LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hotel Specials (Secret Hotel)
Hotel Specials (Secret Hotel)
Hallo allemaal,
Ik heb een waarschuwing betreffende de secret hotels op hotelspecials.nl.
M'n vriendin wilde een weekendje naar Scheveningen en kwam bij een secret hotel 'omgeving Den Haag'.
In de omschrijving stond dat dit 10 minuten van Den Haag af lag (met de auto), maar dit had ze helaas niet gelezen.
Haar aandacht werd namelijk onmiddellijk getrokken door het kaartje wat onder de omschrijving staat.
Omdat hier het centrum van Den Haag te zien was, ging ze er van uit dat het ook daadwerkelijk in Den Haag zou zijn. Helaas bleek dit niet zo te zijn en was het maar liefst een uur reizen naar Scheveningen met het OV
Ik heb herhaaldelijk contact gehad. Telefonisch en per mail. Maar ze willen het niet annuleren. Als we dit willen moeten we het hele bedrag betalen. Ook het vermelden dat we al meer dan 5 jaar trouw klant zijn mocht niet baten.
Uiteindelijk heb ik er maar genoegen mee genomen dat we het geld niet terugzien, maar heb ze gevraagd om het kaartje dan weg te halen omdat dit echt misleidend is. Hierop ontving ik helaas geen reactie, vandaar dat ik het hier maar even neerzet ter waarschuwing.
Op het plaatje staat het kaartje (helemaal onderaan).
Gr. Chris
Ik heb een waarschuwing betreffende de secret hotels op hotelspecials.nl.
M'n vriendin wilde een weekendje naar Scheveningen en kwam bij een secret hotel 'omgeving Den Haag'.
In de omschrijving stond dat dit 10 minuten van Den Haag af lag (met de auto), maar dit had ze helaas niet gelezen.
Haar aandacht werd namelijk onmiddellijk getrokken door het kaartje wat onder de omschrijving staat.
Omdat hier het centrum van Den Haag te zien was, ging ze er van uit dat het ook daadwerkelijk in Den Haag zou zijn. Helaas bleek dit niet zo te zijn en was het maar liefst een uur reizen naar Scheveningen met het OV
Ik heb herhaaldelijk contact gehad. Telefonisch en per mail. Maar ze willen het niet annuleren. Als we dit willen moeten we het hele bedrag betalen. Ook het vermelden dat we al meer dan 5 jaar trouw klant zijn mocht niet baten.
Uiteindelijk heb ik er maar genoegen mee genomen dat we het geld niet terugzien, maar heb ze gevraagd om het kaartje dan weg te halen omdat dit echt misleidend is. Hierop ontving ik helaas geen reactie, vandaar dat ik het hier maar even neerzet ter waarschuwing.
Op het plaatje staat het kaartje (helemaal onderaan).
Gr. Chris
-
Re: Hotel Specials (Secret Hotel)
staat er toch heel duidelijk
de getoonde afbeelding op het kaartje is niet de locatie van het hotel
er staat ook uw hotal is van een steenworp afstand van uw hotel
je schrijft ze deed er een uur over om in den haag te komen
dan was het hotel op de veluwe of noordholland
want dat is een uur met de trein
er staat ook uw hotal is van een steenworp afstand van uw hotel
je schrijft ze deed er een uur over om in den haag te komen
dan was het hotel op de veluwe of noordholland
want dat is een uur met de trein
Een uur naar Scheveningen... Je moet namelijk ook nog eens vanaf het station naar Scheveningen zien te komen.
Als ik het zo zie vermoed ik dat ze het over het Bastion Hotel in Zoetermeer hebben, dat is inderdaad een steenworp (hard gooien!) vanaf station Zoetermeer Oost. En ligt tussen Gouda en Den Haag in...
Als ik het zo zie vermoed ik dat ze het over het Bastion Hotel in Zoetermeer hebben, dat is inderdaad een steenworp (hard gooien!) vanaf station Zoetermeer Oost. En ligt tussen Gouda en Den Haag in...
-
Haha dat doet me denken aan een levensgrote plaat bij mijn slager met een afbeelding van reuzebokworsten en de melding nu slechts 5 euro de vijf. En eronder de opmerking: de afgebeelde bokworsten zijn niet de echte.inekevanvliet schreef:staat er toch heel duidelijk
Krijg je vervolgens in de winkel vijf cocktailworstjes voor 5 euro. Ja het moet allemaal maar kunnen....
