LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Seats and Sofas en ophalen fauteuils

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
MarcuitG
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jan 2013 12:20

Seats and Sofas en ophalen fauteuils

Ongelezen bericht door MarcuitG »

Gisteren mijn 2 fauteuils bij Seats and Sofas SLIEDRECHT opgehaald. Wij zagen in de folder een fauteuil staan voor een redelijk prijs. De fauteuils zouden tussen de weken 16 t/m 29 af te halen zijn. En eind week 15 werden we gebeld of we binnen 48 uur de fauteuils komen ophalen. Opslag was eigenlijk niet mogelijk. En als we het lieten opslaan was dit 15 euro per week. We zouden de fauteuils pas over 9 weken nodig hebben en hebben dan ook maar besloten ze op te halen. Toen we ze kwam ophalen stond er vele mensen te wachten tot hun meubelen uit het magazijn kwamen. En daar stond 1 (lees één) medewerker voor. We hebben dus DRIE kwartier gewacht. Er stonden wel 3 verkopers en een kassiere, maar die hielpen de magazijnmedewerker mee.
Kreeg een beetje het ALDI-gevoel er staan 30 mensen te wachten bij de kassa, maar er gaat geen extra kassa open. Uiteindelijk ging de jongste verkoper maar helpen, terwijl er alleen maar mensen waren die hun meubelen kwamen ophalen en NIEMAND er was om meubelen te kopen! Ik zou zeggen als je weet dat je 2 vrachtwagens vol hebt ontvangen en alle mensen binnen 48 uur alles dienen op te halen zet je meer dan 1 magazijn medewerker in.

Ik ga NOOIT meer bij Seats and Sofas kopen....

riddert
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Seats and Sofas en ophalen fauteuils

Ongelezen bericht door riddert »

MarcuitG schreef:Gisteren mijn 2 fauteuils bij Seats and Sofas SLIEDRECHT opgehaald. Wij zagen in de folder een fauteuil staan voor een redelijk prijs. De fauteuils zouden tussen de weken 16 t/m 29 af te halen zijn. En eind week 15 werden we gebeld of we binnen 48 uur de fauteuils komen ophalen. Opslag was eigenlijk niet mogelijk. En als we het lieten opslaan was dit 15 euro per week. We zouden de fauteuils pas over 9 weken nodig hebben en hebben dan ook maar besloten ze op te halen. Toen we ze kwam ophalen stond er vele mensen te wachten tot hun meubelen uit het magazijn kwamen. En daar stond 1 (lees één) medewerker voor. We hebben dus DRIE kwartier gewacht. Er stonden wel 3 verkopers en een kassiere, maar die hielpen de magazijnmedewerker mee.
Kreeg een beetje het ALDI-gevoel er staan 30 mensen te wachten bij de kassa, maar er gaat geen extra kassa open. Uiteindelijk ging de jongste verkoper maar helpen, terwijl er alleen maar mensen waren die hun meubelen kwamen ophalen en NIEMAND er was om meubelen te kopen! Ik zou zeggen als je weet dat je 2 vrachtwagens vol hebt ontvangen en alle mensen binnen 48 uur alles dienen op te halen zet je meer dan 1 magazijn medewerker in.

Ik ga NOOIT meer bij Seats and Sofas kopen....
U koopt bij S&S maar verwacht de service van een kwaliteitsmeubelzaak? Dat gaat natuurlijk niet.

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Seats and Sofas en ophalen fauteuils

Ongelezen bericht door Barman »

MarcuitG schreef: Ik ga NOOIT meer bij Seats and Sofas kopen....
Dat had je misschien beter even wat eerder kunnen bedenken. Over een paar weken moet je teruh met je kapotte fauteuils en dan staat er weer zo'n rij. :mrgreen:

MarcuitG
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jan 2013 12:20

Re: Seats and Sofas en ophalen fauteuils

Ongelezen bericht door MarcuitG »

Dat niet de service als een kwaliteitswinkel wordt geleverd dat weet ik, maar iemand 3 kwartier laten wachten is gewoon niet acceptabel, nu maar hopen dat de meubels goed blijven ;-)

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Seats and Sofas en ophalen fauteuils

Ongelezen bericht door tenormin »

MarcuitG schreef:Dat niet de service als een kwaliteitswinkel wordt geleverd dat weet ik, maar iemand 3 kwartier laten wachten is gewoon niet acceptabel, nu maar hopen dat de meubels goed blijven ;-)
Dat hoop ik dan met je, anders kan je weer aansluiten, nu in de rij voor klachten op diverse fora. Maar misschien heb je een "zondagmodel", wie weet?

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Seats and Sofas en ophalen fauteuils

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik heb jaren geleden ook een bank daar opgehaald, werden gelijk geholpen en binnen 10 min stond de bank op de aanhanger.

MarcuitG
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jan 2013 12:20

Re: Seats and Sofas en ophalen fauteuils

Ongelezen bericht door MarcuitG »

En was de kwaliteit goed nadat je hem binnen 10 minuten op de aanhanger had?

Wiedels
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 mar 2013 12:19

Re: Seats and Sofas en ophalen fauteuils

Ongelezen bericht door Wiedels »

Wij hebben acht jaar geleden een groot leren hoekbankstel bij S&S gekocht en zijn er nog steeds blij mee. Het was niet goedkoop maar het ziet er nog steeds mooi uit en zit nog lekker.

MarcuitG
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jan 2013 12:20

Re: Seats and Sofas en ophalen fauteuils

Ongelezen bericht door MarcuitG »

Net de fauteuils uitgepakt...zien en zitten goed! Maar de tijd zal het leren...

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Seats and Sofas en ophalen fauteuils

Ongelezen bericht door sephora30 »

Heb er 6 jaar tot volle tevredenheid op gezeten totdat ik wat anders wilde.

MarcuitG
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jan 2013 12:20

Re: Seats and Sofas en ophalen fauteuils

Ongelezen bericht door MarcuitG »

Welke ervaringen zijn er met wachten in de zaak, nadat je ophaalbericht hebt gekregen?

Gesloten