Hallo,
Ik heb een voeding van een computer met een defect, hij maakt een tikkend geluid. De voeding is in augustus 2012 gekocht bij Digitique in Zutphen, dus er zit nog gewoon garantie op.
De voeding is al een keer door mij teruggestuurd naar de winkel. Deze zou nagekeken zijn maar toen ik de voeding weer terug kreeg en aansloot maakte deze nog steeds een tikkend geluid.
Nu wil ik graag de voeding terugsturen naar de winkel maar heb er weinig vertrouwen in dat dit goed gaat om de volgende redenen:
- Op 4 februari heb ik voor het eerst contact gezocht met de winkel en communicatie gaat echt erg slecht.
- de winkel was eerst alleen drie uurtjes in de week, in de avond, telefonisch te bereiken.
- wanneer ik email krijg ik bijna geen reactie, dit duurt echt weken.
- De eigenaresse heeft aangegeven dat de winkel eigenlijk failliet aan het gaan is
- Vandaag kreeg ik een email dat ze niet meer telefonisch te bereiken zijn omdat de winkel dicht is....
Je begrijpt dat ik nu niet graag mijn voeding nog naar die winkel stuur omdat ik bang ben dat ik deze helemaal niet meer terug zie en nog eens voor de TWEEDE keer verzendkosten moet gaan betalen.
Wie kan mij aangeven wat het beste is om te doen?
Gr,
Jeroen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie en winkel bijna failliet
Re: Garantie en winkel bijna failliet
Koop een nieuwe voeding.
Koop inderdaad gewoon een nieuwe voeding. Natuurlijk heb je rechten maar ga je gelijk maar eens halen bij een bedrijf dat een dag later misschien niet meer kan bestaan. Ik zou geen zin hebben in al dat gezeik.
ik denk een gevalletje miscommunicatie , er staat bij de aanbieding wel een voedingtester te koop. of dat ze denk, ach we stoppen en dat ding werkt, klaar
nieuwe voeding kopen kan nooit kwaad, die mag je door nu laten vervangen door een derde partij. wel moet je de oude voeding afgeven aan je verkoper als je garantie wilt claimen.
nieuwe voeding kopen kan nooit kwaad, die mag je door nu laten vervangen door een derde partij. wel moet je de oude voeding afgeven aan je verkoper als je garantie wilt claimen.
Ach het is een eenmanszaak, tenzij die persoon in de WSNP terechtkomt blijft een schuld bestaan.