LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reader's Digest
Re: Reader's Digest
Ook ik kreeg vandaag een PERSOONLIJKE en VERTROUWELIJKE brief in de bus. Goed dat ik toch even gegoogled heb maar zo'n brief roept natuurlijk al de nodige vraagtekens op... Ik wil best € 100.000 winnen maar waarom zou RD mij uitgekozen hebben? Ik heb nog nooit iets met RD te maken gehad, nog geen proefabonnement of wat dan ook. Hoe komen ze in Godsnaam aan mijn adresgegevens? Welk louche bedrijf krijgt daar veel geld voor?? Naar idee... In de prullenbak ermee, niet te vertrouwen.
-
Ik heb geen brief gehad. Vast de schuld van de postbode.
-
Haha, ik had ook zo'n juweeltje op de deurmat liggen vandaag, zit nu met smart te wachten op de rode vervolg-envelop die beloofd is....Iemand zin om samen in de limousine te springen die ze sturen?
-
zijn jullie toevallig ook lid van de bankgiroloterij of vriendenloterij? Ik heb een zelfde brief ontvangen namelijk en ben sinds kort lid van deze organisaties vandaar deze vraag. Wanneer dit het geval is geven zij onze gegevens door aan derde. Dus zal ik per direct alles opzeggen!
Ja hoor, vandaag hebben wij thuis ook zo'n brief ontvangen. De brief viel mij in de eerste plaats al op door de naam van de geadresseerde, de brief was bestemd voor 'R. Schaaphok'. Omdat ik meteen door had dat er iets niet klopte (er lagen 2 brieven van Joost Martens in de brievenbus voor 'R. Schaaphok'), ben ik gaan googelen. Ik kwam vrijwel direct op het forum van Radar terecht.
Op de eerste brief, een zalmroze brief met een grote kaart eraan vastgeplakt, staat met grote letters 'officieel bericht' en 'belangrijke documenten ingesloten'. Verder staat er met grote letters dat ik de winnaar zou kunnen zijn van een auto of 1 van de grote geldprijzen.
De tweede brief is een brief in een gewone envelop waarop 'persoonlijk en vertrouwelijk' en 'officieel bericht volgnummer: 011' staat.
Op de eerste brief, een zalmroze brief met een grote kaart eraan vastgeplakt, staat met grote letters 'officieel bericht' en 'belangrijke documenten ingesloten'. Verder staat er met grote letters dat ik de winnaar zou kunnen zijn van een auto of 1 van de grote geldprijzen.
De tweede brief is een brief in een gewone envelop waarop 'persoonlijk en vertrouwelijk' en 'officieel bericht volgnummer: 011' staat.
Hoi, nou ik kreeg ook idd eergisteren een brief dat ik bij de 1procent zou zitten van de gelukkige mogelijke winnaars van brabant en dat ik in de loop van de week een belangrijke envaloppe ging ontvangen(vandaag) die ik dan binnen 7 dagen terug moet sturen om kans te maken op een mazda zelfs het kenteken nummer staat erbij...en daarboven op ook een limo gestuurd kreeg om daarmee amsterdam te gaan voor de winnaarslunch... en daar wordt dan bekent gemaakt wie de 100.000 euro wint hahahaha... wat een vervelende post zeg dit! ik was er ook bijna ingetrapt maar ben blij dat radar er is. wat een opluchting dat ik het eerst heb opgezocht! en niet meteen gereageert heb... ik heb ook idd nooit iets met READERS DIGEST temaken gehad...
mvg jolanda
mvg jolanda
Nou die enveloppe krijg je dus alleen is alles dan omgedraaid.jolanda33 schreef:Hoi, nou ik kreeg ook idd eergisteren een brief dat ik bij de 1procent zou zitten van de gelukkige mogelijke winnaars van brabant en dat ik in de loop van de week een belangrijke envaloppe ging ontvangen(vandaag) die ik dan binnen 7 dagen terug moet sturen om kans te maken op een mazda zelfs het kenteken nummer staat erbij...en daarboven op ook een limo gestuurd kreeg om daarmee amsterdam te gaan voor de winnaarslunch... en daar wordt dan bekent gemaakt wie de 100.000 euro wint hahahaha... wat een vervelende post zeg dit! ik was er ook bijna ingetrapt maar ben blij dat radar er is. wat een opluchting dat ik het eerst heb opgezocht! en niet meteen gereageert heb... ik heb ook idd nooit iets met READERS DIGEST temaken gehad...
mvg jolanda
Je hebt 99% kans op die prijs maar helaas een paar mnd.verder
val je net onder die 1%
Volgens mij moet je alles gewoon in de prullenbak gooien. Niet reageren, dan houdt het vanzelf wel een keer op.
Vandaag 23-04-2013 ontvang ik een brief met hetzelfde verhaaltje als iedereen
alleen bij mij heet de financieel directeur josst martens inplaats van susan
Ook ik ben geselecteerd en ook ik heb een vijf sterren ontvangst verdient blablabla..
in de voucher staat te ontvangen op uw ing rekeningnummer naar wens,
en in de brief staat dat tijdens het diner die we dan hebben 'winnaarsdiner'
ik het geld cash krijg en dat het joost verwonderd dat er nog zoveel mensen zijn die hun 'documenten'niet versturen terwijl ze zoooveeeeel geld cash kunnen ontvangen.
IK HEB NOG NOOIT IN ME LEVEN MEEGEMAAKT DAT ER MENSEN ZIJN DIE ZOOOOO VEEL GELD WINNEN DOOR NERGENS AAN MEE TE DOEN.!ECHT HEEL BIJZONDER!!!
Wat mij betreft JE BENT DOOR DE MAND GEVALLEN JOOST!!!
alleen bij mij heet de financieel directeur josst martens inplaats van susan
Ook ik ben geselecteerd en ook ik heb een vijf sterren ontvangst verdient blablabla..
in de voucher staat te ontvangen op uw ing rekeningnummer naar wens,
en in de brief staat dat tijdens het diner die we dan hebben 'winnaarsdiner'
ik het geld cash krijg en dat het joost verwonderd dat er nog zoveel mensen zijn die hun 'documenten'niet versturen terwijl ze zoooveeeeel geld cash kunnen ontvangen.
IK HEB NOG NOOIT IN ME LEVEN MEEGEMAAKT DAT ER MENSEN ZIJN DIE ZOOOOO VEEL GELD WINNEN DOOR NERGENS AAN MEE TE DOEN.!ECHT HEEL BIJZONDER!!!
Wat mij betreft JE BENT DOOR DE MAND GEVALLEN JOOST!!!
deze onzin krijg ik ook binnen via de post
ik snap niet hoe die mensen aan mijn adres komen. met een limo naar Amsterdam, lunch wat een onzin
maar gelijk in de oud-papierbak gedaan.
wanneer stopt dit bedrijf eens met mensen zomaar lastig te vallen zonder dat ze erom hebben gevraagd.
ik snap niet hoe die mensen aan mijn adres komen. met een limo naar Amsterdam, lunch wat een onzin
maar gelijk in de oud-papierbak gedaan.
wanneer stopt dit bedrijf eens met mensen zomaar lastig te vallen zonder dat ze erom hebben gevraagd.