ik heb 2 maanden geleden een abonnement afgesloten bij Hollands nieuwe, dit was een grote fout
Na 1 maand begonnen de problemen, ik had slecht of geen bereik
als ik al telefoongesprekken kon houden met mijn telefoon dan viel de verbinding midden in het gesprek uit,
smsjes kon ik al helemaal niet versturen
Heb de klantenservice ruim 30 keer gemaild en gebeld en steeds word mijn verteld een vragenlijst in te vullen, exacte tijden mailen waarbij ik problemen ervaarde en vervolgens werd hier niks mee gedaan,
wanneer ik weer opnieuw belde, kon ik eerst 20 minuten 15 cent per minuut betalen terwijl ik in de wacht stond en vervolgens kreeg ik weer dezelfde standaard antwoorden. Toen ik dan eindelijk iemandaan de lijn had voor de 30ste keer was ik er ook wel klaar mee, en vroeg ik of ik mijn abonnement niet gewoon kon beëindigen. Ik kon dit natuurlijk doen, moest ik wel even een formulier invullen en daarna zouden zij mij vertellen wat de afkoop som zou worden. Terwijl de problemen toch echt bij hun lagen en ik nu omdat hun geen normale provider kunnen moet gaan betalen, het heeft me al genoeg geld gekost!
Ik raad het ten sterkste af (tenzij je een zenuwinzinking wil hebben) om een abonnement te nemen bij Hollands nieuwe, ze mogen dan wel goedkoop lijken, maar ze plukken je helemaal kaal
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen bereik en verschrikkelijke service bij Hollands nieuwe
Re: Geen bereik en verschrikkelijke service bij Hollands nieuwe
Ik heb ook slechte ervaringen met het Vodafone netwerk. Ben daarom overgestapt naar Telfort. Zowel op mijn eigen locatie als bij mijn moeder thuis was het bereik binnenshuis slecht te noemen. Heb je de problemen al op het Vodafone forum geschreven?