen een batterij in laten zetten. Heb je hem direct terug, maar is hij niet waterdicht mee.
Zes tot acht weken is wel lang, maar jij gaat zelf naar V&D toe. Dan had je dat horloge maar ergens anders moeten brengen.
Het horloge is nog geen jaar oud, dus dan moet je terug naar V&D
-
- Berichten: 4420
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Klantenservice V&D
Je moet niks.
Jawel, anders vervalt je garantie.
Sjonge wat wordt een nieuwe poster weer terecht gewezen zeg......koleremiepjes
Re: Klantenservice V&D
Waarom zou je garantie vervallen?Teunbosseman schreef:Jawel, anders vervalt je garantie.Je moet niks.
Re: Klantenservice V&D
Geauthoriseerde reparatie bedrijven / adressen en herstelprocedures aangewezen en opgesteld door de fabrikant ?Waarom zou je garantie vervallen?
Re: Klantenservice V&D
En daar kan je alleen via V&D terecht?bprosman schreef:Geauthoriseerde reparatie bedrijven / adressen en herstelprocedures aangewezen en opgesteld door de fabrikant ?Waarom zou je garantie vervallen?
-
- Berichten: 4420
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Klantenservice V&D
Barman schreef:En daar kan je alleen via V&D terecht?bprosman schreef:Geauthoriseerde reparatie bedrijven / adressen en herstelprocedures aangewezen en opgesteld door de fabrikant ?Waarom zou je garantie vervallen?
Als dat de afspraak is om aanspraak te blijven maken op de V & D garantie wel ja.
Re: Klantenservice V&D
Dus als je ergens anders bent geweest kan V&D dat zien?Teunbosseman schreef:
Als dat de afspraak is om aanspraak te blijven maken op de V & D garantie wel ja.
-
- Berichten: 4420
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Klantenservice V&D
Barman schreef:Dus als je ergens anders bent geweest kan V&D dat zien?Teunbosseman schreef:
Als dat de afspraak is om aanspraak te blijven maken op de V & D garantie wel ja.
Dan is het ook niet meer nodig he om naar V&D te gaan.
Maar ongetwijfeld kunnen de - geauthoriseerde reparatie bedrijven / adressen en herstelprocedures aangewezen door de fabrikant dit vast zien -
Re: Klantenservice V&D
Zou ik daarom geschreven hebben dat je voor een batterij niet naar V7D hoeft?Teunbosseman schreef:
Dan is het ook niet meer nodig he om naar V&D te gaan.
En waar denk jij dan dat een waterdicht horloge naar toe gestuurd wordt? Jamin?Teunbosseman schreef:Maar ongetwijfeld kunnen de - geauthoriseerde reparatie bedrijven / adressen en herstelprocedures aangewezen door de fabrikant dit vast zien -
Je had het trouwens over V&D garantie, dus wat die fabrikant ziet doet er niet toe.
-
- Berichten: 4420
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Klantenservice V&D
En zou je daarom erachteraan hebben geschreven dat het horloge dan niet meer waterdicht isBarman schreef:Zou ik daarom geschreven hebben dat je voor een batterij niet naar V7D hoeft?Teunbosseman schreef:
Dan is het ook niet meer nodig he om naar V&D te gaan.

Teunbosseman schreef:Maar ongetwijfeld kunnen de - geauthoriseerde reparatie bedrijven / adressen en herstelprocedures aangewezen door de fabrikant dit vast zien -
Barman schreef:En waar denk jij dan dat een waterdicht horloge naar toe gestuurd wordt? Jamin?
Je had het trouwens over V&D garantie, dus wat die fabrikant ziet doet er niet toe.
Nee, Bakker Bart nou goed.....of Jamin moet sinds kort een geauthoriseerde reparatie bedrijf zijn.
V&D heeft uitbesteed aan geauthoriseerde reparatie bedrijven welke volgens de herstelprocedures werken aangewezen en opgesteld door de fabrikant.
En als die fabrikant ziet dat er door derden reeds aan gesleuteld is, daaaaag garantie.
Re: Klantenservice V&D
Is dat toevallig niet in relatie tot het direct een batterij laten plaatsen met een geringe wachttijd?Teunbosseman schreef: En zou je daarom erachteraan hebben geschreven dat het horloge dan niet meer waterdicht is![]()
Ja natuurlijk. En V&D is de enige die horloges van die fabrikant verkoopt en ze dus op kan sturen aan geauthoriseerde reparatie bedrijven.Teunbosseman schreef: V&D heeft uitbesteed aan geauthoriseerde reparatie bedrijven welke volgens de herstelprocedures werken aangewezen en opgesteld door de fabrikant.
En als die fabrikant ziet dat er door derden reeds aan gesleuteld is, daaaaag garantie.
Re: Klantenservice V&D
Word je ook niet blij van een swatch horloge dat je elke 8 maanden moet opsturen naar swatch om de batterij te vervangen. zal wel wat kosten ook buiten de garantie.
Hoe lang hoord die batterij mee te gaan ?
Hoe lang hoord die batterij mee te gaan ?