LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Probleem met toestel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
WestFries

Probleem met toestel

Ongelezen bericht door WestFries »

Toch maar eens wat navraag doen, morgen ga ik ook eens bij mn rechtsbijstand informeren

eind Feb een abonnement inc toestel lease afgesloten bij KPN (ja ik weet dat ze duurder zijn maar ik verwacht dan ook een beetje meer service) inc schade verzekering

na 2 weken van kleine problemen moest ik op een gegeven moment mijn Lumia (920) zon 5 keer per dag resetten voordat ik ermee kon werken. onacceptabel dus KPN gebeld. Geen probleem meneer morgen is de monteur er die het voor u op gaat lossen. Volgende dag geen monteur gezien dus maar eens gebeld. Ja maar meneer hij trof niemand aan dus is weer naar huis gegaan (zakelijk adres waar 200+ mensen werken en continu 2 dames achter de receptie zitten) Ok dan maar een nieuwe afspraak morgen. Toestel omgewisseld voor een oud model wat niet volgens de voorwaarden over 4G beschikte maar wel geaccepteerd omdat ik op dat moment echt even bereikbaar moest zijn. wel de volgende dag meteen weer gewisseld voor een 4G toestel.

na 1,5 week komt mijn eigen toestel retour en na een uur moet ik constateren dat het nog steeds last heeft van vastlopers dus meteen weer gebeld dat het nog steeds hetzelfde probleem betreft. Volgende dag meteen opgehaald en netjes een 4G telefoon gekregen. Na een week begon die ook vage klachten te krijgen en meteen KPN weer gebeld met het probleem. volgende dag meteen moneur voor de deur met een niet 4G toestel (in hun eigen voorwaarden staat duidelijk dat als je 4G klant bent je recht hebt op een 4G telefoon als je een schadeverzekering hebt) monteur terug gestuurd en meteen gebeld (ow meneer ik zie dat men vergeten is door te geven dat u 4G gebruikt) maar ik bel u binnen een half uur terug met hoe het verder gaat. Na 45 min zelf maar eens gebeld en ja hoor niemand wist ergens vanaf bij zowel KPN als smartcare. Deze mevrouw wist gelukkig wat service was en na 15 min in de wacht gezet te zijn deed ze me de belofte dat mijn eigen toestel bij hoge uitzondering op zaterdag geleverd zou worden.

en ja hoor kwart voor 9 stond de koerier voor de deur, na een uur wederom HETZELFDE probleem zucht. Weer KPN gebeld en doorgezet met smartcare, meneer maandag word u terug gebeld door iemand van ons escalatieteam. Dat was vanmiddag gezien de eerdere ervaring met niet terug bellen nogmaals gebeld vanmiddag om 1 uur, meneer we weten van niets.... (dan begin je kwaad te worden kan ik je vertellen) hele verhaal gedaan en aangegeven u word vandaag terug gebeld (ik weet alleen niet meer of hij nu gezegd heeft dat dit voor 10 uur vanavond was) dus om 5 uur niets gehoord en wederom even gebeld om toch eens na te vragen, ik kreeg echt een totaal niet geschikt (voor een klantenSERVICE aan de telefoon) ik werd afgesnauwd en toen ik aangaf dan maar eens over opzeggen na te willen denken koud doorgezet naar de opzeg afdeling... nou ja hele verhaal nogmaals uitgelegd en deze meneer gaf aan weinig te kunnen doen. maar hij ging me even doorzetten naar de klantenservice en hij zou het verhaal even kort uitleggen. Deze mevrouw snapte mn frustratie en ging een intern escalatie formulier invullen bij de klantenservice (wat me vertrouwen gaf is dat ze een maand crediteerde en ik dit meteen bevestigt kreeg per sms) maar dat zou 2 werkdagen duren voor ik terug gebeld werd... inmiddels is het kwart voor 9 en nog niets van smartcare gehoord... maarja ik verwacht niet meer dat smartcare gaat terugbellen. inmiddels zit ik sinds zaterdag dus weer zonder werkend toestel terwijl ik volgens de voorwaarden recht heb op vervanging binnen 24 uur.... :(

het is wat lang geworden ja ik weet het :(

evermind

Re: Probleem met toestel

Ongelezen bericht door evermind »

WestFries schreef:het is wat lang geworden ja ik weet het :(
U meent het.
Ik adviseer U om uw klacht bondig hier te plaatsen. Daarnaast wat spaties en alinea's zouden ook handig kunnen zijn.