Na veelvuldig contact met de gast heeft de medewerker klachtenafdeling van HotelSpecials.nl vandaag nog onderstaande mail verstuurd:
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw reactie. Graag reageren wij als volgt:
Het betreurt ons te horen dat u de op de website getoonde kaartjes misleidend vind. Zoals reeds eerder door mijn collega’s aangegeven, staat er echter duidelijk bij het kaartje dat de getoonde locatie niet de locatie van het hotel is. Ook blijkt duidelijk uit de hoteltekst dat het hotel niet in Den Haag ligt (maar omgeving) daar er gesproken wordt over 10 autominuten van deze stad.
Het spijt ons dus dat uw vriendin dit niet duidelijk was waardoor u nu ontevreden bent over het toegewezen hotel. Zij heeft echter zelf gekozen voor het verrassingselement. Wanneer een bepaald element als ligging dusdanig van belang is, adviseren wij altijd om geen ‘secret’ te boeken maar voor een concreet hotel te gaan. Immers, u weet dan van te voren precies waar dat hotel ligt en hoe u bijvoorbeeld Scheveningen kunt bereiken. Dit terwijl dit bij een ‘secret’ pas duidelijk wordt na boeking.
HotelSpecials doet er alles aan om haar gasten van actuele en uitgebreide informatie te voorzien. Wij zijn dan ook van mening dat de op de site geboden informatie duidelijk is in wat er wordt geboden. Wij betreuren het dat dit desondanks verkeerd door u(w vriendin) geïnterpreteerd is. Zij is echter bij boeking akkoord gegaan met de voorwaarden. Hiervan kan niet worden afgeweken dan wel niet een uitzondering op worden gemaakt. Wij kunnen u dan ook niet tegemoet komen in uw vraag tot kosteloze annulering (dan wel niet dat er maar een gedeelte in rekening zou worden gebracht).
Overigens is het zo dat bij alle hotels kaartjes staan (als extra service richting onze gasten). Bij de ‘secret’-hotels staat het hotel altijd in het centrum van de genoemde stad/omgeving. Het is niet mogelijk om bij secret-hotels het kaartje weg te laten. Vandaar de duidelijke melding dat de locatie op de kaart niet de locatie van het hotel is. Gebruikelijk is dat gasten niet alleen kijken naar een kaartje maar ook de hoteltekst tot zich nemen. Immers, men wil weten wat men boekt en wat men van een hotel kan verwachten. Wij vinden het dus erg spijtig dat u zuiver bent afgegaan op een kaartje en niet de tekst tot zich heeft genomen. Hiervoor kunnen wij echter niet verantwoordelijk worden gehouden. U bent immers zelf akkoord gegaan met de voorwaarden.
Vertrouwende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Sabine Schouten
Medewerker klachtenafhandeling
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw reactie. Graag reageren wij als volgt:
Het betreurt ons te horen dat u de op de website getoonde kaartjes misleidend vind. Zoals reeds eerder door mijn collega’s aangegeven, staat er echter duidelijk bij het kaartje dat de getoonde locatie niet de locatie van het hotel is. Ook blijkt duidelijk uit de hoteltekst dat het hotel niet in Den Haag ligt (maar omgeving) daar er gesproken wordt over 10 autominuten van deze stad.
Het spijt ons dus dat uw vriendin dit niet duidelijk was waardoor u nu ontevreden bent over het toegewezen hotel. Zij heeft echter zelf gekozen voor het verrassingselement. Wanneer een bepaald element als ligging dusdanig van belang is, adviseren wij altijd om geen ‘secret’ te boeken maar voor een concreet hotel te gaan. Immers, u weet dan van te voren precies waar dat hotel ligt en hoe u bijvoorbeeld Scheveningen kunt bereiken. Dit terwijl dit bij een ‘secret’ pas duidelijk wordt na boeking.
HotelSpecials doet er alles aan om haar gasten van actuele en uitgebreide informatie te voorzien. Wij zijn dan ook van mening dat de op de site geboden informatie duidelijk is in wat er wordt geboden. Wij betreuren het dat dit desondanks verkeerd door u(w vriendin) geïnterpreteerd is. Zij is echter bij boeking akkoord gegaan met de voorwaarden. Hiervan kan niet worden afgeweken dan wel niet een uitzondering op worden gemaakt. Wij kunnen u dan ook niet tegemoet komen in uw vraag tot kosteloze annulering (dan wel niet dat er maar een gedeelte in rekening zou worden gebracht).
