Sinds begin april 2012 ben ik bezig een nieuwe zorgpas te krijgen van Univé. Tot op heden heb ik nog steeds geen zorgpas ontvangen.
Ik ben inmiddels gescheiden en verhuisd en dat is blijkbaar een enorm probleem voor Univé. Mijn naam is dan inmiddels eindelijk gewijzigd in mijn meisjesnaam, maar ze kunnen er niet achterkomen dat ik op het zelfde adres woon waar ze ook de rekeningen en brieven heen moeten sturen. Een medewerkster wist mij zelfs te vertellen dat ik een geheim adres heb en dat ze die niet aan mij mag doorgeven. Pfffff....ben wel blij dat ik zelf nog weet waar ik woonachtig ben.
Betalen doe ik netjes want ze hebben beslag gelegd op mijn uitkering. Tja, ik mag niet weten waar ik woon dus hoe kan ik dan de rekeningen ophalen op dat adres? Als ze die tenminste daarheen sturen, want ze weten dus blijkbaar zelf ook niet waar ik woon.
Inmiddels ben ik geemigreerd........nu is het probleem helemaal niet meer te overzien.
De 'strijd' met hun heb ik opgegeven. Ik ben er zo vreselijk moe van. Ik wacht nu af en hoop heel hard dat ze Ziektenkostenverzekering in dit land waar ik nu woon het allemaal recht kan trekken. Maar een arts heb ik hier niet want ik kan geen zorgpasje laten zien. De medicijnen die ik gebruik zijn bijna op en nieuwe krijg ik niet want ik kan geen zorgpasje laten zien.................
.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Univé
Re: Univé
In een ander topic heb je het over Duitsland, kan dat er iets mee te maken hebben, naast het feit dat je zo te lezen een notoire wanbetaler bent natuurlijk, want beslag op een uitkering is een laatste (draconische) maatregel.kwassie schreef:Sinds begin april 2012 ben ik bezig een nieuwe zorgpas te krijgen van Univé. Tot op heden heb ik nog steeds geen zorgpas ontvangen.
Ik ben inmiddels gescheiden en verhuisd en dat is blijkbaar een enorm probleem voor Univé. Mijn naam is dan inmiddels eindelijk gewijzigd in mijn meisjesnaam, maar ze kunnen er niet achterkomen dat ik op het zelfde adres woon waar ze ook de rekeningen en brieven heen moeten sturen. Een medewerkster wist mij zelfs te vertellen dat ik een geheim adres heb en dat ze die niet aan mij mag doorgeven. Pfffff....ben wel blij dat ik zelf nog weet waar ik woonachtig ben.
Betalen doe ik netjes want ze hebben beslag gelegd op mijn uitkering. Tja, ik mag niet weten waar ik woon dus hoe kan ik dan de rekeningen ophalen op dat adres? Als ze die tenminste daarheen sturen, want ze weten dus blijkbaar zelf ook niet waar ik woon.
Inmiddels ben ik geemigreerd........nu is het probleem helemaal niet meer te overzien.
De 'strijd' met hun heb ik opgegeven. Ik ben er zo vreselijk moe van. Ik wacht nu af en hoop heel hard dat ze Ziektenkostenverzekering in dit land waar ik nu woon het allemaal recht kan trekken. Maar een arts heb ik hier niet want ik kan geen zorgpasje laten zien. De medicijnen die ik gebruik zijn bijna op en nieuwe krijg ik niet want ik kan geen zorgpasje laten zien.................
.
Re: Univé
sjohie schreef:
In een ander topic heb je het over Duitsland, kan dat er iets mee te maken hebben, naast het feit dat je zo te lezen een notoire wanbetaler bent natuurlijk, want beslag op een uitkering is een laatste (draconische) maatregel.
Dit is nou precies wat ik bedoel. Niet eerst verder vragen en niet verder denken.....gewoon conclusies trekken !!
Achter die beslaglegging zit misschien wel een heel verrassend verhaal, maar daar moet je vooral niet verder naar vragen. Het is makkelijker om te typen dat iemand een notoire wanbetaler is. Erg kortzichtig gedrag waar ik dus al een jaar tegen boks. Van dit soort hersenloze opmerkingen ben ik nou juist zo doodmoe.
Laat ik het wat beleefder zeggen: Als je niks zinnigs te melden hebt, houd je er dan buiten !!!
.