LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] monteur van Guidion maakt telefooncentrale kapot
Re: monteur van Guidion maakt telefooncentrale kapot
Dat klopt, ik heb Guidion keurig een maand de tijd gegeven om de fout te herstellen en het probleem op te lossen. Ik verzamel de privéberichten die ik via klacht.nl en Radar krijg. En hoe ik het verder aan ga pakken plaats ik hier niet.
Da's dan weer flauw.En hoe ik het verder aan ga pakken plaats ik hier niet.
nou Ideemix.. hoe meer je praat hoe meer ik de indruk krijg dat je informatie achterhoudt. Blijf gewoon weg. Je wil alleen maar schreeuwen dat Guidion je aansluiting heeft gesloopt. Laten maken doe je niet en wil je kennelijk niet. Iedereen brengt oplossingen, maar nee. Het is niet jouw schuld dat er een modem vervangen moest worden en je "zakelijke" aansluiting ligt nu aan gort maar daar zit ook de betreffende aansluiting niet. Modem vervangen is klik-eraf, klik-erop...aanmelden en klaar. Dus je vertelt het hele verhaal niet, doet alsof je van niks weet en doet alsof niemand je wil helpen. Willen we allemaal wel, maar ook dat is niet goed genoeg voor je. Vreemd, want je "zakelijke" aansluiting is defect en dus zou nu je broodwinning zijn gereduceerd naar nul. Maar je laat het maar zo. Sinds april. Want "zakelijk" kun je wel wat hebben. Revenue van 16 miljoen en overmorgen naar de beurs. Jaja. Wees gewoon eerlijk en doe normaal. Was het al opgelost geweest. Met een bos bloemen van Guidion. Want ja..ik ken het bedrijf van binnen en van buiten.
Poging twee.
Wat is er gebeurd en waarom?
Poging twee.
Wat is er gebeurd en waarom?
Dat klopt, ik heb Guidion keurig een maand de tijd gegeven om de fout te herstellen en het probleem op te lossen.
Is dat zo? Dan zou je ze eerst thuis moeten toelaten! Dit laat je na, omdat in voorwaarden staat, dat indien de schuld bij klant ligt, er een rekening volgt.
Als je ervan overtuigd bent dat je zelf de storing niet veroorzaakt hebt, is er redelijkerwijs geen enkele reden om niet op reparatie verzoek in te gaan. Naar mijn idee ligt bewijslast bij Guidion , zij kunnen pas rekening sturen als ze aantonen dat storing door jou komt.
Zolang je Guidion geen gelegenheid biedt om het probleem op te lossen is elke andere stap weinig zinvol.En hoe ik het verder aan ga pakken plaats ik hier niet.
Dat weet Guidion, hoor, J. van de klantenservice om een klein beetje precieser te zijn. Ik wil dat de schade die de monteur van Guidion veroorzaakt heeft gerepareerd wordt. Op hún kosten en niet op mijn kosten... Ze zijn welkom! Ook om te komen kijken. Maar dat verzoek heb ik niet ontvangen van Guidion.
Maar er zijn zoveel klachten op internet over dit bedrijf dat ik er niets voor voel om hen te laten komen en de kosten te betalen. Ik ben wantrouwig geworden. Guidion komen en bepalen wat er fout gegaan is, is prima!
Maar er zijn zoveel klachten op internet over dit bedrijf dat ik er niets voor voel om hen te laten komen en de kosten te betalen. Ik ben wantrouwig geworden. Guidion komen en bepalen wat er fout gegaan is, is prima!
Je ziet spoken, en roept dingen die gewoon niet kloppen. Je zult het zelf moeten oplossen, niet een beetje dom hier wat neerzetten. Bel ze gewoon, is je probleem de wereld uit.
Heb je die zelfde zoekopdracht eens losgelaten op Ziggo, UPC, KPN, Vodafone, Tele2 ?Maar er zijn zoveel klachten op internet over dit bedrijf dat ik er niets voor voel om hen te laten komen
Ziggo klacht : 83.500
UPC klacht : 66.400
KPN klacht : 159.000
Vodafone klacht : 79.500
Tele2 klacht : 49.500
Guidion klacht : 1.950
Nee, heb ik niet gedaan. Het feit dat het door XS4all werd geadviseerd zorgde ervoor dat ik dacht dat dit bedrijf het goed zou doen. Je noemt nu bedrijven waarvan algemeen bekend is dat ze op de hak genomen worden door consumentenprogramma's en cabaretiers.
Ik ben nieuwsgierig naar het aantal dagen waarin die klachten geschreven worden, is dat ook bekend?
En nee, bellen heb ik toen het pas gebeurde gedaan, dat leverde niets op.
Ik ben nieuwsgierig naar het aantal dagen waarin die klachten geschreven worden, is dat ook bekend?
En nee, bellen heb ik toen het pas gebeurde gedaan, dat leverde niets op.
Ik zou Guidion gewoon laten komen en je spullen weer in orde laten maken. En misschien is de 2e lijn wel "over" de eerste heen gezet, dan heb je in ieder geval weer telefoon en ga je dan bakkelijen over de eventuele kosten. Laat je het een ander (bedrijf) doen weet je zeker dat het je geld kost.
maar goed.
zo wordt het probleem niet opgelost. En dat is dan wèl je eigen schuld. Bellen en even netjes vermelden wat de G*Webcare hier heeft vermeld. Wordt het in orde gemaakt. Tot die tijd heb je echt absoluut geen recht van spreken. Je wil aandacht en je zwelgt in zelfmedelijden. Misschien is het tijd om een psycholoog te bellen. Oh nee, dat kan niet. De Homevox doet het niet en je hele bedrijf ligt plat daardoor. Misschien kan Guidion wel aansprakelijk worden gesteld voor inkomstenderving.
zo wordt het probleem niet opgelost. En dat is dan wèl je eigen schuld. Bellen en even netjes vermelden wat de G*Webcare hier heeft vermeld. Wordt het in orde gemaakt. Tot die tijd heb je echt absoluut geen recht van spreken. Je wil aandacht en je zwelgt in zelfmedelijden. Misschien is het tijd om een psycholoog te bellen. Oh nee, dat kan niet. De Homevox doet het niet en je hele bedrijf ligt plat daardoor. Misschien kan Guidion wel aansprakelijk worden gesteld voor inkomstenderving.
Inmiddels bijna twee maanden verder. Guidion vindt alle negatieve aandacht geen enkel probleem. Althans dat lijkt zo. Eén van de reageerders hier heeft mij nog gemaild dat hij van dit bedrijf "alle ins en outs" kende. Deze slechte service is eerder regel dan uitzondering. Aan een klacht wordt weinig gedaan.
Wat wil je daar nou mee zeggen? Je hebt nog steeds geen contact opgenomen met Guidion?
Bij een onbetaalbare rekening neemt Guidion wel via de deurwaarder contact met je opdevious schreef:Wat wil je daar nou mee zeggen? Je hebt nog steeds geen contact opgenomen met Guidion?