LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spaarselekt sterft?????

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
rakker
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jan 2004 16:39

spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door rakker »

na een tip uit het tilburgse land wil ik het volgende even vragen? Weet er iemand of het klopt dat spaarselekt onder een andere naam doorstart? Ik heb via een kennis gehoord dat een adviseur van MARQ (????) eigenlijk een adviseur van spaarselekt is...... hebben ze daar een doorstart gemaakt onder een andere naam en zijn er meer gevallen bekent???

R

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Rakker,

Je was me net voor.
Ik had de volgende topic al klaar en heb SS ook al een e-mail gestuurd:

MARQ, nieuwe naam voor Spaar Select?

Zoals iedereen weet, behalve natuurlijk de AFM onze trouwe waakhond die slaapt, is SS al vanaf 2003 bezig met een sterfhuisconstructie.
Ruim 30 vestigingen zijn sindsdien "verkocht" aan BV Findi en vervolgens failliet verklaard.
Zelfs de eigen SS medewerkers konden er met hun verstand niet bij dat een goed draaiende vestiging die winst maakte nu opeens met miljoenenverlies werd verkocht.
SS was zijn verantwoordelijkheid kwijt, de zakken waren gevuld en de gedupeerden hadden het nakijken.
In 2003 zijn 6 nieuwe vestigingen opgericht die niets meer met het oude SS hadden te maken.
Het enige wat nu nog moest gebeuren was de naam te wijzigen.
Hierna was de naam spaar select definitief verleden tijd.

Er is in de afgelopen tijd al in diverse topics aandacht besteed aan dit, in mijn ogen, frauduleuze gedrag.
Helaas bleef het bij deze topics en een paar artikelen in diverse kranten.

Er wordt gefluisterd dat de nieuwe naam wordt: MARQ.

Mijn vraag aan spaar select, klopt het dat de naam spaar select wordt gewijzigd in MARQ ???

Groeten,
Piet

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Joshua »

Weet al iemand wie hier bedoeld wordt?
Deze link?
http://www.marq2insurance.com/marq2/index.htm

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door impact »

Misschien wel "Met Aandelenleaseoplichting Rijkgeworden Quant" ?
Laatst gewijzigd door impact op 13 jul 2004 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Powerflower
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2004 11:20

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Powerflower »

Marq is een nieuw opgezette BV. In het handelsregister van K.v.K. vindt je onder de naam Marq o.a. Spaar Select Zeeland.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Powerflower,

Bedankt voor de informatie.

BINGO!!

En wij leven in een rechtstaat?

In mijn ogen is spaar select verantwoordelijk voor de verschrikkelijke ellende van tienduizenden die het slachtoffer zijn van oplichting en die belazerd zijn door SS.

spaar select heeft zijn zakken gevuld en laat een spoor van dood en verderf achter. Gedupeerden hebben torenhoge schulden en zijn financieel en sociaal letterlijk KAPOT gegaan dankzij het tuig van SS en dan gebruik ik nog vriendelijke woorden.

De rechter heeft al meerdere keren SS volledig veroordeeld, alleen hebben de slachtoffers hier niets aan omdat het zooitje zich failliet heeft laten verklaren.

Welkom in Nederland.

Hoe kun je nu nog als gedupeerde je recht halen in een land van willekeur die blind is voor de waarheid en dit soort criminelen hun gang laten gaan

Maar we blijven knokken en zoeken naar alle wegen om ons recht te halen!

Groeten,
Piet

Gast

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben ook een Spaarselect slachtoffer.

DEXIA is echter ook verantwoordelijk voor de oplichterspraktijken van Spaarselect.

Gast

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Gast »

Blijft spaarselect wel op de schaatspakjes staan??????

Jim878

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Jim878 »

Zeg beste Piet, jij snapt er nog niet veel van hè? Ga jij eens rondkijken op het forum van Legio Lease. Al maandenlang zitten mensen daar te smachten en te hopen dat Spaarselect failliet gaat. Wie daar iets van durft te zeggen krijgt gelijk de wind van voren. Er is niks mooiers dan een faillissement van Spaarselect.

Jij kent je achterban niet!