WestFries

OK dan maar even wat korter ;)

eind feb toestel gekocht/geleased (lumia 920)
2 weken later eerste keer defect, na een afspraak niet op te zijn komen dagen een niet goed werkende lumia 610 gehad. Meteen laten omruilen door een nieuwe. 2 weken later mijn eigen toestel retour gehad deze was nog steeds defect (zelfde klacht) de volgende dag leentoestel gekregen (820)

dag of 8 later begint leentoestel met kuren dus meteen weer gebeld volgende dag (afgelopen vrijdag) monteur voor de deur met 3G tst meteen aangegeven dat ik recht heb op een 4G toestel en meteen smartcare weer gebeld. Die zouden met 30 min terugbellen (eigen toestel zou gereed zijn), helaas heb ik na 45 min wachten zelf maar eens gebeld, nee meneer er staat geen reactie in het systeem ik ga voor een oplossing kijken, dit was dat mijn eigen toestel bij hoge uitzondering op zaterdag geleverd zou worden.

Kwart voor 9 de volgende morgen stond TNT aan de deur met mijn eigen toestel. Helaas zelfde klacht en meteen gebeld naar smartcare. u word maandag terug gebeld door het escalatieteam. maandag 1 uur toch maar KPN eens gebeld.... sorry meneer er staat niets in het systeem... klacht willen indienen nee meneer u word vandaag terug gebeld.. 5 uur nogmaals gebeld nee vandaag of morgen.. klacht ingediend en word nu door KPN en door smartcare door een escalatiemedewerker gebeld... smartcare vandaag KPN kan 2 a 3 werkdagen duren.

inmiddels 4 dagen zonder werkend toestel, binnen 24 uur zou ik een werkend toestel moeten hebben volgens de voorwaarden..

HTCHenk007

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

KPN web-care kom maar in!

WestFries

Excuus het topic een beetje vergeten, ik ben er bijna uit met KPN

HTCHenk007

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Graag horen wij dan het resultaat.

MVG,

Henk

WestFries

Zoals Beloofd de update,

na een lange telefoon marathon afgelopen dinsdag met zowel KPN als smartcare het volgende overeen gekomen. (bijna 2 uur)

ik mocht een nieuwe lumia 920 afhalen maar dat zag ik niet zo zitten (we hebben ze op het werk ook en dezelfde problemen) of een toestel uit dezelfde lease categorie. (sony experia z gekozen)

ik had vanwege de klachten van het niet terugbellen al een maand compensatie gehad. echter het nieuwe toestel heeft niet de mogenlijkheid tot draadloos opladen en ik blijf met 2 draadloze laders zitten waar ik niets mee kan. KPN heeft ook hier gehoor aan gegeven door nog 2 maanden extra te compenseren. Dus alsnog opgelost door KPN (het meeste werk is gedaan door iemand van smartcare)

WestFries

Helaas te vroeg gejuigd, mijn nieuwe toestel (sony experia Z) heeft een zeer slecht Wifi signaal, dus afgelopen vrijdag gebeld. zaterdag andere plannen dus hoefden ze maandag pas te komen. konden ze alleen op een tijd dat ik normaal naar huis reis. Nou ja woensdag dan maar.

vandaag om half 10 een telefoontje of het ook later mocht, uitgelegd dat ik tot 5 uur op het werk was, was geen probleem ze zouden voor 4 uur op mijn werk adres zijn.
5 uur maar eens gebeld waar ze bleven, meneer de monteur is onderweg naar u huisadres... ach ja prutsers kan gebeuren maar er zou iemand om kwart voor 7 bij mij thuis zijn. Helaas deed de NS roet in het eten waardoor ik pas om 10 over 7 thuis was, de monteur was net 4 min weg...

