LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort, werkt nog steeds in ons nadeel!!!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Maan68
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 mar 2012 09:49

Telfort, werkt nog steeds in ons nadeel!!!

Ongelezen bericht door Maan68 »

Een jaar geleden heb ik een topic(Tefort, werkt in je nadeel) gestart over interactieve tv van Telfort. Werkt prima, dat is het punt niet. Toen ik het aanschafte in november 2011 kreeg ik het kastje voor Interactieve TV plus 200 uur gratis opnemen voor 11 euro per maand. Ik had toen al gevraagd: geen addertjes onder het gras? Nee hoor, echt 11 euro per maand. Verleden jaar maart 2012 kregen we een brief dat we vanaf mei 2013, 5 euro meer per maand moeten gaan betalen als je wilt blijven opnemen en anders zeg je maar op. Woest was ik en dat topic heeft de tv gehaald bij Tros Radar. En dan nu het vervolg:

Ja, we zijn een jaar verder en kreeg vandaag de volgende brief in de bus van Telfort:

Sinds mei 2012 maakt u met Interactieve TV gratis gebruik van het opnemen Pakket ter waarde van 5 euro per maand. Hiervan heeft u het afgelopen jaar gratis gebruik kunnen maken.
Wij hebben goed nieuws! De periode van het gratis gebruik maken van het Opnemen Pakket wordt met een jaar verlengd tot mei 2014! en dan als afsluiting:
Wij zullen u tijdig herinneren en als u na mei 2014 geen gebruik wilt maken van het Opnemen Pakket dan kunt u deze tegen die tijd eenvoudig en maandelijks uitzetten via MijnTelfort.
Hallo! Ik wil gebruik maken van GRATIS opnemen elke maand!

Hoe durven ze het toch nog te proberen door je strot te duwen!!!! Dit kan toch niet! ten eerste had ik al Interactieve TV met gratis opnemen sinds November 2011. Er is mij niet verteld dat ik in de toekomst moet gaan betalen voor het opnemen. Het was en is gratis. Niet de boel omdraaien! Ik hoef geen update, vind alles prima zoals het is, heb dit ook aangegeven bij Telfort, ze hebben zelf gezegd dat oudere klanten niet hoeven te veranderen en dat het blijft zoals het is , als zij dat willen..op TV notabene(begint bij 23 minuten)!

http://www.trosradar.nl/uitzending/arch ... -2012/?p=1


Ze geven mij nu echt geen cadeau, hoor! Ze naaien mij een oor aan! Dit is toch de omgekeerde wereld!
Zijn er meer Telfort klanten die hier zo over denken? ik hoor het graag en samen maken we een vuist!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Telfort, werkt nog steeds in ons nadeel!!!

Ongelezen bericht door ciske »

Waarom stap je niet over , als je je zo genaaid voelt?

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Telfort, werkt nog steeds in ons nadeel!!!

Ongelezen bericht door trail46 »

ciske schreef:Waarom stap je niet over , als je je zo genaaid voelt?
Misschien is dat wel het grootste probleem! Naar welke provider moet je overstappen, ze naaien zodra je een contract getekend hebt allemaal een oor aan. Zo aan de overige klachten in dit topic te zien. :mrgreen:

Alphavista
Berichten: 238
Lid geworden op: 12 dec 2009 19:04

Re: Telfort, werkt nog steeds in ons nadeel!!!

Ongelezen bericht door Alphavista »

Tja Telfort, ik ben er allang klaar mee maar moet nog tot december blijven helaas.

Gesloten