LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] POSTNL Nooit meer!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Xblade23
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mar 2011 10:36

POSTNL Nooit meer!

Ongelezen bericht door Xblade23 »

Beste,

Ik zit met een gebroken been thuis en kan letterlijk niet naar 't postkantoor toe gaan. Heb een zending aangemaakt via de site van POSTNL. Helaas heb ik de verkeerde huisnummer gebruikt ( mijn fout ). Deze is niet meer te wijzigen. Ook net voor 13 minuten lang naar een 0900 nummer zitten bellen van POSTNL. Zij konden mij ook niet helpen. Ze konden mijn zending niet annuleren of wijzigen. Creditatie kon ik helemaal vergeten. Werd letterlijk als een hond behandeld!

Bedankt POSTNL

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: POSTNL Nooit meer!

Ongelezen bericht door dhc »

Dus uw stommiteit moet de post dan maar ff oplossen?
Denk je dat je alleen op de wereld bent?

Vraag degene met het verkeerde huisnummer om hulp, probleem opgelost....

riddert
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: POSTNL Nooit meer!

Ongelezen bericht door riddert »

Xblade23 schreef:Beste,

Ik zit met een gebroken been thuis en kan letterlijk niet naar 't postkantoor toe gaan. Heb een zending aangemaakt via de site van POSTNL. Helaas heb ik de verkeerde huisnummer gebruikt ( mijn fout ). Deze is niet meer te wijzigen. Ook net voor 13 minuten lang naar een 0900 nummer zitten bellen van POSTNL. Zij konden mij ook niet helpen. Ze konden mijn zending niet annuleren of wijzigen. Creditatie kon ik helemaal vergeten. Werd letterlijk als een hond behandeld!

Bedankt POSTNL
In plaats van energie te steken door boos te worden op een partij die absoluut niets aan uw probleem kan doen, kunt u het beste de ontvanger berichten dat het pakket door u foutief geadresseerd is, en daardoor af te halen is op het foutieve adres. Ik ga ervan uit dat de ontvanger hier niet zo'n probleem van maakt.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: POSTNL Nooit meer!

Ongelezen bericht door sjohie »

riddert schreef:
Xblade23 schreef:Beste,

Ik zit met een gebroken been thuis en kan letterlijk niet naar 't postkantoor toe gaan. Heb een zending aangemaakt via de site van POSTNL. Helaas heb ik de verkeerde huisnummer gebruikt ( mijn fout ). Deze is niet meer te wijzigen. Ook net voor 13 minuten lang naar een 0900 nummer zitten bellen van POSTNL. Zij konden mij ook niet helpen. Ze konden mijn zending niet annuleren of wijzigen. Creditatie kon ik helemaal vergeten. Werd letterlijk als een hond behandeld!

Bedankt POSTNL
In plaats van energie te steken door boos te worden op een partij die absoluut niets aan uw probleem kan doen, kunt u het beste de ontvanger berichten dat het pakket door u foutief geadresseerd is, en daardoor af te halen is op het foutieve adres. Ik ga ervan uit dat de ontvanger hier niet zo'n probleem van maakt.
Dit dus, als je die ontvanger vriendelijk vraagt naar het pakketje, als ze het al niet spontaan langs komen brengen, want die mensen zijn er gelukkig ook nog genoeg, komt alles op zijn pootjes terecht.

Xblade23
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mar 2011 10:36

Re: POSTNL Nooit meer!

Ongelezen bericht door Xblade23 »

Is het al zover dat mensen snel opgeven als een bedrijf het niet wil/kan oplossen?

Ze hebben mijn geld al. Ik zou toch de mogelijkheid moeten hebben om een order te kunnen annuleren of wijzigen. Het pakket zal pas vrijdag bij mij opgehaald worden. Iedereen maakt fouten, maar wij leven in de 21e eeuw. Bij UPS kan ik zelf 12 uur van te voren een order veranderen. Duurder maar met betere service!

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: POSTNL Nooit meer!

Ongelezen bericht door sjohie »

Xblade23 schreef:Is het al zover dat mensen snel opgeven als een bedrijf het niet wil/kan oplossen?

Ze hebben mijn geld al. Ik zou toch de mogelijkheid moeten hebben om een order te kunnen annuleren of wijzigen. Het pakket zal pas vrijdag bij mij opgehaald worden. Iedereen maakt fouten, maar wij leven in de 21e eeuw. Bij UPS kan ik zelf 12 uur van te voren een order veranderen. Duurder maar met betere service!
Je wilt dus UPS service en dienstverlening, tegen een PostNL (= lagere) prijs, voor iets wat nog je eigen fout is ook?

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: POSTNL Nooit meer!

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Xblade23 schreef: Iedereen maakt fouten, maar wij leven in de 21e eeuw. Bij UPS kan ik zelf 12 uur van te voren een order veranderen.
Je kunt dan ook redeneren: "we leven in de 21e eeuw, laat ik eens via de vele communicatiemiddelen die we in de 21e eeuw hebben contact opnemen met de door mij verkeerd geadresseerde." Het is immers nog nooit zo makkelijk geweest om contact met anderen te zoeken als tegenwoordig.

Gesloten