meteen weer gebeld en ik zou terug gebeld worden want de planning was er niet. wat schetst mijn verbazing dat de monteur een half uur later voor de deur stond. nog maar een 4G toestel een lumia 820 (zie eerdere post daar heb ik niet zo een goede ervaringen mee maarja iets anders had hij niet) dus monteur snel vertrokken.

na 5 min aankloten toch maar even de instellingen op KPN erbij gezocht want het leentoestel heeft geen internet... maar helaas nog steeds geen enkele verbinding. KPN gebeld doorverbonden met smartcare ja we komen vrijdag middag, ja maar ik heb een overeenkomst dat binnen 24 uur mn toestel opgehaald word en dit is al een leentoestel. niets mee te maken meneer dit is het en anders kan u de pot op (letterlijke woorden)

niet accoord gegaan en KPN weer gebeld, doorverbonden en verbinding verbroken..
2de poging KPN gebeld doorverbonden hoor iemand opnemen en tuut verbinding verbroken
hmm vervelend 3de poging ik hoor iemand heel vaag zn naam zeggen en letterlijk ow **** daar heb je hem tuut verbinding verbroken...

poging 4 en die mevrouw geeft aan dat die 24 uur een richtlijn is (daar word niet mee geadverteerd en zo halen ze je over de streep om een schade abo af te sluiten) ik heb aangegeven dat ik daar niet mee akkoord ga en een klacht wil indienen. morgen mag ik terugbellen om doorverbonden te worden met de afdeling klanten reacties. ik houd mn hart vast maar dit slaat nergens op

WestFries

en helaas heeft ook mijn Leentoestel het begeven sinds vanmorgen gaat het niet meer aan, ook niet na een uur aan de stroom gelegen te hebben (waar het de hele nacht al aangehangen heeft) KPN zo maar weer eens bellen

WestFries

ik gebruik het nu maar even als klankbord echt reacties krijg ik niet echt :lol:

Gister maar eens geinformeerd hoe het met mijn klacht stond, meneer gaf aan die is nog niet behandeld, maar ik kan wel een escalatie aanmaken voor u naast u klacht.

vanmorgen de mail geopend en om 23:48 was er reactie gegeven op mijn klacht

ik zie dat u vanavond contact heeft gehad met de collega's van de klanten service en ik ga ervanuit dat uw klacht verholpen is... mn broek zakte even af escalatie duurt 5 werkdagen dan zit ik al 1,5 week zonder telefoon (wel reclame maken dat ik binnen 24 uur een leentoestel krijg) vanmorgen maar weer gebeld. Ik zou terug gebeld worden. en wat blijkt BINNEN 10 min belt er iemand terug wow hulde om 8 uur op zaterdag. Helaas miste ik hem net dus meteen terug gebeld. Ja meneer u eigen toestel is klaar. Wij kunnen hem dinsdagmiddag komen brengen.

Maar meneer ik heb geen werkend toestel dus die zal eerst ook geruild moeten worden... ja hallo ik zit dan bijna een week zonder toestel. ja meneer daar kan ik nu ook niets aan doen dan moet u na 10 uur terugbellen dan is de planning er.

10 over 10 gebeld uitgelegd meneer ging me doorverbinden met smartcare. ja we gaan alleen op dinsdag uw toestel leveren. Daar ging ik niet mee akkoord daar mijn leentoestel ook niet werkte. dus meneer werd onvriendelijk. Wat is uw naam meneer vroeg ik hem, waarop meneer snauwerig reageerde van waarom wil u dat weten. Uitgelegd dat ik de klacht zou uitbreiden en dat ik daarvoor zijn naam wilde

Waarop deze fijne meneer antwoorde: Nou meneer dan rot u toch lekker op! en de hoorn erop knalde...

Fijn zeg iets waarvoor je 50 euro per maand betaald en later ruim 80 en dan zo behandeld worden..

nou ja weer gebeld verhaal uitgelegd en zij gaan het nogmaals escaleren

WestFries

Na mijn klacht gemeld te hebben bij de afdeling klantenreacties, kunnen kiezen voor beëindiging

opgelost dus

harley68

Ongelezen bericht door harley68 »

En dat zonder alle goede adviezen hier :lol:

WestFries

Ach ja soms kan je het alleen als klankbord gebruiken ;) ik had in ieder geval een hoop lezers haha

Gesloten