Hoe moeilijk kan je het je klanten ook maken? Een vriend heeft jarenlang met Compuserve gewerkt en was gedwongen doordat Telfort Compuserve overnam daarmee te stoppen. Het aanbod van Telfort was dusdanig dat hij daar niet mee akkoord ging,keurig opgezegd en hij stapte over op KPN. Nu ging hij zijn afschrijvingen eens ging uitspitten ( weinig tijd als ZZPér ) kwam hij erachter dat telfort nog steeds maandelijks €6.92.- int. Geen groot bedrag maar toch. Ik help hem en wilde een email sturen naar Telfort en dan kom je erachter dat zij geen eens openbaar e-mailadres hebben maar dat het via een contactformulier moet welke vervolgens het KPN-mailadres niet herkent! Hoe moeilijk wil je het maken. Toch via Google wel wat gevonden maar uiteraard blijft het doodstil. Rekeningnummer geblokkeerd en ze mogen het zelf uitzoeken.Telfort=eenBallentent.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort incaseert nog steeds van Compuserve
Re: Telfort incaseert nog steeds van Compuserve
Als je na opzeggen je bank niet controleerde en nu vele maanden of jaren teveel betaalde is dat niet hun probleem.
Na de overname door Telfort ben ik nog steeds tevreden over Compu smurf.
Zoals je weet heb ik zelf mijn problemen met Telfort. Was altijd heel tevreden met UPC maar ook daar kan je alleen via een contactformulier contact opnemen. Dit schijnt dus gewoon standard procedure te zijn bij providers. Veel succes, enne ... zien we jou misschien bij incasso terug?
Heel fijn voor jou, dat is (waarschijnlijk want er is netjes opgezegd mail nog aanwezig) inderdaad niet hun probleem. Echter nu nog niet kunnen opzeggen omdat Telfort geen openbaar mail-adres heeft en hun contactformulier kpnplanet-mailadressen niet herkent is wel hun probleem. Zo te zien aan de klachten hier en op klachtenkompas ben ik niet de enige.En ja. Ik weet het, jij bent tevreden.stofzuigertje schreef:Als je na opzeggen je bank niet controleerde en nu vele maanden of jaren teveel betaalde is dat niet hun probleem.
Ik dacht er was al keurig opgezegd? Er bestaat ook nog gewoon de weg via de post.trail46 schreef: Echter nu nog niet kunnen opzeggen omdat Telfort geen openbaar mail-adres heeft en hun contactformulier kpnplanet-mailadressen niet herkent is wel hun probleem.