Gast

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Gast »

Blijft spaarselect wel op de schaatspakjes staan??????
Sinds wanneer heeft spaarselect weer een schaatsploeg ???????

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Jim,

Ik vindt het zeker niet erg dat SS failliet is .
Ik vindt het wel erg dat zij de gelegenheid hebben gekregen om hun verantwoordelijkheid te ontlopen waardoor er geen verhaal meer is voor gedupeerden.
Zij blijven nu met lege handen achter ondanks dat de rechter hun in het gelijk heeft gesteld.

Twee voorbeelden:

De rechtbank in Breda heeft op 10 maart j.l. de Findi Den Bosch BV veroordeeld
Zaak 129899 HA ZA 04-340.
Helaas failliet dus deze mensen kunnen fluiten naar hun geld.

Hetzelfde geld voor de mensen in onderstaande zaak tegen SS Roermond.
Deze vestiging is ook failliet gegaan, gedupeerde in het gelijk gesteld maar geen geld, heel zuur.

LJN-nummer: AO7594 Zaaknr: 54231 / HA ZA 03-142
Bron: Rechtbank Roermond
Datum uitspraak: 7-04-2004


Groeten,
Piet

Gast

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Gast »

Zwendelaars zijn het.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Piet »

Ik heb Tros Radar even een e-mail gestuurd om deze topic weer terug te zetten waar hij hoort, op het forum van Legio Lease en niet op het forum van Spaarbeleg/ sprintplan.
spaar select heeft niets met Spaarbeleg te maken.
De overeenkomst is het woord sparen maar we weten inmiddels allemaal dat dit niet waar is maar kenmerkend is voor dit soort oplichters en bedriegers en een lokkertje was om ons te belazeren.

Groeten,
Piet

Jim878

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Jim878 »

Ik vindt het zeker niet erg dat SS failliet is .
Ik vindt het wel erg dat zij de gelegenheid hebben gekregen om hun verantwoordelijkheid te ontlopen waardoor er geen verhaal meer is voor gedupeerden.
Wat is het nu, vind je het WEL of NIET erg? Je spreekt jezelf tegen. Misschien eerst nadenken voordat je wat zegt? Of ben jij van het type dat zegt: ik vind het niet erg dat het waanzinnig hard regent, maar wel erg dat ik nat word als ik nu naar buiten ga.

Ik vind het trouwens wel erg dat ze failliet gaan OMDAT er dan geen verhaalsmogelijkheden meer zijn.

Abma
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 jul 2004 16:44

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Abma »

Deze clubs gaan gewoon verder onder de naam Aegon, omdat zelf factor 65 niet genoeg is om deze besmette namen nog langer te beshermen.
Spreken we toch gewoon de moedermaatschappij Aegon aan!! :D
Cabdriver from Hell

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Hollander »

Oh? Is Aegon de moedermaatschappij van Spaarselect? Dat is nieuws!

Piet anoniem
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jul 2004 13:56

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Piet anoniem »

Naast het omtoveren van het hoofdkantoor in Tilburg in een MARQ vestiging begint men binnen kort in amsterdam ook onder de naam MARQ o.l.v. Martijn Vermunt en daarnaast zal op zeer korte termijn in groningen ook een nieuwe Spaarselect vestiging onder de naam van MARQ worden geopend o.l.v. een oud franchisenemer.

willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door willy59 »

Piet even nog een aanvulling op het adres


het aantal B.V. 's wat daar zit

Spaar Select B.V.
FINDI Winterswijk B.V.
Findi Veldhoven B.V.
Findi Noord Nederland B.V.
Findi Leerdam B.V.
Findi Apeldoorn B.V.
Findi Operations B.V.
FINDI Arnhem B.V.
Spaar Select Holding B.V.
Lagarde-van Gemert B.V.
FINDI Roosendaal B.V.
Spaar Select University B.V.
Findi Breda B.V.
Telecall Rotterdam B.V.
EB & SS Holding B.V.
Findi Almere B.V.
Findi Boskoop B.V.
Findi Heerenveen B.V.
Spaar Select Topsport B.V.
Findi Randstad Noord B.V.
Findi Beverwijk B.V.
Findi Deventer B.V.
Findi Harderwijk B.V.
Belonje & Speelman Holding B.V.
Findi Hoogeveen B.V.
Telecall Eindhoven B.V. failliet
Telecall Heerlen B.V. failliet
Findi Doetinchem B.V. failliet
Findi Roermond B.V. failliet
Findi Enschede B.V. failliet
Telecall Almelo B.V. failliet
Findi Hengelo B.V. failliet
FINDI Maarssenbroek B.V. failliet
Findi Den Bosch B.V.
M-Distributie B.V.
marQ
marQ
Jonkheer Holding B.V.
M-Zuidoost B.V.i.o.
M-Oost B.V.i.o.
M-Midden B.V.i.o.

