LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen opzeggen euphony
Problemen opzeggen euphony
Ik ben al enkele weken bezig met het opzeggen van mijn mobiele abonnement bij Euphony.
Nadat ik 10 dec 2011 een brief heb gestuurd met daarin dat ik het contract wil beëindigen.
Nadat ik geen ontvangstbevestiging heb gehad, heb ik 22 dec een mail gestuurd met de vraag of ze de brief hebben ontvangen. Ik kreeg binnen 1 uur een reactie dat het naar de desbetreffende afdeling is gestuurd. Maar hier heb ik nog steeds niets van gehoord.
4 januari gebeld met de klantenservice, en ze vertelde dat de brief was ontvangen. Ze probeerde me af te wimpelen en vertelde dat ze er achter aan ging.
Tot op de dag van vandaag nog steeds niets van gehoord.
Vandaag 30 minuten geprobeerd de klantenservice te bereiken. Maar werd meteen in de wacht gezet.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft er iemand tips?
Nadat ik 10 dec 2011 een brief heb gestuurd met daarin dat ik het contract wil beëindigen.
Nadat ik geen ontvangstbevestiging heb gehad, heb ik 22 dec een mail gestuurd met de vraag of ze de brief hebben ontvangen. Ik kreeg binnen 1 uur een reactie dat het naar de desbetreffende afdeling is gestuurd. Maar hier heb ik nog steeds niets van gehoord.
4 januari gebeld met de klantenservice, en ze vertelde dat de brief was ontvangen. Ze probeerde me af te wimpelen en vertelde dat ze er achter aan ging.
Tot op de dag van vandaag nog steeds niets van gehoord.
Vandaag 30 minuten geprobeerd de klantenservice te bereiken. Maar werd meteen in de wacht gezet.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft er iemand tips?
Re: Problemen opzeggen euphony
Een aangetekende brief sturen met daarin de datum waarop je het contract wil beëindigen (wel eerst even in de voorwaarden van Euphony de opzegtermijn opzoeken) en na die datum alle betalingen storneren. Moet je eens kijken hoe snel het dan geregeld ise.heeren schreef:Of heeft er iemand tips?
Wel van belang dat alle relevante gegevens in de brief staan:
- contractnummer
- opzegdatum (met inachtneming van opzegtermijn)
- volledige naam en adres
- heel belangrijk: handtekening!!
En altijd het verzendbewijs bewaren en voor jezelf een kopie van de brief maken.
Kun je niet afzeggen bij degene bij wie het abbo hebt afgesloten?
Kijk anders eens even bij de topics over MLM, forummer HW007 zit bij Euphony, misschien kan hij je (d'r af)helpen.
Kijk anders eens even bij de topics over MLM, forummer HW007 zit bij Euphony, misschien kan hij je (d'r af)helpen.
Klantenservice ? Dat is toch nergens voor nodig, je belt toch altijd rechtstreeks met je "steun en toeverlaat in bange tijden" (lees consultant) ?Vandaag 30 minuten geprobeerd de klantenservice te bereiken. Maar werd meteen in de wacht gezet.
-
Waarom wil je van deze enorm geldbesparende provider af. Heb je geld teveel ofzo ....
't is stil aan de overkant.....
Vandaag weer gebeld, en de klantenservice kon me wederom niet verder helpen. Want er was een systeemupdate.
De consulent waarbij ik het heb afgesloten heeft vandaag gebeld, werd geholpen en het schijnt geregeld te zijn.
Het probleem is dus, dat ik een 1 jaar contract heb en die nog tot juni is. Maar op de site staat dat het abon. wat ik heb maandelijks opzegbaar is. En staat er bij dat er geen minimum duur is.
Dus ik ga er niet van uit dat ik er van af ben.
De consulent waarbij ik het heb afgesloten heeft vandaag gebeld, werd geholpen en het schijnt geregeld te zijn.
Het probleem is dus, dat ik een 1 jaar contract heb en die nog tot juni is. Maar op de site staat dat het abon. wat ik heb maandelijks opzegbaar is. En staat er bij dat er geen minimum duur is.
Dus ik ga er niet van uit dat ik er van af ben.
Sorry, ik werk 7 dagen in de week, dus ik heb niet alle tijd van de wereldbprosman schreef:'t is stil aan de overkant.....
-
Dit is niet voor jou bedoeld maar voor HW007, de Euphony verkoper die in de donkere hoeken van dit forum woont.e.heeren schreef:Sorry, ik werk 7 dagen in de week, dus ik heb niet alle tijd van de wereldbprosman schreef:'t is stil aan de overkant.....
@Leo,
Jij begrijpt mij Maar ik begrijp nu dat de consultant TS al gebeld heeft.
Jij begrijpt mij Maar ik begrijp nu dat de consultant TS al gebeld heeft.
Haha oke oke, ik ben nog niet zo thuis met die forumsLeo The Emperor schreef:Dit is niet voor jou bedoeld maar voor HW007, de Euphony verkoper die in de donkere hoeken van dit forum woont.
Ben er ook al weken mee bezig, niks als excuses aan de lijn, maar tot nu toe nog niet gelukt. En dan te bedenken dat ik tot voor kort zelf BC was van dit bedrijf...
Ik ben ten einde raad.DaddyHenk schreef:Ben er ook al weken mee bezig, niks als excuses aan de lijn, maar tot nu toe nog niet gelukt. En dan te bedenken dat ik tot voor kort zelf BC was van dit bedrijf...
Ik heb vorige week voor het eerst een e-mail gekregen van de klantendesk. Met de vraag om mijn gegevens te mailen.
Dit heb ik gedaan. Maar ik blijf nu wekelijks mailen.
Krijg ik hier geen reactie op, laat ik het van de maand februari storneren en zal ik er een brief en een mail heen sturen met de hoop dat ze dan wel contact met me opnemen.
Ik word hier gewoon niet goed van.
Ik ben in ieder geval niet de enige.
Of raad jij mij iets anders aan?
Op basis van valse voorwaarden en misleidende informatie heeft Gino Catenera mij een contract afgesloten.
Meneer is nu in geen velden of wegen meer te bekennen, hij laat me zitten met alle ellende.
Ze willen me zelfs een jaarcontract laten betalen en ik ben ten einde raad!
Niemand staat mij te woord! Klantenservice schuift het iedere keer maar af.
Er is op basis van goed vertrouwen dit afgesloten en nu heeft meneer zich de provisie opgestreken en zit ik met de gebakken peren.
Ik heb het modem onaangetast nog in de gang staan.
Wat moet ik in hemelsnaam doen om hier vanaf te komen!
Meneer is nu in geen velden of wegen meer te bekennen, hij laat me zitten met alle ellende.
Ze willen me zelfs een jaarcontract laten betalen en ik ben ten einde raad!
Niemand staat mij te woord! Klantenservice schuift het iedere keer maar af.
Er is op basis van goed vertrouwen dit afgesloten en nu heeft meneer zich de provisie opgestreken en zit ik met de gebakken peren.
Ik heb het modem onaangetast nog in de gang staan.
Wat moet ik in hemelsnaam doen om hier vanaf te komen!