ah nu ineens wel ?HW007 schreef:@ aardjee
Dus...ik beweer niet wat jij vermeldt. Als je mij citeert, citeer dan exact en geen eigen versie svp.
meten met 2 maten wellicht ?
HW007 schreef:
selectief quoten is hier standaard, en ik leer snel,
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
ah nu ineens wel ?HW007 schreef:@ aardjee
Dus...ik beweer niet wat jij vermeldt. Als je mij citeert, citeer dan exact en geen eigen versie svp.
HW007 schreef:
selectief quoten is hier standaard, en ik leer snel,
Geen onzin doorzetten Kuklos.kuklos schreef:@HW007, je was en bent zeer duidelijk. Als iemand niet mee wil doen dan is deze niet open-minded. Omdat het niet bestaat dat iemand geen behoefte heeft aan Euphony dan moet die persoon wel closed-minded zijn. En de vervolgconclusie is ook weer duidelijk. De enige mensen die in de mlm wel helemaal oké zijn zijn de mensen die mlm-en en wel klant willen worden.
Ja.HW007 schreef:@ Jolijn
Jij hebt moeite gedaan, dus moeten ze 'JA' zeggen?!
Tja, gaan ze niet over tot Euphony, zijn ze dus niet open minded.
Ik had al zo'n vermoeden.
1. Niemand MOET ja zeggen.
Dat is dan niet zo onbegrijpelijk, zoals je in je eerdere bericht schreef
2. Neen, Euphony heeft hiermee niets uit te staan. Wat ik zeg is dat mensen die duurder blijven betalen voor dezelfde kwaliteit, voor mij niet open minded zijn. Ze willen de dienst waar jij voor betaald krijgt, niet afnemen. Dat jij dat 'niet open minded' noemt, vind ik nogal star gedacht.
3. Je hebt een vermoeden over je eigen conclusie, niet over wat ik schrijf. Ik had al het vermoeden wat je antwoord ong. zo zijn, gebaseerd op wat je eerder hebt geschreven.
Ja, ik vroeg dus naar de bekende weg.
Maar lees gerust zoals je het wilt begrijpen. Jouw beleving, prima toch.
Dan ben jij denk ik de enige die niet lan lezen , want wat jij aanhaalt heb ik niet gezegd of geschreven.kuklos schreef:HW007, we kunnen allemaal lezen. En we hebben het goed gelezen. Als je niet voor mlm kiest dan ben je niet open-minded. Het is wel weer duidelijk hoe de belevingswereld van mlm in elkaar zit.
Ben blij dat je het eindelijk accepteert en ook dat je het vreemd vindt. Daarmee kom je buiten je comfortzone en verleg je je eigen grenzen.kuklos schreef:Toch vreemd dat in dat hele stuk wat je op de vorige pagina hebt neergepend, dat hele stuk wat over mlm gaat, juist dat ene zinnetje over niet open-minded zijn over meer gaat dan alleen mlm.
Weer een trol van MLM die het zogenaamd wil proberen.testher schreef:Heb het hele topic gelezen en wil er graag iets aan toevoegen.
Ik heb op dit moment al een jaar een uitkering, maar wil zo snel mogelijk weer aan het werk!
Ik voer daar uitgebreid gesprekken over met mijn werkbegeleider. Zo heb ik allerlei soorten testen gedaan om een goed beeld te krijgen van welke capaciteiten en vaardigheden ik heb.
Daar kwam uit naar vooren dat ik heel makkelijk mensen benader en kan communiceren.
Werk als verkoper stond dan ook hoog bovenaan! Ik ben dan ook meteen werk in die sector gaan zoeken en vind het dus niet vreemd MLM werk te zijn tegengekomen op vacaturesites.
Ik ben van plan binnenkort naar een meeting te gaan en als ik iets niet snap er vragen over te stellen en niet direct te beslissen!
Ik ben het meestal niet met HW007 eens geweest, maar vind wel dat als je weet dat je verkooptalent hebt, je MLM zeker een kans moet geven.
Ik had ook al over een eigen onderneming gedacht, maar zie MLM als een slimme tussenstap vanwege de lagere investering!
Frappant dat de woorden mlm en netwerkmarketing NIET gebruikt worden. En zoals Bor Koromovski al aangaf:yekki77 schreef:Absoluut niet toestaan. Ik plaats regelmatig vacatures. Kan maar meteen filteren door een goede vacature te plaatsen. Ik gebruik altijd de volgende woorden :
- Partime/Fulltime
- Werkzaam als zelfstandige
- Sales
- Werken met mensen
- Telecom branche.
Dus GÉÉN mlm op vacaturesites. Dat is pure misleiding.Bor Komorovski schreef:Ach, MLM hoeft niet per se oplichterij te zijn, maar dan wel een paar kanttekeningen:
* Werkzoekenden via een vacaturesite benaderen is niet ok, die sites zijn voor betaald werk in loondienst. Men begint al meteen mensen te benaderen door te liegen, dat wekt niet veel vertrouwen.
.....................
Wat betreft die vacaturesites begrijp ik niet dat de beheerders niet kritisch kijken naar de geplaatste vacatures.