LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] een nieuwe dakkapel

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
jan526

Re: een nieuwe dakkapel

Ongelezen bericht door jan526 »

uitlegisnodig schreef:Om even aan alle onduidelijkheid een einde te maken voel ik mij toch genoodzaakt om even het e.e.a. uit te gaan leggen gezien alle wilde verhalen die nu de ronde doen.

Ineens duiken er overal partijen op die denken het ei van columbus uitgevonden te hebben maar die zitten er dus net zo als enige jaren geleden ook het voorval was met de firma SGW volledig naast.

Het is goed om misstanden op te geven en elkaar te informeren indien oplichters etc. bezig zijn alleen moet men wel goed beseffen dat wat lijkt niet altijd zo is en dat indien men even voor inspecteur clouseau wil gaan spelen men wel over feiten moet beschikken en niet alleen wat men links en rechts een beetje meekrijgt of via google ziet als de waarheid !! ??? wat vaak helemaal geen waarheid is.
De reacties die daar dan op volgen kunnen vergaande consequenties hebben voor mensen die in deze geen schuld treffen.

Uitleg:

Salesservice is een verkooporganisatie die voor 5 bedrijven de verkoop op zich neemt en dus niet eigenaar is van bijvoorbeeld een SGW (bedrijf uit het verleden) of een NBT m.a.w. deze organisatie zorgt er dus voor dat deze bedrijven verkoop kunnen krijgen / omzet via Salesservice

Bedrijven die met Sales service zaken doen hebben hierdoor omzet zonder dat ze verkopers in dienst hebben etc.etc. Alleen indien wordt verkocht ontvangt sales service een stukje provisie !!
Salesservice heeft een contract met deze bedrijven en alleen bij verkoop is het andere bedrijf een stuk provisie verschuldigt. Dus de mensen verbonden aan salesservice als adviseurs zitten de gehele dag op de weg en werken aan het verkrijgen van omzet.

Tussen salesservice en de bedrijven ligt een zakelijke overeenkomst waarin staat dat de bedrijven v.w.b. de contracten volledig verantwoordelijk zijn v.w.b. alle aspecten nadat sales service iets verkocht heeft. m.a.w. sales service en dus ook zijn adviseurs waaronder ook [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] treft geen blaam in deze sterker nog is ons bedrijf juist gedupeerd en heeft voor een groot bedrag aan facturen openstaan.

Het bedrijf krijgt de betalingen niet [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] het bedrijf is contractueel verplicht om de order uit te voeren niet [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] het bedrijf in kwestie moet de garantie en service geven dus ook hier niet [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] .

De adviseur van Sales service [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] is juist de enige die eerlijk en goed met mensen / partijen omgaat en is als enige ook nog telefonisch te bereiken !!! Daarnaast is hij ook de enige die probeert om gedupeerde te voorkomen daar waar mogelijk v.w.b. de firma NBT maar natuurlijk is een stuk vertrouwen weg en is het moeilijk om in bepaalde constructies oplossingen te bieden.

Hij probeert schade te verkleinen of oplossingen te bieden zowel bij leveranciers als ook bij klanten.
Natuurlijk indien men alles naar hem toe schuift en men ziet in hem de boeman stopt voor hem ook direct het verhaal met diegene want daar zit hij ook niet op te wachten. Het bedrijf sales service is zelf 1 van de grootste gedupeerde in deze.en in het verlengstuk daarvan dus ook [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]

Dit alles is dus duidelijk niet de schuld van de adviseur maar van het bedrijf die zijn organisatie niet op de rit heeft en had en zijn deze mensen zelf telefonisch nog te benaderen??? neeeeeeeeeeeeeen verdere uitleg lijkt mij overbodig.

V.w.b. de adviseur zelf is deze ook zeer gedupeerd geweest ten eerste vanwege de crisis waarin hijzelf schuldloos failliet ging in 2009 (gedupeerde waren er toen ook maar dit kan niet zonder bij maatwerk)
(heel de bouw stond toen stil en in dat jaar gingen er alleen al 300% meer failliet als in het jaar daarvoor v.w.b. de bouw) en daarnaast toen hij later hetzelfde deed als nu verkopen via een verkooporganisatie als tussenpersoon bij een bedrijf in Roosendaal heeft dit bedrijf zijn eigen mismanagement proberen te verdoezelen om heel slim alle aandacht af te schuiven op deze adviseur (het gezicht van de firma) waardoor de adviseur in een slecht daglicht werd gezet met alle gevolgen van dien.

