Op 11-04-2013 is mijn nieuwe Sim Only Smart Plus 150 ingegaan (afkomend van een ander abbo bij T-Mobile).
Tot mijn verbazing zie ik vandaag (op 12-04-2013) ineens dat ik van een bundel die op 11-04-2013 is ingegaan nog;
- 51 belminuten
- 168 MB Data
- 1048 SMS'jes
over heb!?
Deze bundel bestaat maandelijks uit;
- 150 belminuten
- 400 MB Data
- Onbeperkt SMS'en (1048 sms'jes is volgens mij niet onbeperkt??)
Ik heb in één dag dus;
- 99 belminuten
- 232 MB aan data
- Onbekend aantal SMS'jes
Verbruikt?!?
Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk?!?! Ik heb nog geen 10 minuten op mijn kosten gebeld en verbruik op maandbasis max 300 MB aan data.
Morgen ga ik bellen met de klantenservice om dit recht te zetten. Hoe moet ik 12 dagen met 168 MB aan data halen?
Ik ben puur benieuwd of er meer mensen zijn die op deze vreemde manier een nieuw abonnement starten. Vandaar dat ik mijn verhaal hier neerzet. Niet om te spuien... Dat doe ik morgen wel bij de klantenservice.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile, Nieuw abonnement geen volledig tegoed
Re: T-Mobile, Nieuw abonnement geen volledig tegoed
De datum waarop je je tegoeden krijgt is niet de startdatum van je contract.
Je hebt nu pro-rato tegoed gehad tot deze datum.
Kijk even goed op jou My T-Mobile, en kijk naar de datum waarop je je nieuwe tegoeden krijgt.
Heeft geen zin om te spuien bij de klantenservice.
Misschien is het wat vreemd maar je wordt niet benadeeld.
Groetjes
Je hebt nu pro-rato tegoed gehad tot deze datum.
Kijk even goed op jou My T-Mobile, en kijk naar de datum waarop je je nieuwe tegoeden krijgt.
Heeft geen zin om te spuien bij de klantenservice.
Misschien is het wat vreemd maar je wordt niet benadeeld.
Groetjes
Re: T-Mobile, Nieuw abonnement geen volledig tegoed
Heb toch even gebeld en je hebt inderdaad gelijk. Ik maakte me zorgen om niets
Toch klopt er van de "My T-Mobile" site helemaal niets. Mijn belminuten & data klopt niets van. Volgens de medewerker loopt dit systeem achter & is bij een overstap van abonnement vaak instabiel en incorrect.
Toch blij dat ik bij T-Mobile gebleven ben. Niets aan de hand, alleen gerommel door de overstap.
Bedankt voor je antwoord!
Toch klopt er van de "My T-Mobile" site helemaal niets. Mijn belminuten & data klopt niets van. Volgens de medewerker loopt dit systeem achter & is bij een overstap van abonnement vaak instabiel en incorrect.
Toch blij dat ik bij T-Mobile gebleven ben. Niets aan de hand, alleen gerommel door de overstap.
Bedankt voor je antwoord!
Re: T-Mobile, Nieuw abonnement geen volledig tegoed
Hoi rdcmrt , bedankt voor je terugkoppeling.
Inderdaad kan de belstatus wat van slag zijn.
Komt allemaal goed.
Heb zelf meerdere abonnementen bij T-Mobile en ben er tevreden over.
Als je weer vragen hebt dan zie ik het hier wel.
Groetjes
Inderdaad kan de belstatus wat van slag zijn.
Komt allemaal goed.
Heb zelf meerdere abonnementen bij T-Mobile en ben er tevreden over.
Als je weer vragen hebt dan zie ik het hier wel.
Groetjes