Telecall is ook S.S.

Als er wat Failliet gaat starten ze zo weer nieuw kijk maar naar deB.V.'s in oprichting.

willy

haasje
Berichten: 39
Lid geworden op: 27 mei 2004 11:41

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door haasje »

Als je ooit via SS contracten hebt afgesloten, die nu via Dexia lopen,
is dan SS aansprakelijk hiervoor of kun je Dexia ter verantwoording roepen??? Wie kan mij hier uitsluitsel over geven?
Ik lees helaas, dat SS failliet verklaard wordt en dat er daardoor niets meer terug te vorderen is hierbij.
Haasje

Abma
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 jul 2004 16:44

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Abma »

:D Aegon is bijna overal de aanstichter van alle deconfitures.
Ik ben zelf als beleggingsadviseur betrokken bij de laatste leaseaffaire Concept (schade 100 mljn euro) en heb ook zelf met mijn klanten aan den lijve ondervonden hoe het is om met een door witte boorden criminelen geleide organisatie zaken te doen.
Ik heb onderzoek gedaan naar alle smeerpijpaffaires van de afgelopen tien jaar. Dit dossier ligt nu bij Pieter Lakeman, die ik 24/4 heb bezocht.
Ja ja ze hebben ruzie gekregen met de verkeerden.
Binnenkort wordt het dossier aan de lokale media afgegeven, waarna Nova en het financieel dagblad volgen. Eens kijken wat de publieke opinie zal zeggen van het asfalteren van 700000 consumenten onder dubieuze leniningen waarbij het risico voor de consument is.In alle gevallen is de wet toezicht effectenverkeer met voeten getreden. Kunnen we lachen. Het wordt een hete herft. Onze advocaten hebben leden van het lagere management en vervolgens leden van de raad van bestuur gedagvaard in een voorlopig getuigenverhoor om later met een claim te komen. Ik hoop dat SOBI de zaak oppikt en een enqueteprocedure tot afzetting van de raad van bestuur begint. Lakeman heeft 24 van de 26 zaken tegen dit soort artiesten gewonnen.
Hij acht zowel Dexia als Aegon verantwoordelijk voor het verstoppen van de rechtspraak in Nederland voor de komende 10 jaar.
Ik heb een presentatie gemaakt die ik aan geinteresseerden kan mailen. Dan kan iedereen zien hoe de Big Picture in elkaar zit, want ik merk dat sommigen niet eens weten dat Spaarbeleg, Spaarselect, Spaaradvies, Accent etc. allemaal verkooppijlers van Aegon zijn.
Om de vraag te beantwoorden :Fraudebank Labouchere is door Aegon verkocht aan Dexia, die meende de geldmachine Legio lease te verwerven om zo op de Nederlandse markt te kunnen komen. Lijken in de kast en een mijnenveld waar Dexia zich nu uit probeert te werken.Labouchere is inmiddels ontmanteld. Iedere legio klant moet dus Dexia dagvaarden. Het is daarna aan Dexia om de schade weer te verhalen op Aegon. Verder heb ik nog leuk nieuws over de rol van Tabaksblat en minister Peys in deze affaire, ook leuks over het falende toezicht van de zgn beurswaakhond AFM en het weigeren van justitie om de Aegonhoofddirectie wegens het plegen van economische delicten te vervolgen.
Was er niet ooit een een lange kale man, overleden op 6 mei, die sprak over de verschillende puinhopen in Nederland, die maar een geruimd moesten worden :!:
Groeten
The cabdriver from helll

Gesloten