LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fatboy voor honden
Fatboy voor honden
Ik heb via de rentenpunten van de ING een Fatboy voor onze hond gekocht.
Na 1 uur had hij er een gat in gekauwd. Ik heb daar de ING over gebeld, waarbij ik de mededeling kreeg dat zij niet verantwoordleijk zijn, maar fatboy(!!!!!) Ik heb ze gewezen op hun aansprakelijkheid ik heb het tenslotte via ING gekocht. Zij zijn aansprakelijk. Ik vind het tenslotte raar dat een speciale fatboy voor honden niet geschikt is voor honden (dat was de reactie van ING)
Na heel veel heen en weer gemail ben ik ik nog stap verder. Wat kan ik nu het beste doen?
Ik stel ING aansprakelijk en vraag hun om een nieuwe hoes. Wie heeft ervaring?
Groet Aat
Na 1 uur had hij er een gat in gekauwd. Ik heb daar de ING over gebeld, waarbij ik de mededeling kreeg dat zij niet verantwoordleijk zijn, maar fatboy(!!!!!) Ik heb ze gewezen op hun aansprakelijkheid ik heb het tenslotte via ING gekocht. Zij zijn aansprakelijk. Ik vind het tenslotte raar dat een speciale fatboy voor honden niet geschikt is voor honden (dat was de reactie van ING)
Na heel veel heen en weer gemail ben ik ik nog stap verder. Wat kan ik nu het beste doen?
Ik stel ING aansprakelijk en vraag hun om een nieuwe hoes. Wie heeft ervaring?
Groet Aat
Re: Fatboy voor honden
Hij is wel geschikt voor honden maar niet voor kauwende honden. Ik ken ook kinderen die een stuk uit hun speelgoed bijten, maar dat maakt dat kinderspeelgoed nog niet ongeschikt voor kinderen.Ik vind het tenslotte raar dat een speciale fatboy voor honden niet geschikt is voor honden
-
Tja....ik heb een pup...py...en die bijt ook,ook hij vind zijn geborduurde bot in zijn mand bijzonder boeiend,dis krabt net zo lang( duurt nog ff groot bot ) maar ook dat gaat kapot...
Ik ga echt niet naar de dierenwinkel...uh mijn hond..nee het is een pup,onderzoeken enz...
Koop wel nw mand ,zonder geborduurd bot!! leer je van...tegen de tijd dat ie wat uitgeraast is .
Niemand die het ziet,hij ligt nl ook nog op fleecekleed...maar meneer wil graven..
Conclusie,ik moet dus mijn hond in de hand houden,als hij niet graaft/ speelt gaat de mand niet kapot..
Al vind ik wel,dat fatboy een zeer duur merk is en mag je toch wel wat kwaliteit verwachten,
Alleen de kussens etc ( heb er eentje) die zijn al dik ! En mag je toch flink je tanden in zetten...
Bel of mail anders fatboy...dan maar via hun,nu krijt fatboy beetje slechte naam,terwijl zei het misshien wel willen oplossen.
Of u moet echt een volwassen hond hebben due altijd kapot bijt??is niet goed,lijkt me...
Ik ga echt niet naar de dierenwinkel...uh mijn hond..nee het is een pup,onderzoeken enz...
Koop wel nw mand ,zonder geborduurd bot!! leer je van...tegen de tijd dat ie wat uitgeraast is .
Niemand die het ziet,hij ligt nl ook nog op fleecekleed...maar meneer wil graven..
Conclusie,ik moet dus mijn hond in de hand houden,als hij niet graaft/ speelt gaat de mand niet kapot..
Al vind ik wel,dat fatboy een zeer duur merk is en mag je toch wel wat kwaliteit verwachten,
Alleen de kussens etc ( heb er eentje) die zijn al dik ! En mag je toch flink je tanden in zetten...
Bel of mail anders fatboy...dan maar via hun,nu krijt fatboy beetje slechte naam,terwijl zei het misshien wel willen oplossen.
Of u moet echt een volwassen hond hebben due altijd kapot bijt??is niet goed,lijkt me...
-
Beste Creaat,
We vinden het erg vervelend om te horen.
We zouden u willen vragen het volgende naar ons te mailen:
-foto van de Fatboy
-ING aankoopbewijs
-batchnummer (deze vindt u in de cover op een wite label)
-adres en telefoonnummer
Vervolgens nemen wij uw vraag in behandeling en u komen zo spoedig mogelijk bij u terug.
Bij voorbaat dank.
Gr Fatboy
[email protected]
We vinden het erg vervelend om te horen.
We zouden u willen vragen het volgende naar ons te mailen:
-foto van de Fatboy
-ING aankoopbewijs
-batchnummer (deze vindt u in de cover op een wite label)
-adres en telefoonnummer
Vervolgens nemen wij uw vraag in behandeling en u komen zo spoedig mogelijk bij u terug.
Bij voorbaat dank.