Overigens is het zo dat bij alle hotels kaartjes staan (als extra service richting onze gasten). Bij de ‘secret’-hotels staat het hotel altijd in het centrum van de genoemde stad/omgeving. Het is niet mogelijk om bij secret-hotels het kaartje weg te laten. Vandaar de duidelijke melding dat de locatie op de kaart niet de locatie van het hotel is. Gebruikelijk is dat gasten niet alleen kijken naar een kaartje maar ook de hoteltekst tot zich nemen. Immers, men wil weten wat men boekt en wat men van een hotel kan verwachten. Wij vinden het dus erg spijtig dat u zuiver bent afgegaan op een kaartje en niet de tekst tot zich heeft genomen. Hiervoor kunnen wij echter niet verantwoordelijk worden gehouden. U bent immers zelf akkoord gegaan met de voorwaarden.
Vertrouwende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Sabine Schouten
-
MAAR WE GEVEN GEEN DUIMBREED TOE. OPFUCKEN DUS DOMME KLANTHartelijk dank voor uw reactie.
Het betreurt ons te horen dat.....
Het spijt ons dus.....
Wij betreuren het dat dit......
Wij vinden het dus erg spijtig dat u.....
Met vriendelijke groet,
Sabine Schouten
Veel plezier met die cocktailworstjes....
Ik denk dat men een nette brief heeft gestuurd waar men gewezen wordt op de eigen verantwoordelijkheid. Kan me voorstellen dat men het vervelend vind als men een verkeerde keuze maakt, maar ga dan ook niet alleen op prijs af. Beetje jammer dat er zo overdreven geklaagd wordt, terwijl Hotelspecials niets fout doet en waarbij hun communicatie naar de klant toch zeer duidelijk is naar mijn mening.
Ik neem mijn vriendin mee naar een hotel en kwam ook uit bij de secret hotels. Als je zeker wil zijn over waar je terecht komt voor die prijs vul je gewoon de gegevens in die je krijgt van het hotel.
Zo heb ik bij het hotel in Rotterdam gewoon bij google in gevuld dat er 94 kamers zijn, borg 50 euro, kluisje, vergaderruimte en tadaa daar stond het hotel
Zo heb ik bij het hotel in Rotterdam gewoon bij google in gevuld dat er 94 kamers zijn, borg 50 euro, kluisje, vergaderruimte en tadaa daar stond het hotel
Kan die vriendin zelf geen reactie geven? Inieder geval is ze te dom om eerst te lezen alvorens je iets gaat reserveren. Ik heb reeds een paar keer gebruik gemaakt van een zgn secrethotel en sta er versteld van hoe alles perfect geregeld is tegen een hele aantrekkelijke prijs. Natuurlijk kies je voor her verrassingselement en weet je niet waar jevterecht gaat komen, maar daar geniet je wel een financieel voordeel mee. Wil je dat niet, dan moet je gewoon een hotel met naam en locatie boeken en de reguliere prijs die daarbij hoort!! Niet zeuren en moeilijk doen achteraf....
de foto is wel wat oud [van voor 3-06-2010 blijkbaar], maar het is in ieder geval geen foto van het hotel mocht iemand dat denken
-
De kop 'Secret hotel OMGEVING den Haag' zegt al genoeg toch? En ook uit de tekst blijkt duidelijk dat het om een hotel gaat dat NIET ín den Haag ligt. Maar goed, begrijpend lezen (of sowieso lezen) blijft lastig.
Edit: even uit de rest van de tekst
- nabij den Haag
- ligging op slechts 10 minuten rijden van den Haag
- let op! De op de kaart getoonde locatie is niet de locatie van het hotel (dit is een aparte zin/alinea)
- met de trein staat u in een oogwenk in den Haag
....just saying....
Edit: even uit de rest van de tekst
- nabij den Haag
- ligging op slechts 10 minuten rijden van den Haag
- let op! De op de kaart getoonde locatie is niet de locatie van het hotel (dit is een aparte zin/alinea)
- met de trein staat u in een oogwenk in den Haag
....just saying....