Mijn netwerkbeheerder is Enexis.
Nu is mijn gas verbruik extreem hoog op de meter, terwijl wij het huis hebben laten isoleren, kunstof ramen en deuren hebben laten plaatsen met 3 glas HR++
Volgens de gas-meter gebruik ik samen met mijn vrouw meer dan 4500m3 gas per jaar !!!!!!
En dit terwijl wij beide werken, en de verwarming dan in de winter op ± 17 gr staat.
Als men dit aangeeft bij Enexis krijg je een mailtje terug dat het meer dan 350 euro kost om een meter te eiken.
dit is toch geen service!!!!
dit is afzetten.
Ik moest alleen al op het gas verbruik 800 euro bij betalen.
Wie weet een mogelijke oplossing hier voor en wat er tegen te doen is.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ENEXIS waardeloos
-
Re: ENEXIS waardeloos
A.Mooren schreef:Mijn netwerkbeheerder is Enexis.
Nu is mijn gas verbruik extreem hoog op de meter, terwijl wij het huis hebben laten isoleren, kunstof ramen en deuren hebben laten plaatsen met 3 glas HR++
Volgens de gas-meter gebruik ik samen met mijn vrouw meer dan 4500m3 gas per jaar !!!!!!
En dit terwijl wij beide werken, en de verwarming dan in de winter op ± 17 gr staat.
Als men dit aangeeft bij Enexis krijg je een mailtje terug dat het meer dan 350 euro kost om een meter te eiken.
dit is toch geen service!!!!
dit is afzetten.
Ik moest alleen al op het gas verbruik 800 euro bij betalen.
Wie weet een mogelijke oplossing hier voor en wat er tegen te doen is.
Wat is u normale verbruik en ga eens meten uw dagelijks , wekelijkse verbruik, misschien is er een warmwater lekkage of blijft ketel loeien ???
Klopt, het is een dienst waar je voor moet betalen net als voor andere diensten. En zoals al gemeld, als de meter stuk blijft, krijg je dat geld wel terug. Ze willen alleen (terecht) voorkomen dat jan en alleman maar voor de lol de meter gaat laten doormeten als daar geen aanleiding voor is.dit is toch geen service!!!!
Ik neem aan dat je al wel de verwarmingsketel hebt laten controleren?
-
Geachte A.Mooren
Ik vind het vervelend om te lezen dat u in deze situatie verkeerd. Daarom ontvang ik graag uw postcode en huisnummer in combinatie met uw tenaamstelling via [email protected] ter attentie van Stephanie. Daarnaast ontvang ik ook graag uw e-mailadres en telefoonnummer. Op deze manier heb ik de mogelijkheid om uw verbruik te beoordelen.
Zodra ik uw gegevens heb ontvangen neem ik uw klacht verder in behandeling.
Met vriendelijke groet,
Stephanie
Webcare Enexis
Ik vind het vervelend om te lezen dat u in deze situatie verkeerd. Daarom ontvang ik graag uw postcode en huisnummer in combinatie met uw tenaamstelling via [email protected] ter attentie van Stephanie. Daarnaast ontvang ik ook graag uw e-mailadres en telefoonnummer. Op deze manier heb ik de mogelijkheid om uw verbruik te beoordelen.
Zodra ik uw gegevens heb ontvangen neem ik uw klacht verder in behandeling.
Met vriendelijke groet,
Stephanie
Webcare Enexis