Mede forum gebruikers,
Allereerst wil ik even mededelen dat ik hier nieuw ben, dus probeer me alstublieft op normale manier op mijn foutjes te wijzen :p
Dan nu mijn klacht. Ik heb ruim twee jaar bij KPN een mobiel abonnement gehad, en besloten deze op te zeggen nadat ik een aantrekkelijker abonnement gevonden had. Mijn opzegtermijn liep tot 17 maart en toen kreeg ik de eindafrekening, wat een schokkende 90 euro was (mijn maandelijke abo kosten waren zo'n 25 euro) Maar goed ik besloot het hierbij te laten, dit zal wel kloppen omdat alles duurder is in je opzegtermijn, al vind ik het nog overdreven.
Maar vandaag kwam ik erachter dat KPN nog eens 70 euro heeft afgeschreven? ! Ik heb dit dan ook meteen teruggeboekt. Maar wat kan ik nu doen om dit recht te zetten, ik heb hier erg weinig ervaring in.
Alvast bedankt voor de reacties!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spookafschrijving KPN?
-
Re: Spookafschrijving KPN?
Bel met KPN en check waar de kosten vandaan komen. Zomaar iets storneren zonder overleg kan, indien de kosten terecht zijn, leiden tot het doorverkopen aan een incassobureau. Altijd mee uitkijken, want de kosten rijzen de pan uit maar je hebt geen poot om op te staan.
Gr
Gr