Gr Fatboy
[email protected]
Huh jouw hond kauwt een gat er in en dan is het de schuld van ING/FATBOY volgens jou
Die logica ontgaat mij ook.sephora30 schreef:Huh jouw hond kauwt een gat er in en dan is het de schuld van ING/FATBOY volgens jou
misschien moet TS een kluif kopen in plaats van een ligzak.
(Of hondevoer)
sephora30,
Dat is mijn punt niet, als ik een product koop met een bepaald doel dan mag je er toch vanuit gaan dat het voor dat doel gebruikt kan worden. En in 1e instantie ligt dit nauurlijk bij ING die hebben mij de fatboy verkocht, daar heb ik eerst contact mee.
Overigens heeft Fatboy ook op het forum gereageerd en ik heb hun de benodigde info gestuurd.
Vind ik sportief van ze, we wachten af.
Dat is mijn punt niet, als ik een product koop met een bepaald doel dan mag je er toch vanuit gaan dat het voor dat doel gebruikt kan worden. En in 1e instantie ligt dit nauurlijk bij ING die hebben mij de fatboy verkocht, daar heb ik eerst contact mee.
Overigens heeft Fatboy ook op het forum gereageerd en ik heb hun de benodigde info gestuurd.
Creaat schreef:sephora30,
.
Zeker je eerste hond?? Zijn zat honden die speeltjes kapot maken. Koop een kluif heeft het dier meer aan.
Jij dacht dat die zak van kevlar was of zo.Creaat schreef: Dat is mijn punt niet, als ik een product koop met een bepaald doel dan mag je er toch vanuit gaan dat het voor dat doel gebruikt kan worden.
Misschien dat je van Fatboy een nieuwe hoes kunt krijgen tegen een gereduceerde prijs, maar meer mag je toch echt niet verwachten.
Beste Creaat,Creaat schreef:sephora30,
Uiteraard mag je er vanuit gaan dat het product voor het verwachte doel gebruikt mag worden. Dit is natuurlijk het minste wat je mag verwachten, daar zal iedereen het mee eens zijn.
Maar... Een Fatboy is gemaakt om op te liggen!!!! Niet om op te eten!!!
Je mag er vanuit gaan dat zolang jou hond netjes zijn tukje doet op de Fatboy deze gedurende een lange tijd met veel plezier gebruikt kan worden. Als je hond echter zijn ATTACK-MURDER-KILL-DEATH-moves oefent op deze arme slaapzak kun je er niet vanuit gaan dat deze dit lang overleefd (De fatboy dan, de hond waarschijnlijk wel. Mits hij de vulling niet in 1 keer op eet.)
Mocht dit nog niet duidelijk zijn nog even de volgende vraag als vergelijking:
Wie is er aansprakelijk als je een auto koopt bij de dealer, deze hierna besluit te gebruiken als duikboot en hij gaat hierdoor stuk:
a. de dealer
b. de fabrikant
c. jij zelf
-
ATTACK-MURDER-KILL-DEATH
sorry.....
sorry.....
als ik een product koop met een bepaald doel
En dat doel was dat ie er ook op kon kluiven
En dat doel was dat ie er ook op kon kluiven
-
Ja huh denk het wel hihihih....
Mag toch hopen dat je jouw pup dat niet leert?rozemarijntje schreef:ATTACK-MURDER-KILL-DEATH
sorry.....
-
Neeeeeee not....die is nu speels....graven,en dan onder het fleecekleed hoor je allerlei geluiden hiihi en ach...maar slopen ,not!!!!
Wilde in mijn tafelpoten bijten gelijk tjakka,erboven op ,afgeleerd,weet nu donders goed wel en niet mag,hou wel in de gaten 15 wk ach...ondekken he,maar ook nu leren!!
En afleren.....
Slopen ,bietsen,en agressief hou ik niet van.....dus goed opvoeden...
Heb er de tijd voor.... hiihhihihi
Hij bijt nu alleen in mij toffels..ook kil and attack en dan geef ik ze,heb ik geen hond aan me voet hangen is de lol eraf...nou laat maar denkt ie dan hiihihi..ja!
Wilde in mijn tafelpoten bijten gelijk tjakka,erboven op ,afgeleerd,weet nu donders goed wel en niet mag,hou wel in de gaten 15 wk ach...ondekken he,maar ook nu leren!!
En afleren.....
Hij bijt nu alleen in mij toffels..ook kil and attack en dan geef ik ze,heb ik geen hond aan me voet hangen is de lol eraf...nou laat maar denkt ie dan hiihihi..ja!
-
Foutje bedankt
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 25 apr 2013 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Neeeeeee not....die is nu speels....graven,en dan onder het fleecekleed hoor je allerlei geluiden hiihi en ach...maar slopen ,not!!!!
En afleren.....
En afleren.....
-
Zo site bleef hangen oeps
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 25 apr 2013 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
rozemarijntje schreef:Neeeeeee not....die is nu speels....graven,en dan onder het fleecekleed hoor je allerlei geluiden hiihi en ach...maar slopen ,not!!!!
En afleren.....
Meteen afleren, alles wat je nu goed vindt ( is vaak leuk om te zien), leert die anders niet afHij bijt nu alleen in mij toffels