LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELE2 Mobiel (simonly)
-
Re: TELE2 Mobiel (simonly)
hallo,
Wij hebben bij ons op school veel klachten gehad over Tele 2 met databundel. Om ons samen sterk te maken tegen Tele 2 hebben wij een facebook gemaakt. Door deze facebook pagina te like en te delen hopen we indruk te maken en kunnen mensen hun ervaringen delen. Tele 2 stelt de hele tijd uit en belooft dingen die ze niet waar maken.
link: http://www.facebook.com/pages/Klachten- ... 0775143620
deel en like en help jezelf en anderen
Wij hebben bij ons op school veel klachten gehad over Tele 2 met databundel. Om ons samen sterk te maken tegen Tele 2 hebben wij een facebook gemaakt. Door deze facebook pagina te like en te delen hopen we indruk te maken en kunnen mensen hun ervaringen delen. Tele 2 stelt de hele tijd uit en belooft dingen die ze niet waar maken.
link: http://www.facebook.com/pages/Klachten- ... 0775143620
deel en like en help jezelf en anderen
-
Beste databundel,
Lastig dat er onduidelijkheid is over jullie databundels. Via de Facebook pagina die jullie hebben opgericht heb ik jullie inmiddels een privébericht gestuurd. Om het overzicht te bewaren pak ik het graag via Facebook verder met jullie op.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Lastig dat er onduidelijkheid is over jullie databundels. Via de Facebook pagina die jullie hebben opgericht heb ik jullie inmiddels een privébericht gestuurd. Om het overzicht te bewaren pak ik het graag via Facebook verder met jullie op.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Tele 2 heeft inderdaad een e-mail gestuurd maar snapt het probleem totaal niet. Alleen bij tele 2 gaat de databundel zo snel. Een app waarop je een overzicht ziet heeft natuurlijk geen zin. Het gaat erom dat mensen bij vodafone of anderen providers wel gewoon lang doen met hun databundel. Ook sluit Tele 2 zomaar je telefoon af. Als je dan contact opneemt word je aan het lijntje gehouden en alle kanten op gestuurd.
En hoelang tijd is er nou wel geweest.ik denk bij me zekf meer dan genoeg tijd om alles te onderzoeken.
Intussen zoals ik al aangaf, mijn abo is geblokeerd. En de facturen liggen bjj incasso bureau.
En kan me nummer van 6 jaar niet gebruiken .
Intussen zoals ik al aangaf, mijn abo is geblokeerd. En de facturen liggen bjj incasso bureau.
En kan me nummer van 6 jaar niet gebruiken .
-
Beste Sezayi,
Excuses voor mijn late reactie! Mijn collega heeft je na een aantal belpogingen helaas nog niet opnieuw bereikt om de situatie te bespreken. Kun je me laten weten op welke datum/tijdstip je overdag het beste bereikbaar bent?
Ik hoor het graag van je, alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Excuses voor mijn late reactie! Mijn collega heeft je na een aantal belpogingen helaas nog niet opnieuw bereikt om de situatie te bespreken. Kun je me laten weten op welke datum/tijdstip je overdag het beste bereikbaar bent?
Ik hoor het graag van je, alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik be altijd bereikbaar ben 2 weken geleden gebeld.ik nam op
Ik hoor de iemand voicemail inspreken hoewel ik gprobeerd heb dat ik opgenomen heb is de telefoon opgehangen .
Gelijk achter aan gebeld naar de nummer die mij belde maar zeiden dat ik moest afwachten voor de volgende bel.
Ik hoor de iemand voicemail inspreken hoewel ik gprobeerd heb dat ik opgenomen heb is de telefoon opgehangen .
Gelijk achter aan gebeld naar de nummer die mij belde maar zeiden dat ik moest afwachten voor de volgende bel.
-
Beste Sezayi,
Lastig dat het zo gelopen is. Als je me even laat weten wanneer je het beste bereikbaar bent tijdens kantooruren, dan geef ik dat door aan mijn collega zodat er een gerichte belpoging gedaan kan worden.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Lastig dat het zo gelopen is. Als je me even laat weten wanneer je het beste bereikbaar bent tijdens kantooruren, dan geef ik dat door aan mijn collega zodat er een gerichte belpoging gedaan kan worden.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Beste Sezayi,
Bedankt voor je bericht! Ik heb mijn collega gevraagd om de belpoging zo snel mogelijk te herhalen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Bedankt voor je bericht! Ik heb mijn collega gevraagd om de belpoging zo snel mogelijk te herhalen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Beste Sezayi,
Mijn collega heeft je inmiddels alsnog telefonisch bereikt om een passende oplossing te bespreken. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Mijn collega heeft je inmiddels alsnog telefonisch bereikt om een passende oplossing te bespreken. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Nou uit eidenlijk gisteren is mijn probleem opgelost.
en dit dankzij meneer M.Held (hoop dat ik wel namen mag noemen)
en tele2 heft mijn tevreden kunnen stellen met wat er de laatste maanden is gebeurd.
ik wil hier ook meneer Held ook bendanken voor de begrip die hij getoond heeft voor wat er is gebeurd.
en dit op een goede manier heeft opgelost.
en dit dankzij meneer M.Held (hoop dat ik wel namen mag noemen)
en tele2 heft mijn tevreden kunnen stellen met wat er de laatste maanden is gebeurd.
ik wil hier ook meneer Held ook bendanken voor de begrip die hij getoond heeft voor wat er is gebeurd.
en dit op een goede manier heeft opgelost.