LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ongewenste vermelding op website

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
wsmith1982

ongewenste vermelding op website

Ongelezen bericht door wsmith1982 »

Dit is niet echt een consumentenprobleem, meer een probleem van een kleine zelfstandige. Ik krijg een telefoontje van een bedrijf (vinduwbedrijfonline) dat mijn coachbureau heeft vermeld met minimale gegevens. Ze beweren dat ik een jaar geleden toestemming heb gegeven voor die vermelding voor 2 jaar en willen me na afloop daarvan een factuur sturen van meer dan 400.00 euro. Ik weet zeker dat ik dat niet heb gewild, en zeg ook dat ik dit een rare gang van zaken vind. Ze kan me dan een beter aan bod doen: 175 euro voor het afgelopen jaar, en dan is het op 23 juli afgelopen wat mijn vermelding betreft.
Er wordt een opname gemaakt van het gesprek waarin gedwongen wordt om hierin toe te stemmen (wat ik helemaal niet wil) want anders loopt het gewoon nog een jaar door en moet ik meer dan 400 euro betalen. Ik heb geen bevestiging gekregen vorig jaar, hoewel het in hun Algemene Voorwaarden staat dat er een bevestiging per post komt. Ik heb geen handtekening gezet of wat dan ook.
Weet iemand in hoeverre ik nu gebonden ben hieraan? of wat ik kan doen om niet te hoeven betalen. Dit soort sites halen gewoon je basisinformatie uit de Kamer van Koophandel, zetten het op de site en vragen je dan geld ervoor! ik vind het schandalig hoe dit werkt.
groeten, Wilma

WilbertF

Re: ongewenste vermelding op website

Ongelezen bericht door WilbertF »

Wilma,

Wij hebben exact hetzelfde meegemaakt en zijn niet verder in zee gegaan met hen. Toen ze nogmaals belden hebben we ze met wat dreigende toon verteld dat we graag even met wat collega's langs komen om dit op te lossen. De meneer had dit begrepen en heeft niets meer van zich laten horen.

Ze hebben echt geen poot om op te staan en je moet absoluut niet met hen in zee gaan. Gebeurd aan de lopende band.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

wsmith1982 schreef:Dit is niet echt een consumentenprobleem, meer een probleem van een kleine zelfstandige. Ik krijg een telefoontje van een bedrijf (vinduwbedrijfonline) dat mijn coachbureau heeft vermeld met minimale gegevens. Ze beweren dat ik een jaar geleden toestemming heb gegeven voor die vermelding voor 2 jaar en willen me na afloop daarvan een factuur sturen van meer dan 400.00 euro. Ik weet zeker dat ik dat niet heb gewild, en zeg ook dat ik dit een rare gang van zaken vind. Ze kan me dan een beter aan bod doen: 175 euro voor het afgelopen jaar, en dan is het op 23 juli afgelopen wat mijn vermelding betreft.
Er wordt een opname gemaakt van het gesprek waarin gedwongen wordt om hierin toe te stemmen (wat ik helemaal niet wil) want anders loopt het gewoon nog een jaar door en moet ik meer dan 400 euro betalen. Ik heb geen bevestiging gekregen vorig jaar, hoewel het in hun Algemene Voorwaarden staat dat er een bevestiging per post komt. Ik heb geen handtekening gezet of wat dan ook.
Weet iemand in hoeverre ik nu gebonden ben hieraan? of wat ik kan doen om niet te hoeven betalen. Dit soort sites halen gewoon je basisinformatie uit de Kamer van Koophandel, zetten het op de site en vragen je dan geld ervoor! ik vind het schandalig hoe dit werkt.
groeten, Wilma
Niet verder op ingaan. Pure oplichting. Ze kunnen je niets maken.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Eigenlijk snap ik niet hoe je als bedrijf(je) zo onzakelijk kunt zijn, dat je op een consumentenforum je probleem aankaart en vraagt hoe te handelen.
:oops:

Gesloten