Daarnaast werd hij ook nog een keer geconfronteerd met de asbakken journalistiek van tros opgelicht die probeerde om deze man alleen maar in een slecht daglicht te zetten geheel ten onrechte en wat later achteraf ook bleek met een uitspraak van de curator van SGW: [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] was en is alleen de verkoper en is niet de eigenaar alleen omdat hij juist alles organiseert m.b.t. de verkoop staat hij altijd in de picture
en daar hebben fouten partijen slim misbruik van gemaakt van een persoon in een kwetsbare positie.!!!

Helaas is deze wereld niet zo eerlijk als men denkt dat die is.

V.w.b. de inschrijving op het adres Corkstraat 46 kan ik u vertellen dat dit een buss.center is waar ook Dakzo2000 staat ingeschreven en nog meerdere bedrijven.

V.w.b. Dakzo2000 zijn het gedeeltelijk mensen van NBT die een nieuwe start hebben gemaakt (dus geen doorstart) voor hun zelf dus en dit is niet de eigenaar zelf. Daar lijkt mij verder niets verkeerd aan want deze mensen die in dienst waren bij NBT moeten ook eten en hun kosten betalen dus zijn enkele van de ex-werknemers voor zichzelf begonnen !!!
maar natuurlijk ook hierop hebben mensen weer allerlei invullingen aan gegeven.

Sales service en dus ook [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] blijft dus gewoon dakkapellen verkopen waar niets verkeerd aan is alleen het bedrijf wat niet zijn verplichtingen nakomt richting de klant is verantwoordelijk indien zaken fout gaan etc.etc.

Ter info aan alle. / natuurlijk zullen er weer mensen / partijen zijn die hier ook weer negatief op zullen reageren maar dat doen ze dan maar. Dit is de enige waarheid inzake Sales service en de adviseur [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]

Het gaat u goed allen !!

Beste uitlegisnodig.

Wij zijn flink gedupeerd door NBT.

Het verhaal dat u vertelt is allemaal erg mooi om uw verkoper te beschermen. Alleen zijn de praktijken van de verkoper geen zuivere koffie. Hij spreekt zich zelf meerdere malen tegen en zit tegen ons te liegen. Het ene moment is hij goede vrienden met de eigenaar van NBT, het andere moment heeft ie al maanden geen contact meer. Als ik hem hierop aanspreek wordt ie boos.

Ik begrijp dat u uw personeel beschermt, maar deze verkoper maakt het wel erg bont!

peterenjac

Ongelezen bericht door peterenjac »

peterenjac schreef:[Persoonsgegevens en niet-onderbouwde uitspraken verwijderd door de Moderator]
Mijn bericht wordt verwijderd terwijl het gewoon de harde waarheid is.kijk maar eens op de KvK.

Meni

Ongelezen bericht door Meni »

peterenjac schreef:
peterenjac schreef:[Persoonsgegevens en niet-onderbouwde uitspraken verwijderd door de Moderator]
Mijn bericht wordt verwijderd terwijl het gewoon de harde waarheid is.kijk maar eens op de KvK.
Ik heb even gemist wat je hebt gepost. Ik denk dat mensen die met NBT te maken hebben onder schuilnamen zichzelf inschrijven en elk negatief geluid melden. Bijzonder dat dit kan...
Overigens heb ik de informatie van de Kamer van Koophandel met betrekking tot NBT al even geleden opgevraagd en is hier verder niets geheims aan, lijkt mij...

waarden

Ongelezen bericht door waarden »

jammer dat de verkoper het zelf is die dit vertelt
Laatst gewijzigd door Radar op 19 sep 2013 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd

waarden

Ongelezen bericht door waarden »

[ongefundeerde bewering verwijderd door Moderator]

Zita1

Ongelezen bericht door Zita1 »

waarden schreef:Bericht verwijderd door de Moderator

Ja en als dat zo blijkt te zijn (wat niet te hopen is voor de gedupeerde) dan is het vaak al te laat om nog iets terug te krijgen van je aanbetaling!
Curator gaat meestal voor zijn eigen kosten en dan pas de rest!

Raar maar waar!!!!!

uniek2013

Ongelezen bericht door uniek2013 »

Bericht verwijderd door de Moderator i.v.m. lasterlijke berichten en ongefundeerde beweringen

Gesloten